cucka 2008.10.08. 13:04

Játszóház

Heléna szülinapi zsúrján szúrt először szemet, hogy Hunor mennyire jól érzi magát a játszóházban, a rengeteg új felfedeznivaló játék között. Itthon, hiába zsúfolnám tele játékokkal a szobáját, mindössze pár perces elfoglaltságot jelentenének neki, majd újabb felfedeznivaló után nézne, ám a játszóházaknak fílingjük van és kész.

Azóta lelkesen kutakodtam a környékünkön fellelhető, heti rendszerességgel használható ilyesmi után. A rosta likán kettő maradt fent: egy előző bejegyzésemben említett Manócska Muzsika (zenebölcsi) és egy képeszségfejlesztő játszóház. A zenebölcsi betegség miatt kimaradt a héten, viszont a másik helyszínre eljutottunk, itt az első alkalommal egy állapotfelmérésen vettünk részt, a konduktor felvette az anamnézist, és közel egy órán át beszélgettünk, miközben fél szemmel figyelgette Huncost, valamint különböző játékokat mutogatott neki. Hunor hihetetlenül élvezte, ügyesen és talpraesetten ismételgette a megmutogatott feladatokat, játékokat. Az egy óra elteltével szóban felállították a diagnózist, Hunor semmilyen különleges fejlesztést nem igényel, fejlődése megfelel egy átlagos 12 hónaposénak. (persze ez csak egy óra tapasztalata, ahhoz, hogy teljes képet kaphassunk, esetleges hiányosságairól, hosszabb megismerésre van szükség). Ennek ellenére úgy döntöttünk, beíratkozunk egy hónapra, kipróbáljuk, hogyan működne a mindennapokban is. A konduktor javaslatára egy 13 hónapos kislány mellé társulunk be próbaképpen, mert az általa kinézett 2 fős, Hunorral egykorúak által alkotta csoportban, fiam stagnálna, nem lenne kellően motivált és ő lenne a húzóerő a többiek számára.  Ami még indokolta számomra a beíratkozást az az, hogy közelegnek a téli hónapok, lassan tudattalanul is csökkentem a napi többórás babakocsis sétáinkat, és így legalább én is motiválva vagyok. (gyűlölöm a hideget, a rövid nappalokat, a 14-16 órán át tartó búskomor szürkeséget)

Annyira büszke vagyok erre a kis mégmindignégyfogú huncut mindentszétpakoló manóra!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr100703198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micka 2008.10.08. 13:50:06

nem tudom elképzelni, hogy ha egy 10 hónapos gyerek 12 hónapos gyerek szintjén van akkor milyen hiányosságokat fedezhetnek fel nála:-)
nagyon ügyes Huncimanó és gyönyörű is.
és persze azért a ti érdemetek is, hogy minden ilyen jól alakul, nagyon örülök:-))

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.10.08. 14:06:39

Hát büszke is lehetsz rá!!!!! Ügyes, okos, és gyönyörű! Hú, egyre jobban beleszerelmesedem a kis négyfogúba:)

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.10.08. 16:45:08

nagyon jó, hogy eljártok majd, szerencsére nálunk is van, és tervezem, hogy 3-4 hónap múlva elmenjünk mi is.
a négyfogú meg természetesen hiperédes :)

Eriberi 2008.10.08. 18:00:07

Wow, gratula MiniMacsónak! Hűha, egy kislánnyal kerül párba? ;)
Olyan helyes kispasi! Tök jól állnak neki a fogak! :) (Olyan nehéz Lilu foggal elképzelnem még... :D )

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.10.09. 08:10:16

összese beszéltünk, mi is halmozzuk a programokat :) majd mesélj, milyen a gekko (no és a kislány ;))!! a zenebölcsi is érdekelne, most sajnos nincs időm megnézni a linket, majd visszajövök ;)

masika 2008.10.09. 09:30:50

Az csak jót tehet Hunornak, ha nála nagyobb babákkal kerül egy csoportba! É amondó vagyok, hogy egy gyerek mindíg a másiktól tanul!
Hehe, Lilinek is ilyen kis szünet van az első két foga között:-)

cucka 2008.10.09. 09:36:59

Bogi, szerintem érdemes ezeket a programokat kipróbálni. Elcsépeltnek hangzik, de valahol jót tesz babának-mamának egyaránt és ugye egy kiegyensúlyozott mama már félsiker egy kiegyensúlyozott babához! ;)
Ercsi, éppen tegnap nézegettem Huncos fognélküli vigyorgósait és nekem már az a furi, mármint, hogy volt olyan is, amikor még fogatlan babamosolyú volt a minimacsóm! :) (a minimacsót levédetem, Te hívod őt így, és nagyon tecc! :))) )
Pihü, zenebölcsi hasonlatos a Ringatóhoz, ugyanazon Kodály elvek alapján működik. Azért választottuk ezt és nem a Ringatót, mert nagyon messze esik tőlünk és nem mindig megoldható a mi elszállítmányozásunk, ez meg egy séta alatt elérhető.
Masika, :), ebben is apja-fia, nekem a tejfogsorom maga volt a tökély, szép-szabályos gyöngyöcskék sora! (ugyanez már nem mondható el a felnőtt fogsoromról :S).

Panka 2008.10.09. 10:28:16

Hú, nagyon kíváncsian várjuk Hunor gekkos kalandjait! Egyetértek az előttem szólókkal: gyönyörű a kislegény! :-)

Pocakos Macska 2008.10.09. 11:05:18

Gratulálok az ügyes nagyfiúhoz :) Nagyon édes ezen a képen is :)
Kíváncsi leszek, de szerintem tuti fogja szeretni!

Eriberi 2008.10.09. 11:06:23

Cucka! Én Tőled vettem a Minimacsót!! Hát már nem emlékszel? Még a pocakodból flörtölt valamelyik irodában a nénivel akinek ettől rögtön megváltozott a hozzátok állása. Már nagyon a végén jártál a pocakosságodnak... na mindjárt visszakeresem!

Eriberi 2008.10.09. 11:08:40

Megvan: november 22! ;)

cucka 2008.10.09. 11:15:26

Jééé, tényleg, mondom én, hogy egy átaludt iccaka csodát tenne velem vagy legalábbis javítana valamit a szita agyamon! ;) :DDD Köszi! :)))

Lyndy 2008.10.09. 12:12:34

Nagyon büszke lehetsz rá, nagyon ügyes. :-))

Szösszenet · http://www.haromszosszenet.blogspot.com 2008.10.09. 12:44:54

NAgyon ügyes kisfiad van :)
Biztos szuperek ezek a játszóházak, majd mi is ellátogatunk, ha aktuális lesz :) remélem 1-2 blogos anyukával és csemetéjével :D
A négyfogú csodababa meg hiper-édes :)

Pankababa 2008.10.09. 21:54:49

Büszke is lehetsz rá, Anya! Huncnak a szeméből a mérhetetlen huncutság mellett, sugárzik az okosság! Nagyon jók ezek a játszóházak, nem csoda, hogy a gyerkőcök mennyire imádják!

Mazsola01 2008.10.10. 12:47:07

Gyönyörű mégmindignégyfogú Hunor :)))
Én a Mazsola Játszót már régen kinéztem, még pocakosan, ezért kíváncsi vagyok nektek, hogy jön be majd! :)
süti beállítások módosítása