cucka 2009.05.29. 17:39

Kombinált teszt

Hosszas tanakodás után, fájó szívvel, de meg kellett hoznunk ezt a nehéz döntést: a második kiskrampusznál orvost kényszerülünk váltani. A távolság, mint üveggolyót... nos igen, a fehérvári túra első gyereknél még bevállalható volt, de Huncostól mindenestől már nem. (és arról nem beszélve, hogy időközben Nőgyógyászok Gyöngye még távolabbi városba vándorolt munkálkodni...)

Így hát, az időszerű kombinált teszttel egybekötött ultrahang vizgsálatot, (Down kór szűrést), már egy új Doktorbácsinál végeztettük el. Egyelőre úgy tűnik, a szimpátia kölcsönös, bár nem a bőbeszédűségéről hírös a fiatalember, de úgy gondolom, tulajdonképpen az ember lánya sem csevegni jár a nőgyógyászati rendelőbe. 

A jó hírek, hogy a picurka-mocorka jól van, méreteiben egészen hasonlatos nagy, szép és okos bratyókájára: nagyfejű és nagypocakú, valamint szintúgy kurtalábú. A mostani ultrahang alapján kicsit előrébbjárunk, azaz 13 hét+1 napos Kistesó. (utánaszámolva: ha ez így helyes, december 3.-ára módosul a szülésem dátuma, azaz pont egy nappal Huncos szülinapja után... mondhatni tökéletes az időzítés, bár a skacok valószínűleg nem így fogják gondolni...)
Kicsit számosítva:
NB (orrcsont): látható
CRL (ülőmagassága): 70,3 mm
NT (fejátmérő): 20,0 mm
NT (nyakiredő): 1,7 mm
HC (fejkörfogat): 78,4 mm
AC (haskörfogat): 64,0 mm
FL (combcsonthossz): 9,2 mm

Átlagos magzatvíz mennyiség. Szabályos szívműködés. Placenta helyzete: mellső fali. Ép koponya. Jól telt gyomor és hólyag. Zárt hasfal és mellkas. Normál hasi echogenitás. Négy végtag. FHR (szívhang): 161/min. Eszméletlen zakatolást csapott! (És nem, nem tudott könny szökni a szemembe, mert fektemben éppen azt figyeltem, Hunor hogyan próbálja meg kikapcsolni a frissen megismert doktorbácsi számítógépét... )

És akinek még mindig nem elég, ím egy rövidke film a Legkissebről:

Persze, nem a micsapatunk lett volna, ha a vérvétel eredményére, valamint az ultrahangra várva, Huncos nem rendezett volna kisebbfajta színházi előadást a váróban, elszórakoztatva azt a tucat embert, akik ezen az álmos délelőttön odatévedtek. És ha az sem lett volna elég, hogy szinte mindenkinek osztogatta a svédáruházas játékdobozban megbúvó, szintén svédáruházas pici plüssöket, egy óvatlan pillanatban mindent eldobva kezéből, beszabadult az irodába, ahol felkúszott egy szekrényre és megszerzett egy félméteres csokimikulást. Mindez oly gyorsan történt, hogy mire elkaphattam volna, már le is harapta a csokimiki fejét, nem kis derültséget keltve az ott várakozó pocakosoknak, és nem kis megdöbbenést okozva az ott-tartózkodó anyukáknak... rég volt már ilyen: éreztem, ahogy a pír a nyakamon át az arcomba kúszik... ezek után a biológus hölgy már mosolyogva fogadott, hogy hallotta már a fiam hírét... hmmmm...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr851151798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyndy2 2009.05.29. 18:20:44

Úgy örülök, hogy minden rendben van! csak így tovább! De jó volt látni babócát. :-) Hunc nem semmi kiscsóka! Nagyon aranyos lehetett!

cucka 2009.05.29. 18:25:57

@Lyndy2: Kösziszépen! :) Hááát, azért én ott abban a pillanatban, a sok békésen asztal mellett üldögélő képeskönyvet-nézegető és rajzolgató vele egykorú mellett nem éppen arra gondoltam, hogy milyen aranyos, hanem néha azt éreztem, hogy elsüllyedek (vagy csak elsüllyednék?:DDD) ... :o) :DDD

Anita... 2009.05.29. 18:46:08

KisTesó nem mutatta meg, mi van a lába között? :)

cucka 2009.05.29. 18:49:18

@Anita...: Kistesó, sajna nem volt olyan közreműködő, mint szép-okos bátyja, ő ennyi idősen már a hátán pocolt széttett lábakkal, ehelyett KisTesó "hasal" (idéztem a dokit), szégyenlősebb, úgy látszik! ;)

Eriberi33 2009.05.29. 19:27:10

Hm... Lehet a szégyenlőség is jelent valamit... ;)
Huncorgóban nem csalódtam! :) De megértem, hogy Neked nem volt vicces...
Gyönyörű KisTesó!!!! olyan szééééép... :)

Puszik!

cucka 2009.05.29. 20:17:23

@Eriberi33: tényleg belémbeszélitek lassacskán a lányt! ;)

Mazsola01 2009.05.29. 20:30:44

Tényleg szép, és olyan csöpp, hihetetlen, hogy mekkorát nőnek, mire megszületnek, pedig akkor is aprónak látjuk őket. :)
(Jaj, én is annyira...)
Hunor bohóc lesz, mondom én ;)
Megsúgom, hogy én fiúra tippelek, hiszen Huncinak köll egy öcsi, akivel jó nagyokat lehet bunyózni... vagy ahhoz jó egy húg is? :D

Anita... 2009.05.29. 21:02:19

Volt a mostani kismamában egy kínai fogamzásnaptár. Utólagos engedelmeddel megnéztem éveid számát iwiw-ről, és kilogikáztam a fogamzás hónapját is. E szerint a kistesó fiú. :) (Csak zárójelben, hogy eszerint Kendének lánynak kéne lennie. :D)

cucka 2009.05.29. 21:17:04

@Anita...: ezt én is láttam. :))) (szintén zárójelben: Hunornak is kislánynak kellene lennie ezek szerint ;) )
@Mazsola01: amikor várandós lettem, azt gondoltam, most majd jól önuralmat gyakorolok, mint Szőlőék anno, és jusztse kérdezem meg a dokit ultrahangozáskor a nemét illetőleg... Aztán ma az egészséges? kérdés után mégiscsak az csúszott ki a számon, hogy és az látszik már, hogy kisfiú lesz vagy kislány? :DDD Pontosan ennyit az önuralmamról. ;)

LiliBogar 2009.05.29. 21:46:27

:) Szívmelengető videó :)
A kínai táblázat fent van, ha jól emlékszem a babázó.hun.
Nekünk bejött :) Csak tényleg tudni kell a teherbe esés hónapját (nálunk ez volt cinkes, mert 29ei akció, de már következő hónapi megtapadás... én azt néztem, szóval bejött ;) )
Fiú, lány... egyre megy. :) De még egy fiú jól jöhet, s a legkisebb lesz a lányka ;) :D
Puszi

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.05.29. 21:47:41

csokimikulas:DDDbocsanat, de en ezen most olyan jot rohogtem. tudom, tudom eloben nem vicces ennyire, (marmint az anyukanak)
olyan jo latni a 7 centis csodatokat:)
nekem az elso kerdesem az volt a 13. heti Uh-nal, hogy ugye minden vegtagja meg van? a Mr. Bean kinezetu, es angolhumoru doki,egyesevel megszamozta az ujjakat, es azonnal kinyomtatta:)))

...most pont egy olyan helyrol jovok,hogy azt mondom tenyleg mindegy, hogy milyen nemu a baba, csak egeszseges legyen. nekem mondjuk tok mindegy volt...de most jut eszembe, az almomban egy kislany rohangalt, mikor egyutt teregettunk...:)

Kata76 2009.05.29. 21:51:41

Örülök, hogy minden rendben van!:) Nagyon édes KisTesó!!:) Olyan jó volt végig nézni ezt a felvételt!
Abszolút megértem, hogy legszívesebben elsüllyedtél volna, én is sokszor vagyok így, sajnos.:( Dehát nem egyformák a gyerekek, van, aki visszahúzódóbb, szépen csendben üldögél, és van, aki pörög ezerrel. Hunc akkor is imádnivaló!!!:))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.05.30. 07:42:27

Szerintem is kisfiú:))) Hunor pedig egy élelmes kissrác, nem hiszem, hogy ő lett volna az első kis izgága, aki megfordult valaha a rendelőben. Majd legközelebb jobban vigyáznak a csokimikulásokra:))

kata790313 2009.05.30. 15:17:49

Dec. 3.??? Az igen!Kincsőmmel egy napon, klassz:))
Nagyon édes a kistesó, mondjuk én imádom az ilyen lopott pillanatokat, amit az orvostudomány és a technika segítségével megláthatunk a pocaklakóról:)Isten gazdag áldását kívánom az életetekre!!!

Nani 2009.05.30. 16:47:04

Csodás Legkisebbik, csodás méretekkel! Hunor és a Csokimiki.... ezen nem vagyok valamiért meglepődve.... :))

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2009.05.31. 08:25:54

Ez a video nagyon tetszik:)Hunor Úr adta magát, de hát azt hiszem akkor aggódnál igazán ha nem adná:)

Pocakos Macska 2009.05.31. 15:31:16

Örülök, hogy minden rendben, jó volt végignézni az Uh-t :) Á, Emma szülinapja! (Edina is babát váááár :))) ) Köztem meg Öcsém között 2 nap van (meg 6 év) hát nem igazán értékeltem hogy sosem volt külön tortám és külön bulim ;)

Csillagbaba1 2009.06.02. 16:58:03

Drágám! KisTesó gyönyörű, szerintem Csajos ;-) Hunc meg rendesen hozta a formáját :-) A Zsóékkal töltött napotok is nagyon jó lehetett! :) Puszika
süti beállítások módosítása