cucka 2007.11.30. 18:24

Mindjárt a finisben


 

Meglepi pocakfotó! :))) "Élőben", takarásmentesen már ekkora Hunor lakása... egész jó kedvem kerekedett, bevásároltam a  hobbiboltba egy csomó ketyerét és már össze is kreatívkodtam az idei karácsonyos ajtódíszünket, majd azt is lefotózom (időm van :D ), de még szárad a ragasztás meg a festék! Hiába, kicsi dologgal is boldoggá lehet tenni egy nőcit... kicsi vásárolgatás, emberek közé menés... :)))

Továbbra sincs semminemű változás a  közérzetemben. Kommunikáltam Hunccal, ugyan árulja már el, mi az akadálya annak, hogy még nem érzi elérkezettnek az időt a  kibújásra?! És ekkor bevillant egy újabb vad gondolat: egy dolgot még nem raktam rendbe, pedig meg szerettem volna csinálni mielőtt Hunc megszületik: a babaruhákat szelektálni (méretek és milyenségük szerint). Nos, most nekiestem (természetesen megállapítottam, hogy újra ki kell mosni őket ;) ), és átrendezem a  szekrényébe.
Hátha....

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr83248133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillus 2007.11.30. 18:42:35

Hatalmas!!! :)) Nagyon csinos kismami vagy! :)

Kitartást így a végére...

Csillus

Ingrid · http://simoningrid.com 2007.11.30. 18:43:49

Jesszus!!! :)))) Hogy lehet ezzel közlekedni??? :))))
Nagyon szép, de brutálnagy. Szerintem nincs már Huncnak sok ideje hátra ott abban a kis garzonban :)

Leonine · http://leonine.freeblog.hu/ 2007.11.30. 18:53:42

Huh. Szinte már félelmetesen nagy. Ha nem titok, megkérdezhetem, hogy hány kiló jött fel? Úgy néz ki, Hunc nem akart novemberi baba lenni :)

Pöttye 2007.11.30. 19:06:39

Csatlakozom az előttem szólókhoz... :) És még hoyg az első gyereknél nem nagy a pocak?!?!
:))))))
Gyönyörű vagy...:)))
Gratulálok, próbáltalak ma hívni... remélem nem rosszkor zavartam;-))))

Ölellek Cucka!!!:)))

micka 2007.11.30. 20:35:07

hát Kincs, ez hihetetlenül óriási:-)
amúgy meg mindig megnevettetsz, elképzeltem ahogy HUnc kucorog a pocakban, és gondolkodik. elpakolta anyám a szekrénybe a cuccokat vagy nem? jöjjek vagy ne?:-)))
decemberi babád lesz, és ajándék:-)
szeretlek:-)

Eszter 2007.11.30. 20:59:57

Hatalmas! De valoban csinos! Biztos, hogy Hunc egyedul van? Hihetetlen, hogy meg mindig van erod konyvtarba jarkalashoz es feszekrakashoz. Kitartast ... innen a tavolbol is drukkolok. Eszter

cucka 2007.11.30. 21:13:14

Ingrid, Csillus, édesek vagytok! :) ...és köszönöm a kedves szavakat, bár én már inkább egy jólfejlett bálnálánynak érzem magam, mint csinos kismaminak, aki gyönyörű... de kimondottan jól esnek a bókjaitok! :DDDD
Leonine, nem egészen 14 kilót sikerült magamra kapnom.
Bocsi Pöttye, le volt halkítva a telefonom, aztán mikor észrevettem már elég későre járt és én nem akartalak zavarni! :)
Mickám...te édes! :)

Niki- picurAnyu 2007.11.30. 21:27:48

Az első gondoltom ez volt: Úr Isten! :) Hatalmas! :) Én még ekkora pocakot nem láttam. :))))

De nagyon aranyosak vagytok. :)

Eriberi 2007.11.30. 22:12:57

Hű, tényleg nagy, de nagyon SZÉP! nem semmi kéglije van Kicsimacsónak! És szerintem igenis csini kismami vagy, ne érezd magad bálnának!! 14kiló? mint a nagykönyvben! :D

Kata763 2007.11.30. 22:49:25

Úristen, mekkora hatalmas és szép pocakod van!!! Ekkora lakásban persze hogy kényelmes Hunorkának! :)))) Drukkolok Nektek, hogy könnyű szülés legyen! Sok puszi!

Pocakos Macska 2007.12.01. 11:53:35

Mekkora pocak :))))) Nagyon csinos vagy :))))))

RKriszta 2007.12.01. 18:31:49

Cucka, megdöbbentő mire képes az ember bőre, nem? Gyönyörű nagy pocid van..igazán kényelmes kecót teremtettél odabent. Remélem azért Barni majd össze fogja húzni magát. .-)

cucka 2007.12.01. 18:32:45

Én már csak arra leszek kiváncsi, hogy ez a hihetetlen mennyiségű bőr hová fog tudni eltűnni?! :S
süti beállítások módosítása