Ma éjjel újabb kisbabával bővült ismerőseink köre, hajnali 1 órakkor  megszületett Adrienn kislánya, Hanna 3200 grammal és 53 centivel.



Anyuka és kisbaba mindketten jól vannak, egészségesek, szépek.





(pedig ők egy héttel utánunk voltak datálva, mégiscsak hamarabb jönnek a  lányok...  Zsó, lehet, hogy mégiscsak Te következel?! ;) )


A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr5237891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.22. 10:45:56

jaj először megállt bennem az ütő, csak a rózsaszín nem passzolt... :)))
gratulálok Adriennek és üdv a világban Hanna!!!!
sok boldogságot nekik...
hűűűű mennyi időzített bomba :)))) és hajrá lányok!!! én meg csak nyeltem egy nagyot, mert utánatok én jövök :) :(

Ingrid 2007.11.22. 10:46:14

Gratulálok Hannának és az Anyukájának!

Egyre izgalmasabbak a napok. Ide is leírom, hogy már napok óta nem kapcsolom ki a telefonomat, várom az üzeneteket a jó hírekkel :)

Puszi!

cucka 2007.11.22. 10:56:30

Nekem sincs napok óta kikapcsolva a telefonom, ezért is kaptam meg az sms-t hajnali fél 4-kor, aztán nem bírtam elaludni az örömtől! :)

Pöttye 2007.11.22. 11:30:37

Gratulálok, Hanna lány pont azt a gyönyörűnevet kapta, amit én szánok majda picikémnek, ha kislányom lesz...
Sok boldogságot és EGÉSZSÉGET Nekik!!!

Cucka, ugye biztos-biztos üzensz rögtön ha van valami???:)))

Ingrid 2007.11.22. 11:43:11

Heléna is Hanna lett volna :) jóízlésű csajok gyülekezete :)

cucka 2007.11.22. 11:46:33

Pöttyöm, írtam emilt! :) Remélem, így elégedett vagy! ;) :))))))
Én is kacérkodtam a Hanna névvel, de Hunc férfiassága áthúzta számításaimat! ;)

Pocakos Macska 2007.11.22. 11:50:11

Ismeretlenül is gratulálok :)

Pöttye 2007.11.22. 12:32:32

Megkaptam:))))
KÖSZÖNÖM!

Én a nevemhez hasonlót szeretnék neki adni, de mégse ugyanazt...És a Hanna nagyon tetszik...
De a teljesség kedvéért hozzá kell tennem, hogy a második neve (mert kell lennie, nincs vita) Szilárda lesz.
Ne is kérdezzétek!
Szilárd ragaszkodik hozzá:))))

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2007.11.22. 14:01:24

Hát nálam is esélyes volt a Hanna, de a párocskámnak nem igazán tetszett. Hasonló okok miatt a Szonja is megmaradt Bíborszélnek (alias Lili) és végül csak rátaláltunk a Nikolett-re. :)
Egészséget és nagyon sok örömet a kis picurihoz Nekik!
Ez az éjszaka az övék volt, mi később jövünk, ugye Cucka?
Puszi!
süti beállítások módosítása