cucka 2009.11.24. 19:41

A 39. héten járva

A délelőtti órákban tiszteletünket tettük a szokásos heti programjaink egyikén, a kismama szakrendelésünkön. Annyira valószínűtlennek tűnt, hogy a maira még sor kerülhet, hogy reggel 9-kor pizsiben kávézgatva igyekeztem mára időpontot szerezni...
Előtte azért közöltem Minkalánnyal jól gondolja meg ezt az uhut, mer ha én most újra kemény pénzeket leperkálok az uhuért, ő meg este kibukkanik, én azzal indítom a földi pályáját, hogy úgy elverem, mint a legenda szerinti szódás az bizonyos lovát!

Huncmaci mindeközben élete első munkanapján dolgozóba indult HuncApuval, csomagoltam neki uzsit-pelust és az első munkanapjára bónuszként egy gyerek(csoki) tojást is. Állítólagosan tüneményesen viselkedett, nagyon élvezte a rendelői melót, zapját rövidre zárva igyekezett kézzel lábbal mutogatva, minél hamarabb tudtára adni, az asszisztencia által odakészített szurit jó lenne már végre beadni annak a macseknak ott az asztalon.
Minka az utóbbi idők napi ritmusa szerint ébren volt, kicsit ficánkolt miheztartást végett, bevillantott pár csuklást majd jól láthatóan kivillantotta a csámpi csülkös sarkát, végül összegömbölyödve elaludt, én mindenközben maximálisan 20-as méhtevékenységet produkáltam a fentebbemlítettek alatt.

Ctg után következett az ultrahang, mely szerint kiskisasszony kirobbanó formában lubickol, dokibá szerint hajlandóságot sem mutatva a távozásra az elkövetkezendő időkben, a lepény még mindig bőséggel ellátja minden földi jóval (I. fokban érett), böcsült súlya 3300 gramm.

Az elmúlt hetek hanyagságából kiindulva ma szülésznő és doktorbácsi is megmanualizált, ez a jány oly mértékben ráérősre vette a figurát, hogy a pár hete már szépen beékelt okos kis fejét is visszahúzta. Méhszáj teljesen zárt, bár felpuhult már. Így azonban számomra érthetővé vált, hogy hirtelen mitől is múlt el az az elviselhetetlen időszak, hogy már leguggolni sem tudtam, mert azt éreztem alvázilag szétszakadok... durván két napja újra fitt vagyok és maximális teherbírású. Ha ez a gyerek is napra gyün, nekem nagyon meg kell tanulnom ebben az életben a pontosság fogalmáról valamit...

Megrovón szóvá is tettem, hogy én itten kérem szépen hónapokkal ezelőtt olyan ígéreteket kaptam, hogy nov.25.-ére már javában Minkababázgathatok, aztán tessék. Doftorbácsi szerint még akár ez is lehet (höhöhö), de ha nem is november, de december 25.-ére már biztos babázni fogok. Kösszépen.

Jövőhéten meg, ha továbbra is így maradunk heti 3-szori ctg következik, valamint egy újabb állapotfelmérő ultrahang. Idilli szituációnkat, ha minden íly tökéletesen működik odabent az elkövetkezendőkben is, háborítatlanul túlnyújthatjuk még kettő darab hétig, azaz december 17.-éig... én titkon továbbra is reménykedem azért valami közelebbi dátumba, bár kísértetiesen kezd minden olyan lenni, mint két évvel ezelőtt, még a  jóval utánam kiírt kismamik is elkezdtek beelőzni a szülőszobán...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr501549698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kinga85 2009.11.24. 20:25:00

Hát nem gondoltam volna, hogy ilyenkor még 2in1 lesztek... (én ma 30-as méhtevékenységet is produkáltam :PPP) De előbb utóbb csak ki kell bújnia a csajszinak, ebből is csak az látszik, hogy nagyon jó kis kuckója van (-na erről eszembe is jutott a Jóbarátok egyik része, amiben Rachel szül, nem tudom, ismered-e :DDDD)
Édes lehetett Hunc a munkában, jól elfáradhatott Huncapu is :DDD
Továbbra is mennek drukkok, hogy most már Minkaleányka kikívánkozzon :)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.11.24. 20:32:56

Na ne máááá hogy két hétig még pluszban benttartanák?????????? az azért már tényleg sok lenne a jóból:)
Kitartást Drága, szerintem vasárnap lesz a ti napotok:) Bár péntek körül már mintha havazással kecsegtetnének az időjósok:)))))

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2009.11.24. 20:37:17

Ismerős szitu.Drukkolok, hogy Minka önszántából útnak induljon. Esetleg írhatnál a Mikulásnak, hogy idén neked Minkát hozzon :D

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2009.11.24. 20:38:44

jah méhtevékenység, Hédit még a 110-es fájások se zargatták ki kuckójából :/

gneke 2009.11.24. 21:31:20

És Hunc mit jósol? Én erre a hétre tippelek még mindig, holnapután 26-a. Hátha bejön, hogy a lányok, többedik gyerekek általában hamarabb születnek. (nálam nem jött be.egyiksem.)
Bea: én vasárnap nem érek rá egész nap itt izgulni, mert szülinapot tartunk, addigra meg kell születnie Minkalánynak;-)

Pankababa 2009.11.24. 21:38:34

Én csendben annak drukkolok, hogy egyezerre legyen a szülinapjuk a gyerkőcöknek, bár nem tudom te mit szólsz ehhez a tipphez.-))
(ui: van egy tuti tippem, hogy kell előcsalogatni beragadt leány magzatokat....nálunk az édes entyempemtyem vált be...:-))

voribegy 2009.11.24. 22:00:20

:))))))))
most vasárnap lesz Advent első gyertyagyújtása????
:))))))))))))
kérhetek esetleg majd egy sms-t a nagy napon? elég ritkán jutok gép elé mostanság...
puszi nektek!!!!!

Eriberi33 2009.11.24. 22:24:16

Ha mar a hetfot buktam, en is a vasarnapra szavazok... ;)

puszillak!!!

cucka 2009.11.24. 23:04:44

@Kinga85: valami rémlik, de nem emlékszem már erre a részre a filmből. :$
@PBea: a doki nem akarja piszkálni addig, ha minden rendben... mondjuk addig sallangosra citálom az idegeimet. :S :DDD
@STike: a 6.-a pontjó lenne, még a dokibá is ügyeletes. ;)
@gneke: Huncmackó csak vigyorog, már nem hajlandó jósolni. Éppen ma szúrtam le a benemvált jóslatáért. :))) Amúgy meg: ah Ti vasárnap szülinapoltok, az összeszokott ünnepeink kedvéért még megtréfálhat ez a leányzó. ;)
@Pankababa: én még csak-csak elviselném, ugyanazt a napot szülinapnak, de a gyerekek valószínűleg jobban örülnének a későbbiekben, ha mégiscsak külön napon emlékeznénk meg róluk. :) (dokibá is ezt a módszert ajánlotta... ;) )
@voribegy: bezony. :))) és háperszehogy igen. :)
@Eriberi33: asse bánnám már! :) Sőt! :)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.11.25. 09:51:59

Értem és tudom én, hogy nem akarja piszkálni, ha jó neki odabent... csak hát akkor is na.... azt hittem hogy a korábbi császár miatt nem várnak pluszban ennyit:)

Kinga85 2009.11.25. 11:49:00

Ez jutott eszembe : "Rachel: miért nem akar már kijönni? Ross: Hát, én azt hiszem… azt hiszem, hogy olyan jó kis kuckója volt az utóbbi kilenc hónapban, hogy nem akarja otthagyni! Rachel: Hmmm… látod milyen kis tetűt csináltál nekem? " :DDD De ez sorozatban tényleg vicces :DDD

Pocakos Macska 2009.11.25. 12:48:00

Jól érzi magát a kiscsaj odabent :))))

Pankababa 2009.11.25. 21:40:36

OFF:Vöribegyet keresem, kutatom, hátha itt olvas (Naninál szoktam üzengetni, de még nem siekrült) hogy ugyan már kedves vöribegy, engedtessél be negem is.-)) Az utolsó napokban amikor még nyitott voltál nem tudtam írni, aztán bezárult, pedig úgy imádtam a blogodat.-(( hiányoztok:-)) Remélem olvasol!!!

Leyila 2009.11.25. 22:36:34

Szia Cucka!

Nagyon régóta olvaslak, de nem szoktam kommentálni csak magamban:)
Nagyon szeretem ahogy írsz, esti rendszeres programom a blogod olvasása, szépek vagytok és okosak:)
Drukkolok, hogy Minka elegánsan és hamar megszülessen.
Minden jót Nektek!
Gratulálok az új lakcímkártyátokhoz.
süti beállítások módosítása