cucka 2009.02.05. 16:48

Retorzió

Hunor ma überbrutál napot tart, extra felpörgései vannak. Valószínűsítem nem tesz neki sem túl jót az egész napos kényszerbezártság, mint ahogy nekem se, de sajnos a nyomi kezemmel nem bírom lecigölni mindkettőnket a harmadikról... nomeg az időjárás sem egy kimondottan sétálós volt az elmúlt napokban. Csak bizakodom, hogy a praclim bucisága/fájdalma pár napon belül enyhülni fog.

Talán emiatt is történhetett meg az, hogy Hunc egy óvatlan pillanatban tocsogóssá nyalogatta a telefonomat, majd amikor szigorú zord szülőként el szerettem volna kobozni tőle az elcsent árut, elmenekült előlem és a lopott szajrétól, egy hanyag mozdulattal a WC-be ejtve igyekezett megszabadulni. Élettársam azóta önmaga ura, ki-bekapcsol, néma, hívhatatlan vagyok és a saját telefonkönyvem sem elérhető, a billentyűzet sem funkcionál.

HuncApu szerint a JóIsten eképpen csökkenti a telefonszámlámat.

Már csak abban bízom, az internetet meghagyja és hogy pár nap alatt kiszárad az énkiscsillagom...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr75924707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mazsola01 2009.02.05. 17:34:55

:DDDDD
Azért remélem jó lesz az a telefon :)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.02.05. 17:59:52

Remélem kiszárad hamar és nem marad maradandó nyoma az esetnek:))) Tanulság: a wc ajtót márpedig be kell csukni!!!!

*Nici* · http://szandibarbi.freeblog.hu 2009.02.05. 19:46:10

Nagyon szép lett az új design :)

Kezednek jobbulást mielőbb! És a telcsinek is jobb napokat! :)

Csillagbaba 2009.02.05. 21:21:36

Csodás lett a blog!!! Csinike!:-)

Az előző posthoz akartam írni, hogy én a véres részleteket is bírnám ;-)És simi a kezedre! Huncosnak puszkák!!!

Jó lenne valamikor ( ahogy kikecmerget ebből a takonykórból) csacsogni.. Hmm???

LiliBogar 2009.02.05. 22:02:49

:) Akkor Én jobban jártam ;) ... vagy nem :-P egy agyon nyalva... 3 hónapra rá egy vadi új teli fürdőkádba dobva :-P ... csak pár gomb nem működött :-P , de ha kiszárad lehet a tiéd is kicsit életre kel, legalábbis, míg az adatokat kimentitek :)
A kezednek jobbulást kívánok!!!
Puszo

cucka 2009.02.05. 23:47:02

@PBea: éppen kijöttem a wc-ből, amikor észrevettem, hogy csócsálja az ágyról megkaparintott telefont a Kölök (ezidáig azt se tudtam, hogy képes fölmászni az ágyra?!), ezért maradt nyitva az ajtó... belátom, hiba volt. :)
@LiliBogar: Hunor egyszer már fogzáskor agyoncsócsálta ugyanezt a telefont, ekkor cirka 3 nap alatt kiszáradt, azalatt a 3 nap alatt csak kihangosítva tudtam hívást fogadni. :)))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.02.06. 07:51:48

:DDDDD Luc pont a napokban amortizálta az én telefonom. szervizet is megjártaam, ahol persze épp működött. nem égtem áááám ;)

remélem most már mindannyian jobban vagytok, kis sebesültek!

Nani 2009.02.06. 09:57:18

Lehet, hogy a telefonnak annyi? Talán nem. Van egy pár Anyuka, aki hasonlóképp járt a környezetemben, de sok helyen elég volt a csorgó nyál is, hogy telcsi kipurcanjon.

Nani 2009.02.06. 09:58:04

Elfelejtettem dícsérni az új dizájn-t. Nekem nagyon tetszik! Te csináltad?

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.02.06. 11:26:20

Persze, hogy képes felmászni az ágyra, csak motiváció kérdése a dolog:) tudod... telefonért mindent:)

Timocska_ 2009.02.06. 11:31:29

Jujj, ég a pofám, de jó rég jártam felétek! :(
Nagyon szép lett az új dizájn!
Lillus már szétnyálazott egy telefonomat, sajnos nem lehetett megjavítani. :( A babanyál nagyon kártékony! :))
Timi

Popianyu 2009.02.06. 12:36:58

Egyszer a keresztlányom eresztette bele a telefonom nagyon lazán és elegánsan az ásványvizembe. Szétszedtem, kiszáradt, működött. Hasonlókat kívánok.

Nagyon szép lett a design-ja a blognak. Én lenni nagyon irigy. :-)

Popianyu 2009.02.06. 12:37:56

Mármint a telefont szedtem szét...bár asszem, ez átment. :-)

Pocakos Macska 2009.02.06. 12:42:29

Uhh :) Sajnálom a bezártságot - meg a telefont is... Remélem megjavul! Te pedig gyógyulj gyorsan!!!

tsetten 2009.02.06. 12:48:32

Látom benézett hozzátok is a Borzasztó Nyúl:)

masika 2009.02.06. 13:25:47

Cuckám két tanulság is levonható az esetből:
1. nem vagdossuk össze magunkat, mert a gyerek bizony retorizót követ el ellenünk,ha a baleset miatt nem visszük le sétálni.
2. a wc ajtó becsukása bizony néha hasznos lehet:-)

Azért haszna is van a dolognak, tényleg nem lesz sok a telefonszámlád:-)

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.02.06. 13:35:38

csendben megjegyzem, hogy vélhetően akció előtt még Hunci rámcsörgött, de pont nem voltam a telefonom közelében.
HUncApunak üzenem, hogy a jóistennek azért humánusabb(hehe) eszközei vannak a telszámla csökkentésére:-)))
a kezednek gyors gyógyulást!!

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2009.02.06. 15:51:11

nagyon klassz ez az új design. Huncapus beszólás tetszett, azt hiszem itt is örömtánc lenne számlaügyben.Sajnálom a balesetet, gyógyulást!
Huncos nem hazudtolta meg magát a közös programon:D
Örülök, hogy hogy betévedtél hozzánk:)

cucka 2009.02.06. 16:33:32

@Lillusék: ne égjen, nekem is alig van időm az önmagunk dokumentációja mellett máshová belesni... :(
@Nani: ááá, a dizájnolás sosem az én érdemem! ;) viszont: a nyulas fotó az én szívszerelmem volt! :)))
@Popianyu: szétszedtem tegnap, mára valamivel jobb, néha hívható is vagyok, csak elfelejt csörögni a lelkem, a számok viszont továbbra sem használhatóak... :( tudom, idő!
@tsetten: de be ám! :)
@masika: :)))
@micka: és az apjának is hagyott kacagós hangüzenetet! :)))
@matusi: én is örülök, hogy erre jártál! :)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.02.06. 17:04:53

Jobbulást mindannyiótoknak, legfőképpen HuncÚrnak és Neked, meg persze a telónak is. Vigyázzatok magatokra! :)

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.02.07. 18:22:20

eloszor is,nagyon sajnalom,a kezed:(...aztan a telefont.par napja nem nezek be,es miminden tortenik.csupa izgalom.remelem jobban vagy:)
szep lett az uj ruhad.
ui: az agyban varrta Huncapu a keded????:-O

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.02.27. 19:51:13

Milán múltkor a szennyes ruhák közé rejtette a telómat... No comment :DDD
süti beállítások módosítása