Az úgy volt, hogy idén azt találtuk ki, mi márpediglen nem megyünk olyan igazi hosszút nyaralni, hanem megelégszünk a hétvégékből lecsippentett órácskákkal, akkor azonnal kocsibavágódunk, és keresünk valami helyre kis zöldövezetet, eszünk-iszunk, jóidőben fürdünk, ottalszunk, ha egy mód van rá, majd másnap már jövünk is haza, dolgozódni.

A szerintünk tuti megoldás, egészen augusztus közepéig működött, amikor is a feszültség látható villámcsapásokkal adta tudtunkra, eljött a pihenés ideje, avagy drámai fordulatot vesz minden körülöttünk. Heves vérmérsékletünkből adódóan, nem csak a feszültség volt tapintható, olykor-olykor a hangunk is hallható volt széles szomszéd körökben. Ugyebár a panel előnyei. No meg aztán, az elsődleges szempont mégiscsak Huncmackó és pocaklakó Hugicája volt, nekik hiányzik legkevésbé egy ilyen felpaprikázott légkör. Elhatározásunkat tett követte, nem rágódtunk sokáig az úticélunkon, oda vágytunk, ahol embert is csak akkor látunk, ha mi akarunk, ahol a természet karnyújtásnyira van, világháló- és telefonmentesen naturalista vidék. Így hát oda mentünk, ahová harmadik éve visszatérő vendégként érkezünk.

A hosszú útat végül két részletben tettük meg, elsődlegesen az volt a koncepció, hogy lehúzzuk egyvégtében, hogy hajnalban útnak eredünk, de végül maradt a kevésbé fájdalmas normál időben felkelés, reggelizés, és végül 10 óra körüli indulás. Ebben a korban már egyre kevésbé viselem jól a megrögzött mindennapjaim megbolygatását. HuncApu előrelátóan beszerzett egy hordozható dvd lejátszót Mancinknak, de szinte alig kellett bevetnünk Thomast és Vukot, a 8 óra alatt egyszer kellett megállnunk, Hunor hősiesen viselkedett, állítom, mi kevésbé viseltük jól a hosszú útat, mint őkelme.

Másnap koradélután érkeztünk meg a célállomásra, ahol a  mifiúnk meg a házigazda 2 hónappal fiatalabb kisfia azonnali jópajtási viszonyba kerültek. Nyaralásunkat pár szóban eképpen jellemzném: hosszú átaludt éjszakák, ebéd utáni alvások, finom étkek, metszően tiszta levegő, pár jó könyv elolvasása (büszkeséggel tölt el, de elég volt a szimpla jelenlétem és néha egy-egy pillantást vetnem Huncra, aki a hatalmas udvaron köveket dobált, pacsázott a felfújható medencéjében, kergette a kiscicákat, vagy homokozott...), apróbb kirándulások a környéken.

Képdömping következik, két részletben:

Statisztikai adatok:
- a nyaralás alatt mindenki hízott, bár van aki ezt nem vallja be (pl HuncApu, a kölök még nem tiltakozik a megmérettetése ellen). Nekem speciel megapocakom lett, bár az én esetemben erre még logikus magyarázat is akad. Mondjuk, tegnap ketten kérdezték meg a játszótéren, hogy ugye már nincs sok hátra? alig 3 hónapocska...
- Hunort többször érte kisebb-nagyobb baleset, megérkezésünk napján kétszer esett fejre (hanyagolandó horzsolások), indulásunk napján gumicsizmás motorbaleset következtében orra (ez kicsit nehezítettebb pálya volt). Mára egész tűrhetően begyógyultak a sebei.
- igazi fláverpáver szülők lettünk, elindítottuk gyermekünket az öntisztulás útján: egyszer fürdött olyan igazi estiset, amúgy egész nap pacsált a medencében
- megérkezésünk pillanatában megcsípett térdhajlatban egy welcome darázs. Úgy tűnik, már nem vagyok allergiás a csípésére, nem lettem perceken belül Michelin baba, mint évekkel ezelőtt, pedig jópofa poénok repkedtek köröttem. Viszont 3. napra tenyérnyi veresség és duzzanat miatt mégiscsak patikában kötöttünk ki, kaptam hűsítő rázófolyadékot. Élmény volt.
- döbbenetes a kölök, talán nevet is érdemes lenne a későbbiekre vonatkozóan változtatni, mondjuk Ezotér Géza lesz. Bővebben is kifejtem majd, egyelőre feldolgozás alatt áll a történet.
- van élet internet és telefon nélkül. Az emailjeimet 1 hét után néztem meg, a telefonomat esténként bogarásztam elő a táskám mélyéről, csak úgy informatíve. Többrendbeli ember és számítógép undoritíszem lett, kicsit még mindig nehezen rázódom vissza a való világba, meg a blogvilágba. Sőt, ma már arra is gondoltam, talán nem is vagyok igazi blogger (nemszeretemszó!), mer ugye az olyan fokú függőséggel is jár, amit most egyáltalán nem tapasztaltam magamon.
- a kiskrampusz végtelenül türelmes és belevaló gyerek. Szeressük. És most már biztos megtartsuk. Ha a húga is ilyen lesz, 10 gyerekig meg se állíthat senki, max a biológiai órám. Ha mer.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr101336190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2009.08.25. 08:47:23

Nyaralni igazán tényleg csak így lehet: internet és mobil nélkül is meg lehet lenni (10 éve is megvoltunk...).
10 gyerekig meg sem álltok mondaton elgondolkoztam, lesz mit számonkérni:-)De megértem, most olyan aranyosak az ember vágyik rá, hogy mindig legyen egy ilyen picike a családban. Aki már nem is picike, igazi naffiú:D
Súlygyarapodás: szerintem nagyon csini pocakod van egyébként meg hadd nőjön...Legalább ilyenkor ne zavarjanak a (nemlétező) pluszkilók! (nekem is hitték már az első harmadban is hogy mindjárt szülök, nem mondom, hogy nem viselt meg, de a jelek szerint túléltem. Sőt Andorral amikor szülni mentem a szülésznők megkérdezték, hogy ikrek?
off: a képdömpinget hogy készíted? GIF animációra gondoltam, de azt miként mented és szúrod be? (bocs az offért)

Azért próbálj visszaszokni a netre, legalább az olvasók kedvéért;)

Csillagbaba1 2009.08.25. 09:02:56

Micsoda békés helyen jártatok! Na itt tényleg lehet pihizni! Örülök, hogy a hajtós napok után igazán ki tudtatok kapcsolódni! A képdömping fantasztikus és döbbenten nézem mekkorát nőtt Minka-lakhelye amióta taliztunk ( pedig nem is volt oly régen az sem). Hunc alvós képei is édesek, én is mint Ingrid nagyon szeretem az ilyeneket. Meske is olyan édesen tud alukálni :)

cucka 2009.08.25. 09:32:47

@gneke: képdömping: illett volna lekicsinyítenem őket, akkor talán sikerült volna egy csokorba közzétenni, és nem lennének enyhén szemcsések a fotók, de ehhez nem volt már energiám este. A mérete miatt a picturetrail kiesett, maradt a nemrég bereklámozott photoscape program. Arra vigyázz, hogy a blog.hu sem enged 2 MB-nál nagyobb méretű képet vagy animációt feltölteni.
@Csillagbaba1: ugye, hogy nőtt? pedig Veled aztán tényleg találkoztam indulás előtt pár nappal. :DDD (olyan jókat szórakoztam a rólam készült fotókon, mer persze magamat nem gondoltam ekkorának: pl. pókasszony a pázsiton... stbstb.)

ilgya1 2009.08.25. 10:03:21

Tényleg olyan nyugalmat árasztanak a képek,de a te hangodban sem vibrál már a feszültség,ezek szerint bejött a terved és kipihentétek a feszültséget,ami felgyülemlett...
Annyira nehéz visszazökkenni a hétköznapokba,és akár a blogolás világában is,ugyanezeket érzem,legszívesebben fel sem kelnék az ágyból....
cuppanós a kis belevaló Ezotér Géza buksira...(kiváncsian várom a sztorit:))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.08.25. 10:25:35

Csudaszépek, kisimultak vagytok:)))

Eriberi33 2009.08.25. 11:18:19

Gyakorlatilag az összes képet tudnám egyesével kommentelni... Gyönyörűek vagytok mindannyian! Tényleg jó nagy a pocakod!! :) SZÉP nagy! ;)
Nagyon szép helyen voltatok!

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.08.25. 16:56:37

imadtam ezt (is)olvasni:)...a kilo es a konyvolvasas nalam is megvan. na meg a logikus magyarazat is. ettunk jo sokat:))) en sem vittem gepet, es nem is hianyzott cseppetse..viszont neked irtam mailt, elindulas elott.akkor mar igy ertem miert nem jott valami vissza:)))
a minicrocsos Ezoter Geza tunderi kis kolok...remelem e tizbol egynek keresztannya is lehetek;) sokpuszi

ui: tenyleg hatalmasat nott a pocid...es a java, meg csak most jon:)))es igaza van Eriberinek. nagyon szep!!!

Kinga85 2009.08.25. 17:57:47

Szépek vagytok, szuperek a képek :) Nagyon jó lehetett :)

cucka 2009.08.25. 22:03:57

@hugomum: Hajni, nem kaptam meg a leveled! Megtennéd, hogy átdobod újra? :S
A tízből egynek tutkó Te leszel a keresztanyja! :DDD
@ilgya1: no, igen, mostanság én is hajlamos lennék ágybandéligalvásokra, de elsőszülöttem valahogy nem tolerálja úri szokásaimat. ;)
@Eriberi33: köszi a pocakom nevében is. (nomeg köszi a tükörben fotós tippet, kicsit bénáztam ugyan vele, de úgy tűnik lesz fotó! :D)
@Kinga85: köszönjük, tényleg jó volt! Terápiás jelleggel bírt ez a hét. :)

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.08.25. 23:47:24

nem kaptad meg??? jaj mert mas cimrol kuldtem, lehet elkerulte e figyelmedet.Greta Klingseisentol kaptad. az en lennek..az masik alnevemen:)))elkuldtem, de mar nem annyira aktualis...

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2009.08.26. 21:59:47

Szuper lehetett! Örülök, hogy sikerült kipihennetek magatokat :) Meeeekkkora már a pocid! :)
süti beállítások módosítása