cucka 2009.07.15. 21:58

Sorminta

Lassacskán tényleg odáig jutunk, hogy még pár egymást követő ultrahang vizsgálat és bentragadunk szülni. Ismét idősebbek lettünk, a mai mérések alapján már a 20. hetet tapossuk. Ééééééééés: valóban királyleányka lakozik a pocakomban! A doktorbácsi  igazán alapos vizsgálatnak vetette alá a kiscsöppöt, lassacskán haladtunk fejtetőtől combocskákig, királyleányka olyan spirális forgásokat produkált, akár egy akrobata, így amikor azt érzem, hogy belül kaparász, akkor ő valóban belül kaparász, valamint amikor azt érzem, hogy az alsó régióban kitüremkedik, akkor valóban kitüremkedi valamilyét.

Amikor a combocskák méretein is túlvoltunk, doktorbácsi óvatosan megkérdezte, hogy ugye ezt a babát lánynak készítettük? Azt válaszoltam, hogy a lelkem mélyén igen. Akkor jó munkát végzett a lelke mélye!

Mivel most ultrahang fotót nem kaptunk, így csak a mért paramétereivel büszkélkedhetem:
BPD (koponya haránt átmérője): 47 mm
HC (fejkörfogat): 169 mm
AC (haskörfogat): 153 mm
FL (combcsont): 30 mm

Ép koponya konfiguráció, agykamrák norm. tágasságúak. Arckoponya: eltérés nélkül.
Gerincoszlop követhető, csigolyaívek zártak, megtartottak.
Szív: 4 üregű, billentyűk ábrázolódnak.
Gyomor és hólyagtelítődés látható. A vesék üregrendszere norm. tágasságú.
Végtagok csöves csontjai jól ábrázolódnak, épek.
Placenta: a mellső falon tapad.
Köldökzsinórban: 3 ér.
Magzatvíz mennyisége: átlagos.
A MSZNUT érvényben lévő protokollja szerint végzett vizsgálat során magzati rendellenesség nem észlelhető.
(magzati méretek hetekre lebontva: itt)

Most már elárulhatom, hogy ugyan ezidáig csak utalásokat tettem rá, de olyannyira biztosan éreztem a királyleánykánkat, hogy amint erre a könyvre bukkantam, azonnali késztetést éreztem megrendelni és az akkori akció keretén belül dedikálta az írónő is és az illusztrátor is. És hogy mennyire jól álltunk nevekkel és magabiztossággal? Mi sem bizonyítja jobban:

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr971248316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2009.07.15. 22:25:17

MINKA???? Jól olvasom???

Gratulálok itt is, ez a doki nagyon jófej ;)
És hogy Te micsoda jóstehetség vagy????!!!! :)))))
A könyv csodaszép, csodahelyes, szerintem beszerzünk egy példányt mi is :)

Jaj,.... , most már te is megtudod milyen jó érzés egy kis pihe-puha- finomkodós kislányt nevelgetni... :)
(kivéve amikor nem terminátornőt játszik....)
Stipi-stopi csajos babaruhák mennek!!!!!!!!!! :))))

cucka 2009.07.15. 22:34:02

@Ingrid: bezony, Minkaleányka lesz! :) Azért jóstehetség ügyben Te se panaszkodhatsz, hétfőn egyetlen rámpillantás után felállítottad a diagnózist: ez lány lesz. :))))
A könyv tényleg nagyon bájos, hormonbehatás is lehet az oka, de nekem végig potyogtak a könnyeim. :)))
Babaruhákat köszönettel elfogadunk. ;)
Terminátornő: :))))) imádom! :)
Mondjuk a pihepuha finomkodós kislányoktól már előre rettegek! :S én fiús anyuka vagyok! :o :DDD

Ingrid 2009.07.15. 22:37:42

Gyorsan utánanéztem a névnek :) Bizony-bizony, nem sokan bitorolnak (-tak) ilyen csodaszépet még a történelemben....
És a másik, ami szimpatikus benne: harmonizál a MICKÁVAL!!!!! :)
Ugyehogy nem véletlen?

cucka 2009.07.15. 22:40:15

@Ingrid: Valóban nem véletlen és még azt az apró titkot is megsúgom, hogy Micka gyerekkori macskáját is Minkának hívták.... :DDD ezek ám az igazi össze- és átfonódások. :))))

Ingrid 2009.07.15. 22:43:40

:)))) drágák vagytok...
Puszi Minkának, és Mickának is :)

Kata76 2009.07.15. 23:26:41

Jujdejó,jujdejóó!!:))
Lányra tippeltem én is, de ezt mondtam is Neked.:)
A könyv nagyon aranyos, a dedikálás benne meg csodálatos! Nagyon érezhetted, hogy királyleányka lesz.:))
A szép királylánynak gyönyörűszép neve lesz/van!:)
Örülök, hogy minden rendben volt az uh-on!:)
Puszillak!

cucka 2009.07.15. 23:35:35

@Kata76: Köszönöm a szavaidat! :) Igen, valóban, Te is a lányravoksolók táborát erősítetted. ;) Ma hazajőve elbőgtem magam a könyvön... a dedikáláson... áááá, lassan már mindenen... asszem, megkönnyebbültem. :)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.07.15. 23:46:56

Minka........... Csodaszép név!!!!!!!!!! Még nem hallottam, nagyon nagyon tetszik!!!!!!
Gratulálok Anyu! Jó dolog ám sormintával rendelkezni! :)))))

Leonine 2009.07.16. 07:42:03

Gratulálok! Nagyon szép nevet választottatok, királylánynak való! :)

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.07.16. 08:44:31

akkor itt is gratula, és hú, meg vagyok hatva, meg minden:-)
jajj, nagyon örülök a királylánynak:-D

gneke 2009.07.16. 08:58:52

Nagyon örülök a jó hírnek! Gratulálok a gyönyörű szép nevű királyleánykához!
Majd meglátod, milyen könnyen válik az ember lányos anyává is:-) (szerintem könnyebb, mint fiús anyának lenni, csak ne nyávogna annyit...D)

Nani 2009.07.16. 09:12:38

Itt is gratula a Királylánykához! Gyönyörű neve van! Ölelés!

Heni+Zita 2009.07.16. 09:39:43

Én is sok szeretettel gratulálok Minkakirálylányhoz!Hidd el,nagyon jó dolog királylányokat nevelni!(Pedig én is királyfit akartam!)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.07.16. 10:16:39

Akkor itt is gratula:))) Dejódejódejó:))) lesz Matyinak egy mennyasszonya!!!!!

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.07.16. 10:21:37

itt is, de ugyanolyan szeretettel gratulálok Minkakirálylánykához."Jó munkát végzett a leleked mélye"-ezen sírtam- de tényleg így van.:)
Jóstehetség vagy valóban...megható ez a pár sor a könyvben...

CsJ 2009.07.16. 11:50:04

Gratulálok a kiskirálylányhoz és a gyönyörű nevéhez! Minden létező jót nektek! :)

nuca.zselyke 2009.07.16. 11:58:24

Gratulálunk Minkalánykához!!!:) Csodaszép a neve! (Én is gondolkoztam rajta még anno névadás táján) Ha jól emlékszem egyszer azt írtad, ha Hunor lány lett volna a Csenge Napsugár nevet kapta volna:)De Huncúr Hunor lett most meg jön Minka:)

Bongianyu · http://blog.bongor.hu 2009.07.16. 13:50:37

Nagy gratula a most már biztos kislányhoz!!!! :))Gyönyörű a neve is! És milyen gyorsan repül az idő. Mindjárt tényleg szülni tartanak bent! :)

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2009.07.16. 14:01:50

Tudod, én biztos voltam benne, hogy kislány :D
Gratulálok, és tetszik a névválasztás!
puszillak

Lillencs 2009.07.16. 16:58:00

Gratulálok a Kicsi Lányhoz, valóban gyönyörű név, én sem hallottam még. Hja az anyai szív, hidd el nagyon szuper lányos anyuka (is) leszel. Ölelés Liliék

tsetten 2009.07.16. 21:45:32

ó, hát nem is hiszem:)))))))))))
nem is tudom kifejezni, mit érzek. Isten hozta Kicsi lányt!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.07.17. 05:13:01

Nagy-nagy gratula a királylányhoz! Lelked mélyén tudtad, hogy kislány lesz, s ilyen névvel csak egy kis vidám, huncut szőkeséget tudok elképzelni:-) Legalább olyan huncutot, mint Huncos:-)

BPanka 2009.07.17. 09:40:30

Gratulálok, üdv a lányosanya klubban. :-)))
A neve meg annyira, de annyira gyönyörű!!! Nekem is nagyon tetszik, most Jankánál benne is volt a paklinkban, és nem én szavaztam ki végül, szerintem csodaszép név. Engem valamiért nagyon megragad az "nk" hangok találkozása, olyan dallamos lesz tőle egy lánynév. (Tényleg, csak most tűnik fel, hogy mennyi ilyen név szerepelt az első listámon: Lenke, Janka, Minka, Blanka, Hanka - ez utóbbi azt hiszem nem létezik, csak a Hanna becézéseként. De még Bori nevét is tudom úgy csavarintani, hogy benne legyen ez a dallamos "nk", gyakran hívom Borinkának. :-) )

masika 2009.07.17. 12:39:37

Gyönyörű és különleges nevet választottatok! Gratulálok, hogy megvalósult az álmod:-)

Timocska_ 2009.07.18. 12:54:57

Visszatérve a nyaralásból, micsoda remek hírekre jöttem! :) Gratulálok a kis királylánykátokhoz, igazán különleges nevet választottatok Neki! :)

kata790313 2009.07.18. 20:56:26

Isten gazdag áldását kívánom Minka életére!!!Annyira örülök Nektek!!!:)))

MarcsiTobie 2009.07.19. 19:17:09

Jajj de csodás!!!
Isten hozott pici Minka királyleányka!!!
Gratulálunk a szülőknek is a csodálatos hírhez.
Hirtelen ez jutott eszembe, fogadd szeretettel, Cucka, az édesanyák dala...
www.youtube.com/watch?v=kp6WTr4ENyU

cucka 2009.07.19. 20:13:18

Kedveseim! Háromszor futottam neki, háromszor törölte a kedves blogmotor a hozzászólásomat, pedig esküszöm személyreszabtam a mondandómat Mindenki számára! :(((
Így csak annyit szeretnék, hogy Mindenkinek nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, hozzászólásokat, megborult lányos anyuka lelkemet (hamar meg lehet ám szokni ezt a szerepet is ;) ) símogatták... és bömbölésre ösztökélték, de jólesőn potyogtak a könnyeim. :)
Névválasztásról még fogok írni. :)
Mégegyszer KÖSZÖNÖM! :)

CsöppkeCsillus 2009.07.19. 20:40:02

Sok szeretettel gratulálunk a királylánykához:)))

Eriberi33 2009.07.19. 23:51:41

Minél többet ízlelgetem ezt a nevet, annál jobban tetszik! Annyira kedves-bájos név! :)
De az nem volt meglepetés, hogy kislány a pocaklakód! ;) Már mikor megmondtam?! ;)
Ennek ellenére azért nem semmi bátorság-jóstehetség egy hónappal korábban ÍGY megvenni azt a könyvet! :-O :D:D:D

ilgya1 2009.07.21. 16:06:28

Szívből gratulálok Minkához!!!!!Egy huncut királyfi mellé, egy kis bájos királylány dukál!!!!!!!!

vargaera (L.V.E.) · http://www.szerelemgyoker.blogsot.com 2009.10.06. 13:42:28

Minka? :) :) De jóóóóóó :) :) :) :)

Éljenek a kis Tündér Minkalánykák!!!!!
süti beállítások módosítása