cucka 2007.11.29. 17:31

5. NST-nk

Megérkeztünk, még mindig semmi... azaz, méhnyak hossza ismételten rövidült C 1000-re (1 cm-re) csökkent, viszont a méhszájam masszívan zárt. (Nőgyógyászok gyöngye látva elkeseredett arcomat, mely szerint mi már sose szülünk, alaposan megvizsgált... nem volt egy kellemes érzés, miközben kézzel próbált "rásegíteni" a tágulásra :S) A CTG-nk tökéletes, Hunc mocorgott is, meg rúgdosódott is. Ha vasárnapig (a kiírt időpontig) semmi változás nem történik, hétfőtől naponta kell CTG-re mennünk, és maximum egy hétig hordhatom túl Hunorkát, mert beindítja a szülést... bár én azt gondolom, most kellően rásegítettünk a  tágulásomra, legalább abból a szempontból, hogy már tudom, mit kell éreznem, ha eljön a  mi időnk (mert állítólag azok a fájások hasonlatosak lesznek a mostaniakhoz! ).
A napok óta érezhető derékfájások és a gátam körüli feszülgetések pedig már a jóslófájások maguk! (azaz tágul a kismedencém) :)

És van egy titkom és majd megesz a  fene, mert megígértem és nem mondhatom el, nem mondhatom el, nem mondhatom el!!!! :S

10 komment

Címkék: ctg

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr91246929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.29. 18:30:11

jaj szegény, az fájdalmas...nem volt még részem benne, csak hallottam...HuncÚr nagyon jól érzi magát odabent!!!!
MIT TETTÉL VELEM???? egyébként is olyan kiváncsi típus vagyok...na most a hajnali éberalvásom alatt a titkodon fogok agyalni...
ikrek???? :))))))))

Bíborlili 2007.11.29. 18:55:00

Hamarosan jön Hunc!
Hmm azt hiszem a titokkal bogarat ültettél a fülembe és telefonáltam és nem veszi fel...:)Izgalmas!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.29. 19:36:20

Tudtam....biztosan Zsóóóóóóóóóó...találkoztatok odabent...ááááááááááááááááááááá....de izgi....

Pocakos Macska 2007.11.29. 19:47:57

Jaj ilyenkor nagyon fáj a vizsgálat :S
Szerintem is Zsóóóóóó :)))))

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.11.29. 20:52:19

IGEN ZSÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ...ÉS MÁR OTT A KÉP IS A BLOGJÁBAN NIKIRŐL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OLYAN SZÉPEK!!!
CUCKA TI JÖTTÖK...UTÁNA MEG ÉN :SSSSSS

cucka 2007.11.29. 21:28:00

Na végre, leesett a kő kisszívemről és a lakat a kisszámról! :))))

Niki- picurAnyu 2007.11.29. 21:40:08

Most már tényleg te jössz Cucka. ;)

Ingrid · http://simoningrid.com 2007.11.29. 21:59:18

Irígy vagyok! A hátam mögött randizgattok???? Hogy megy ez, Csajok??? :))))))))
Na, mindegy, ezennel megbocsátok, de csak akkor, ha Hunci is szót fogad az Anyukájának :)

Puszi Nektek!

cucka 2007.11.29. 22:33:09

Tudod, Ingrid, mi Zsóval kiderítettük, hogy ugyanabban a körházban fogunk mindketten szülni, Székesfehérváron...és mi ma voltunk lent ctg-n, amikor is ötletszerűen rákérdeztem a nőgyógyászomra (mert a Zsó nem válaszolt a reggeli smsre ;) ), hogy nem jöttek-e esetleg ma be?! és megtudtam, hogy igen (de én ezt hivatalosan nem tudhattam :DDD), aztán, felhívott Zsó is, fáradt hangon, de nagyon boldogan, hogy túl vannak rajta és a fene evett meg, mert annyira szétkürtöltem volna, de nem tehettem, na! :)))

Pöttye 2007.11.30. 19:09:20

:)))))))))))))))))))))))))))
süti beállítások módosítása