...csak a  szokásos Fodrászok Gyöngye által szépen kivasalt, HuncApunak így soha nem tetsző frizura. ...de ha már ennyire látni akartátok, legalább megőrzöm az utókor számára! ;)



...és nem, nem lett rövidebb, csak fodrász által igazítottan tépettebb! :)))



(Upsz, most lebuktam!...mögöttem a  gondosan felállított vasalódeszka... szerencsére a vasalandók nem látszódnak ;)...na, majd talán holnap ;) )

17 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr84309312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.01.23. 22:41:34

Hűha! Nagyon tetsziiiik!!!!!
Gondolom most nagyon jólérzed magad :) Én imádom, amikor vágnak a végekből:)
Ez a vasalás most nagyon divat, nekem azért vannak fenntartásaim vele, mert roncsolja a hajvégeket. Egyébként okés :) Csini lettél!

cucka 2008.01.23. 22:57:00

Köszönöm!!! Ilyenkor valóságos Istennőként vonulok a városon át! :))) Amúgy én sem szoktam itthon vasalni, csak a fodrászom, az meg belefér!
Várom a Te hajkölteményedet is! :)

Ingrid 2008.01.23. 23:13:46

kaptál mélt... ööö... még nem merem bevállalni nyilvánosan, de sor kerül erre is, ígérem!

Istennőként :) hát elhiszem!

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.01.24. 05:29:19

Nagyon klassz a frizkós! Nem csodálkoznék, ha HuncÚr mostmár a körforgó helyett csak Téged szeretne nézni ;)
Akkor megvolt HuncApunak a felavatás amíg oda voltál? Belekóstolt egy kicsit a "kismama létbe".

micka 2008.01.24. 07:52:21

szép vagy:-)
HUnc meg egyre szebb és egyre értelmesebben csillognak a szemei, ennivalóan édes:-)
szinte örülök hogy 1hónaposan láttam, most nagy veszélyben lenne:-))

PÖttye 2008.01.24. 08:06:05

Nagyon csini!!!

Nekem is vágatni kellene, de növesztem, mert Kincs imádja jó hosszan... És ő is utálja ha vasalom, de néha nekem jól esik..Olyankor mindig tudom fésülgetni...de ha göndörön hagyom... ahhoz hozzá nyúlni se tudok:)

Szép vagy te Istennő:):)

Vasalás rulez!

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.01.24. 08:16:32

Cucka, ne torodj a vasalással....nézegethetnéd inkább egész nap magad...többre mennél vele. Tuti az új frizu, a férfiak meg nem értenek hozzá..ez a véleményem..én imádom vasalni..a hajamat. :-)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.01.24. 09:26:51

wáó, nagggyon tuti! nagyon szép vagy, nem lesz nehéz a két pasid az idők végezetéig magadhoz láncolni ;)

Pocakos Macska 2008.01.24. 09:28:25

Nagyon szép vagy :) Nagyon tetszik így a hajad :))))

Lyndy 2008.01.24. 09:31:32

Nagyon szép lett a hajad. Csini vagy. Hunc bizti büszke, hogy ilyen szép anyukája van.

cucka 2008.01.24. 10:33:15

Jajj, de aranyosak vagytok... izé, teljesen zavarba hoztok, na! ;)))

Eriberi 2008.01.24. 10:56:18

Nagyon csini vagy! Tök jó lett a hajad!!

(Ingrid, Te meg felettébb "gyanús" vagy nekem... Remélem jók a megérzéseim... ;) )

Anett 2008.01.24. 10:59:42

Kedves Cucka!
Már régóta követem a napjaitokat és szinte minden nap meglátogatom a Te blogodat is. Szép lett a hajad és gyönyörű a kisfiad is! Lassan mi is belefogunk a babaprojektbe és már az elejétől szeretnék blogozni, de sajnos nem tudom hogy kell ilyet létrehozni.
Ha pár szóban segítenél az nagyon megköszönném.
Anett

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.01.24. 11:38:13

Cuckám! Nagyon csini vagy! És én is így érzem magam a fordásztól kilépve... Nekem halálom ha kócmarci a hajam.. én a sima "vasalt" haj híve vagyok.....

A taliról írok mélt! :) Puszika

Kata763 2008.01.24. 14:14:20

Nagyon szép lett a hajad, csini, szép vagy nagyon! :)
Nekem eleve "vasalt" hajam van, szögegyenes, egyszer próbált meg a fodrászom dauert (így kell leírni? :D) beletenni, de meg sem látszott benne. :D
Puszi!

Áronbaba 2008.01.25. 16:46:25

Nagyon szép tetszik lenni, Anyának is pont ilyen a frizuja, szóval nekem bejönnek a kivasalt hajú szőke nénik!
Nagyon tetszik az új fejléc!
Pacsi Hunorpajtinak!
Áron
süti beállítások módosítása