cucka 2007.07.11. 07:00

A mai nap termése

Megtaláltam a  neten álmaim baba-szobabútorát! Persze, meg kell nézni élőben is, de azt hiszem, ideális lehet, legalábbis addig, amíg Hunci a  mi hálószobánkban fog lakni! Praktikusnak tűnik az ágy alatti kihúzható 2 darab fiókos szekrényke is, meg az ágy végén lévő pelenkázó is, ami alatt ugyancsak 2 nyitható szekrényke helyezkedik el valamint egy polc is. A matrac magassága természetesen állítható (úgy gondolom kókuszmatracunk lesz...állítólag ez a  menő manapság bababerkekben! :)) És nem utolsó sorban helytakarékos. Aki járt már nálunk, az tudja, eléggé kicsi hely marad a  hálónkban, de ez az ágyikó kényelmesen elférne mellettem. Szerintetek?

A másik "csodatalálmány" pedig ez a lap tetején megjelenő "vonalzó" , ami nap-mint-nap mutatja a  múló időt és visszaszámlál a  születésig. És nem utolsó sorban mindezt úgy varázsoltam bele a  blogba, hogy magam sem tudtam mit csinálok! Erre különösen büszke vagyok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr75115651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HEDI · http://ANYACICA 2007.07.11. 12:13:03


MOST JUTOTTAM ODA,HOGY HOZZAD SZOLJAK!
AJANLOM,HOGY KICSI MERETU RUHAT IS VEGYEL,HA NEM AKAROD KERESNI HUNCURAT A RUHAJABAN!SPOROLASI MANIA,HOGY STARTBOL EGY MERETTEL NAGYOBB RUHAT VESZNEK!
AZ EN EDICIM 56 CENTIS VOLT,ES MEG AZ 52 CENTIS RUHAK IS JOK VOLTAK RA.NINCS KET GYARTO AMELYIKNEK EGYFORMA MERETEZESE LENNE, KISEBBRE VAGY NAGYOBBRA CSINALJAK UGYANAZT AZ 56-OST,ES A TOBBI MERETET UTANA.EGYEBKENT A RUHA MERETEZESEHEZ -4CM ,+4CM -IG JO.TEHAT AZ 56-OS MERETET HASZNALOD 52-TOL 60-IG.
NEKUNK RENGETEG RUHANK VOLT,MARMINT A FIAMNAK - MARCSAK AZERT IS ,MERT NEGY EVVEL MEGFOGANTATASA ELOTTOL VASAROLTAM,IGY MEG LANYRUHACSKANK IS VOLT,AMIT PERSZE MAJD AZ ELKOVETKEZO HERCEGNO FOG HORDANI ! -MINDEN RUHAT HORDOTT,KIVEVE AMIT ELFELEJTETTEM A HASZNALAT-ALATT-LEVO-RUHASSZEKRENYBE ATRAKNI.DE EZ CSAK EGYSZER FORDULT ELO!EN OTTHONRA IS UGY OLTOZTETTEM,MINT KINTRE.EN NEZTEM EGESZ NAP,NEKEM KELLETT TETSZEDJEN!
JO NYARALAST KIVANOK!LEHET,HOGY TALALKOZNI FOGUNK,MERRE INDULTOK?
GONDOLKOZOM,HOGY MIT AJANLJAK,MERRE MENJETEK,DE NINCS EGY BIZONYOS HELY ,MINDET NAGYON SZERETJUK.ALTALABAN MINIMUM KETSZER ELMEGYUNK EGY EVBEN SZEKELYFOLDRE.
JA,A BUCSINRA VEZETO UTAT NE HAGYJATOK KI ES AZ UTANA KOVETKEZO BASA-FOGADOT!ISTENI A KAJAJUK!ODA NAGYON BO NADRAGBA MENJ !OLYAN FINOM SAJAT KEMENCEBEN SULT ,KRUMPLIS KENYERUK VAN,HOGY PROBALJ NE JOL LAKNI VELE MIG KIHOZZAK AZ ETELT,MERT AZOK NAGYON-NAGYON FINOMAK!EZ A HELY SZOVATA ES GYERGYO UTVONALON VAN.AZ UTAK JOK,CSODALATOS FENYO-ERDOKON VEZET VEGIG.AHOGY LEJOSZTOK A HEGYROL ES A CSIKI MEDENCEBE ERTEK MAR OTT IS VAN A BASA FOGADO.
JO UTAT,ES JO POCI-NOVESZTEST A PIHENES ALATT!

cucka 2007.07.11. 14:46:14

Köszönöm a véleményezést! Én is így gondoltam babruhaügyileg, úgyhogy ennek örömére tegnap vettem pár kisebb méretet is, és valóban nincs két egyforma méretű babaruha, mégha a számozása ugyanaz is! Most már van 12 darab különböző méretű rugdalózója a fiatalembernek! :)
Köszi az ötleteket Székelyföldel kapcsolatban is, még mindg nem tudjuk merre megyünk, egy biztos: vasárnap reggel indulunk és Marosvásárhely az első állomás..a többi még képlékeny! De nagyon felkeltetted a fantáziámat ezzel az éptteremmel kapcsolatban! :)
süti beállítások módosítása