cucka 2007.11.23. 19:54

Negyedik NST-nk...




Indulás előtt kicsit feltúrbóztam Huncot: kapott finom habos kávét tejszínhabbal és "édes pillanatok" vaniliás csodafinomat! :) ...szóval lekenyereztem a kicsimacsót ;)...  beestünk a  CTG-re, ugyan most sem a  hiperaktivitásáról volt híres, de legalább voltak komolyabb megmozdulásai is! :) Így hát: hazajöttünk és úgy tűnik a szülés bizonytalan ideig elhalasztva! :D ...bár a szülésznők egymás közt megbeszélték, hogy kész diliház a  mai nap, ma 6 nemvárt szülés "esett be" és mi lesz még éjszaka?! Hiába no, hidegfront van! :)))

Ezúton is köszönöm az aggódó sms-eket, emaileket, telefonhívásokat Mindenkinek! :) És továbbra is ígérem, ha valami történik, jelentkezem! :) Szép és nyugodt éjszakát Minden pocakos és nem-pocakosnak egyaránt! ;)

11 komment

Címkék: ctg

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr43239716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi 2007.11.23. 20:35:25

Köszi, hogy írtál! :) jó éjt!

Zsibrák 2007.11.23. 20:43:47

Azért hamarosan rátok is sor kerül. Pont amikor itt lesz az ideje. Folytatod majd a blogírást, ha Hunci kibújt?
Sok cupp.

Pocakos Macska 2007.11.23. 20:51:11

Jaj ma nem voltam gépközelbe, de látom nem maradtam le ;) Azért ez már "meleg volt" :))))))))

Ingrid 2007.11.23. 21:53:25

Nagyszerű, akkor Hunci még élvez az álom luxuskivitelben-t :)
aztán majd folytatódik hármasban.
ölellek!

Kata763 2007.11.23. 22:46:05

Azért még tovább izgulok!!! Jó éjszakát Nektek is! :)

cucka 2007.11.23. 23:29:27

Tényleg, csak ismétlem önmagam és köszöngetem az aggódásaitokat meg érdeklődéseiteket!! :)
Eriberi: írtam emailt, remélem hasznosítani tudsz belőle valamit! :)
Zsibrák: szerintem marad a blogírás valószínűleg annyi változással, hogy az időmet onnantól Hunor fogja beosztani és nem én! ;)
Macsek: hát igen, nagyon célegyenesben vagyunk....:)
Hát igen, Ingrid, így valahogy! :)
Kata: most már nem kell..már én sem izgulok! ;)

Pöttye 2007.11.24. 14:10:04

;-)
Örülök, hogy tetszett a vers...
Puszillak,és szoírtok..Tessék sokat piehnni... Most jönnek az utolsó nyugis esték;-)))

Dohévi 2007.11.25. 17:53:26

Nocsak,nocsak! Hol jár a Kismami???Valaki többet tud,mint én???:)))

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.25. 20:27:22

du. még jól volt, vasalt :)))
azért jó lenne, ha jelentkeznél minden nap :)))
39. hét...aztaaaaaaaaaaaaaaaa :))))))))))

jud 2007.11.25. 23:18:50

Szia!
Olvasgatlak mondhatni rendszeresen, amolyan csendes megfigyelő vagyok :) Csak gyors és könnyű szülést szeretnék Neked és a kis Huncnak kívánni! Én már túl vagyok rajta, Ricsikénk november 8án született 54 cm-val és 3400 grammal. Nagyon jó baba, éjjel csak 1x ébred enni :) Sok boldogságot, jó egészséget kívánok Nektek! Nemsokára te is babázni fogsz :)
Puszi
Háncs Judit

cucka 2007.11.26. 15:44:35

Szia Judit! :) Dejó! :))) Köszönjük! :) És egyben gratulálok is a pici Ricsihez! :) További jó babázást Nektek! :)
süti beállítások módosítása