A mai délelőttre beiktatott fodrászoláson átestünk mindannyian, viszonylag minimális áldozatok árán. (keksz, türelem...). Rugalmas Kinganéni még arra is hajlandó volt, hogy szökős Hunort hol az utcán, hol a fodrász-székben nyírja helyes kisfiúsra. Hol az én ölemben keresett nyugalmat, hol az apjáéban próbálta rövidre zárni a lehetőségeket, ám most az egyszer mindhiába. Az egész procedúra kezdve a belépésünkkel, nem tartott 20 percnél tovább, mégis óráknak éreztük és mindannyian leizzadtunk a menet alatt, de legalább most jó pár hónapig nem lesz rá szükség. Hunor morcossága csak a hajvágás idejéig tartott, a művelet után már elégedett vigyorral (bár a szokottnál sokkalta bátortalanabbul) adott egy köszönőpuszit Kinganéni arcára.

Nasakkor mára már csak egy kötelező 18 hós oltás, terhesgondozás és egy nőgyógyászati kirucc maradt...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr81401535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.09.23. 12:26:34

Utcán nyírás:DDDD Micsoda megaláztatás ez, kérem szépen:)))Az uccsó képen igen el van kámpicsorodva:)
További szép napot!

matusi · http://csoppdodom.freeblog.hu 2009.09.23. 12:45:26

Micsoda nap:) kitartást hozzá!
és köszönöm ezeket a képeket, kaptam egy kis segítséget, hogyan használjam a fésűt ha legközelebb hajat vágok:)

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.09.23. 12:57:39

mondjuk néha én is sírok attól, ahogy a hajam vágják:)))naggyon jó képek! kitartást a nap további részéhez! cupp

Kinga85 2009.09.23. 12:57:44

Akkor hosszú napotok lesz :) Utcán nyírás :DDD

Eriberi33 2009.09.23. 19:20:54

Aranyom, milyen szomorú az utolsó képen... :(
Azért majd a délutánról is beszámolsz, ugye? ;)

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.09.23. 20:35:05

HUnci és HUncapu arca is nagyon kifejező...:-))

Kata76 2009.09.23. 21:04:50

Ez az utcán nyírás tetszik:DD, jó fodrászotok van!:) Édes kis Huncimanó micsoda kínzásoknak van kitéve.:)
Bocs, de hirtelen az jutott eszembe, hogy ettől már csak az lett volna jobb, ha Huncos egy pénzbedobós autóba ül, Kinganéni pedig úgy vágja a haját.:DD

Remélem a nap további része is rendben zajlott!! Hááát, nem unatkoztál ma!
Puszi Nektek!:)

cucka 2009.09.23. 21:58:25

@PBea: volt többször is elkámpicsorodva, olyankor átkerült -véletlenül;)- az én kezembe. :))) Túléltük, most már büszkén mutogatja az újhaját mindenkinek. :)))
@matusi: én nem mertem egyedül levágni a kölök haját. :S Minden tiszteletem a Tied. :)
@hugomum: @Kinga85: jelentem, túléltünk mindent. :)
@Eriberi33: megtörtént. ;)
@micka: jobb, hogy az enyémet nem láttad! :))))
@Kata76: van benne valami, én azt javasoltam neki, mi lenne ha legközelebb éjjel átjönne hozzánk, és úgy vágná le Huncos haját, álmában?:)))
süti beállítások módosítása