cucka 2007.10.26. 18:13

Blog.hu




Ha továbbra is ilyen lefagyósan, lassan fogsz működni (akarom mondani NEM működni!) , mint ma meg tegnap, átcuccollak mindenestől egy másik blog szolgáltatóhoz...
...és ezt veheted fenyegetésnek is! :)))))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr63208891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid · http://www.terhessegem.blog.hu 2007.10.26. 18:24:42

Ez nagyon jó :) Reméljük jól rá ijesztettél. És ha belegondolok, hogy nekem van saját domainem is... hajaj....

Niki- picurAnyu 2007.10.26. 19:25:22

Én is elég mérges voltam ma, mert nem tudtam megnyitni az oldalt. Nekem is megfordult a fejemben, hogy átcuccolok a freebloghoz. :))) De remélem, hatott a fenyegetésed. :))
süti beállítások módosítása