cucka 2007.09.25. 13:52

Megérkezett!






Nem csak, hogy elkezdődött, hanem be is fejeződött: valamivel 9 óra után megérkezett közénk Ingid kislánya, Heléna, a  maga 2,9 kilogrammjával és 55 centi hosszával, bájosan, és légiesen, mint ahogy azt az anyukájától tanulta a 9 hónap alatt!

Mindketten jól vannak, Heléna tündéri hanggal megáldott kislány, ha jól értelmezem, máris szopikázik és Anyukájának is van teje!

Én még könnyeimmel küszködöm és nagyon örülök ennek a kis csodának...Hunci úgyszintén, reggel óta piruettezik a pocakomban!
Vigyázzatok magatokra!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr49176508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.09.26. 09:21:04

én is megkönnyeztem :))))
grat a 30- héthez, nemsokára ti jöttök :)))))

cucka 2007.09.26. 17:24:04

Én is pont ezen filóztam....jajj, pedig még annyira nem akarom (egyrészt!), aztán meg csodálatos érzés lehet kézben tartani a picit! (másrészt!) :))))
De utánam Ti jöttök!!!! :))))
süti beállítások módosítása