cucka 2008.06.10. 21:37

Esse jó, asse jó

Napok óta stagnál hozzátáplálásunk színesnek induló palettája. Azaz a delikvens nem óhajtja tovább színesíteni a befogadható étkek skáláját, tüntetőleg csücsörített ajkakkal hátrafelé feszíti magát pár kanál elfogyasztása után a pihiszékében. Én meg nem erőltetem... Viszont a hűtőszekrény (fagyasztó) lassacskán már csak Szemünkfénye miatt üzemel, hiszen mindent főzök, pürésítek, kóstoltatok (persze, nem ízlik neki úgy igazán, csak egy-két kanál erejéig), gyümölcsöt darálok-reszelek a kis okos szerkezetemmel (ugyanúgy járok vele, mint a főzelék társával), ezért lefagyasztom egy későbbi visszakóstolás reményében. Az állandó Jolly Joker a sütőtök, minden mennyiségben és minőségben.

Ezért ma HuncApu támogatásával egy bátor (merész?) lépésre szántuk el magunkat (bár ezzel szerettem volna várni 7 hónapos koráig): délben megkóstoltattam vele egy új ízt, mégpediglen konzerv formájában a sütőtök-pulykahús kombinációját. Először még remegett a kezem (és a gondolataim is!), mi lesz, ha mégsem eszi meg? Talán hibázunk, hogy ilyen korán hússal "tömjük"?
Mit ne mondjak? az első kanálkával eldőlt minden... én Hunort ilyennek még nem láttam! Igazi ragadozó módjára szinte ízlelgetés nélkül nyelte az ebédjét. Gyakorlatilag alig maradt valami a 190 grammos bébiételből!

Ismét bizonyításra került, hogy a vér nem válik vízzé, ez a gyermök HuncApu almája arról a bizonyos fáról, nincs mese, be kell látnom...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr67513752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.06.10. 21:53:48

:) Ha Hipp volt nem csodálkozok, az Nórinak is nagy kedvence. Ha jól emlékszem 5 hó van az üvegen, nem hinném, hogy Huncnak gondot okozna a hús - viszont a pelenka tratalmára lelkileg felkészülhetsz :D Ht ügyben pedig érdemes visszatérni, Nóri az elején nem rajongott a répáért, valamelyik nap meg megevett egy egész üveggel ;)

cucka 2008.06.10. 22:20:45

Az volt. Igen, valóban 5 hónapos kor van feltüntetve az üvegen, de a védőnénink azt tanácsolta, az ilyen előregyártottak bébiételekhez számoljunk még hozzá 2 hónapot és akkor adhatjuk Hunornak.
Sejtem, hogy nálunk is így lesz a visszakóstolással, ezért fagyasztgatok bőszen! :)))

eriberi 2008.06.10. 23:12:56

hehe... hamarosan az a naaaagy húsvéti sonka fog kilógni a szájából... :D

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.06.10. 23:19:48

Szia, nekem tegnap mondta a védőnéni, hogy nyugodtan nekikezdhetek a pipi- és pulykamell hozzátápinak, úgyhogy nem hiszem hogy korán lenne.
Egyik barátnőm kicsi fia is hamar metorpant, de mióta banánnal párosítja a gyümiket azóta minden lecsúszik. :)
Sok sikert!

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.06.10. 23:25:31

Ja és esetleg rizzsel lehet keverni a gyümiket. Gyümölcsrizs...

Bea 2008.06.11. 08:32:54

Nekem is szépen telik a fagyasztóm a máté által el nem fogyasztott zöldségekkel. Nekem is van egy ilyen 5 hós pulykahúsom, én is csak a védőnéni nem javallása miatt nem adtam neki, de ha ennyire tiltakozni fog minden ellen, akkor én is be fogom vetni. Én azt gondolom minden gyerek más, mint ahogy a példa is mutatja, és hogy mit mikor adhatunk nekik, azok csak irányszámok, néhány hét ide-oda szerintem nem számít. Jó étvágyat hunornak!

micka 2008.06.11. 11:07:30

mint már mondtam: kicsit sem lepődtem meg:-D

Andy 2008.06.11. 12:30:54

Csatlakozom Beahoz!Nem kell percre pontosan adni az eteleket a gyereknek,foleg egy jol fejlett gyereknek!!!Sot pont azert kell mindent kiprobalni a gyermeknek h meg abbol is ami nem izlik 2-3 kanal lecsusszon.En meg azt is javaslom h probalkozzatok a csirkemajjal pl.krumlipurevel,sot ne fozd neki kulon meg a zoldseget sosvizben,hanem vedd ki a ti levesetekbol,es ne turmixolj hanem villaval tord ossze.Ne felj minden kialakul,meg 1 kicsi aztan nem gyozod majd etetni,mert minden ki fog nezni a szatokbol...

bingii 2008.06.11. 12:55:59

Látszik, hogy pasiból van:DDD

Ingrid 2008.06.11. 14:12:55

Kis húsevő :)
Én sem aggódnék, hogy korai lenne, mint ahogy Bea írta, ezek iránymutató számok, ha pár héttel korábban adsz valamit, nem gond.
Fő, hogy szuperül eszik a kis drágaság :)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.06.11. 15:28:10

de jót nevettem :))) szinte láttam magam előtt a kis ragadozót !
én is tervezem megírni az evős postunkat :))))
Jó étvágyat HuncÚr!

Kata 2008.06.11. 17:48:55

:))) Édes lehetett a kis ragadozó!:)) Puszi Nektek!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.06.11. 18:54:10

:DDDD hurka, kóbász, tűtött kápuszta?
süti beállítások módosítása