cucka 2009.10.06. 10:08

Gyorsan röviden

Számítógépem sebesség korlátaival továbbra sem vagyok megbékélve, így párszóban tömörítve megemlékezem történéseinkről.

1. Hogyan csináljunk Kennyt a gyerekünkből? Tessék elmenni egy bababoltba sapkát venni, boltban büdöskölök az irdatlan mennyiségű motoros dzsip és játékautó láttán földhözvágólagos hisztirohamot kap, ekkor próbáljunk rá a fejire pár sapkát, garantált sikerrel, végül izzadtan és elcsigázottan vegyük le a polcról az első kezünkbeeső talánjót, majd itthon röhögve állapítsuk meg a hasonlóságot. És igen, idén ezt fogja hordani.

2. Mennyi számtani esély van arra, hogy méhünk gyümölcse egy délután alatt kétszer essen pofára és mindkétszer ugyanott hasadjon fel az ajka? Ezirányú matematikai ismereteim igencsak szegényesek, viszont az tény, hogy a tegnap délutáni szieszta alatti meglovagolásomkor, egy rossz mozdulat következtében fölső ajakkal landolt az ágy melletti újságtartón. Sírás-rívás-nagyonvérzés következményeként angyalüzemmódú bújóskölök. Pár óra elteltével, az én okos kisfiam a kedvenc játékáról porolta le az egy naposse porszemeket: fejére húzva egy takarót közlekedik a lakásban. Botlik-esik-ugyanott felszakad. Már értem anyámat: szinte el kellett harapnom a nyelvem, hogy ne az legyen az első mondatom, csitítgatás helyett, hogy naugye, hogy én megmondtam?

Ma pedig jó lenne, ha minimálfront lenne estére, és kevésszülés, mert végre-végre találkozhatnánk az újdonatúj szülésznőmmel, és végiglátogathatnám a szülőszobát is, csak úgy miheztartást végett.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr901430924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2009.10.06. 11:24:26

Sok sikert kívánok estére!Hunc szerintem ebben a sapiban is szép!
(Régóta zugolvaslak,és azt kérdezném,hogy kilinkelhetlek-e magamnál?)

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.10.06. 11:54:23

tényleg Kenny:-D
de nem is lenne igazi kamasz majd belőle ha nincs legalább egy fénykép, amit majd NE akarjon megmutatni élete szerelmének:-)))
amúgy nekem ebben is nagyon tetszik Hunc:-)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.10.06. 12:02:43

Szerintem semmi gond nincs ezzel a sapkával, jól áll:)
Sérülések: remélem hamar begyógyulnak nyom nélkül:)

Eriberi33 2009.10.06. 12:14:45

Nagyon cuki Kenny-d van! :D Levi nem engedi, hogy ilyet vegyek Lilunak... :( Pedig szerintem tök praktikus...
Huncimancinak gyógypuszi! :(

Remélem, összejön az este!

cucka 2009.10.06. 12:25:03

@Hencsi+Zita: persze, hogy linkelhetsz, egészen zavarbahozol és megtisztelsz vele. ;) (párszor már én is jártam Nálatok ám. ;) )
@micka: @Eriberi33: különben tényleg praktikus sapek, és itthon, nyugodtabb állapotában Hunornak is tetszik, így most el kellett tüntetnem, mert az októberi verőfényes napsütésben óhajtja minden séta előtt felvenni. :))) (namajd télen, úgyse fogja akarni ;) )
@PBea: már szebbek a bibik, mint este, szeretnék én így sebgyógyulni. :)

Kinga85 2009.10.06. 13:29:20

Kenny :DDDDDDD Édes nagyon! Remélem összejön a szülésznő/szülőszoba látogatás!

Ingrid 2009.10.06. 16:41:31

Hú ez a sapka!!!!! :O
Milyen gáz! pedig mi is hordtunk ilyet, és emlékeim szerint nagyon odavoltunk ezért a divatért :))))
Nézzük azonban a jó oldalát: tuti melegen tartja a gyerek fejszerkezetét!

Jaj! Szülőszoba????? Akkor nem is telefonáltam.-.... ;)

huncut_kata 2009.10.06. 19:48:04

Tök jó ez a sapi, nekem nagyon bejönnek (plusz ebben biztos nem lesz kint a nyaka/tarkója). Az enyémen anno egy "copf" is volt, na az úgy totál gázos volt :S

Csillagbaba1 2009.10.06. 21:06:34

Remélem sikerrel jártatok!!! A sapi meg nagyon ott van.... gyerekkoromat idéző emlékek hada :)

cucka 2009.10.06. 21:35:28

Csajok, nekem is volt ilyenem és tudom vérciki, de én is nagyon szerettem és az enyémen is volt egy copf-szerű valami. :))) (ezen legalább nincs ;) ) Mondjuk, sztem éppen kettő nap és Huncmackó rájön, hogyan is kell leszerelni a fejéről, ha már nem akarja viselni. :)

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.10.06. 21:37:09

Jókis retrósapi:))) Nekem is volt anno:) Puszik Hunc bibijére, szerencsére nekik még tényleg fénysebességgel gyógyul:)

huncut_kata 2009.10.06. 22:26:53

A copffal az volt a baj, hogy mindenhova beakadt, meg a fiúk annál fogva rántottak vissza minket fogócska közben (egyszer pedig egy vicces ember odakötözte a kapaszkodóhoz a villamoson utazás közben és csak akkor vettük észre, amikor le kellett volna szállnunk :()

Csillagbaba1 2009.10.07. 07:39:32

Látom ez a sapi a nagyjából egy korosztálynak kismillió emléket ébreszt! Cuckám, köszi érte!!!:)

popianyus 2009.10.07. 09:28:21

Hány % az esély? Erre mondta volna a matektanárom, hogy "Nálad fiam? Nálad 100%". :-)))

Kenny? :-)))))))))))))))))

Sapi aranyos, nem is gondoltam, hogy lehet még ilyet kapni. Egyetlen bibije, hogy a homlokát nem nagyon védi. Vagy csak a képen látszik úgy. Pussz!

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.10.07. 11:57:35

Nekm is tetszika sapi,de homlokügyileg tyleg ne véd.Ha vérzik vmi nálunk a gyógyító bogyó (arnica montana c30) nemcsak a vérzést csillapítja,hanem a lelket is gyógyítja.Mindig a táskámban lapul:)

masika 2009.10.07. 15:39:06

Hehe. Emlékeimben még élesen él eme sapka, nekem is vót gyerekkoromban! Huncnak nagyon jól áll! (ez is)

Kinga85 2009.10.07. 17:54:11

Nekem is volt ilyen sapim :DD Úgy látszik ez minden gyerek életébe kell, majd veszek egyet Panninak is :DDDD

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.10.09. 08:15:13

jelentem ezennel panasszal fordulok a blog írójához. mégpedig azért mert hihetetlen régóta nem született új bejegyzés. amennyiben segít, úgy virtuális ölelések garmadával támogatom és soksok pozitív gondolatot küldök:-)

hiányzol. és kitartás!!!

cucka 2009.10.09. 11:27:04

@micka: panasz elfogadva és iktatva, sztógépem sebessége hirtelen felemelkedésnek indult, így máris született újabb bejegyzés. olyan, amilyen. ;)
süti beállítások módosítása