Elsőszülött magzatom ma sem volt hajlandó 3-szori nekifutásra sem napközben elaludni, azaz de délután 4-kor már ásítozott, de ekkor már jusztsem hagytam kidőlni. Lábdagadás-bensőm földindulására hivatkozva lezavartam a skacokat egy rövidke motorozásra. Közben megérkezett Huncmackó hőnszeretett keresztapja is egy jóadag finom hazaival... hm, asszem továbbra is szeretek-szeretünk enni-inni... egyetlen percre sem hagyta békibe Körösztapját, aki lelkesen dobálta-gyürködte a kicsit, cserébe mindehhez gurgulázva nevetett... lelketsimogató pillanatok ezek... majd fürdetés következett (melyet Rókarudi fáradtságra hivatkozva végigüvöltött), utána alig 7 órakkor KO kapitány kiterült... sejtéseim szerint éppen reggelig...

Hugi mindeközben talajgyakorlatokat mutatott be, szinte egész délután aktívkodott, vígkedélyűen lubickolt, rendszeresítette, hogy valamelyik sarkát teljesen nekifeszíti a hasfalamnak... elég horrorisztikus a látvány... semmiféle hajlandóságot nem mutatva a kibújásra (bár titkon abban reménykedtem hátha kirúgja a háza falát a nagy buli hevében...).

Közben tüzeket okádgatok itthon, mely tüzecskék elsődleges áldozata Hitös Uram, aki éppen kilábalóban van valami takonykórós nyavalyából, úgyhogy ő sem viseli valami fényesen állandó jelleggel módosuló kedélyállapotomat. (pl. éjjel szinte fizikai fájdalommal fájt a tudat, hogy amíg engem a Hunor-Minka duó felváltva ébrenlétre rugdalt, HuncApu békésen hortyogva aludt... normális???!) Lelkifurdám is van rendesen minden miatt, mert ahelyett, hogy örülnék, hogy megadatott egy újabb boldog babavárás,  egy egészséges albérlővel, addig én állandó jelleggel (és értsd úgy ahogy mondom!... ) ki szeretném citálni a bejáratott fészkéből ezt a gyereklányt, holott még le sem telt a hivatalosan is ott-töltendő ideje... másrészről meg türelmetlen vagyok és nagyon szeretnék már mindenen túllenni, itthon lenni és ismerkedni az új élethelyzettel, a kétgyerekes anyuka szerepkörével. Amitől azért józan pillanataimban tartok is kissé. (nomeg a küszöbön  lévő költözéstől-pakolástól-takarítástól-szervezéstől-rendszerezéstől....)

Köröttünk gólyacsapatok szálldosnak, szinte nem telik el úgy nap, hogy valaki ne örvendeztessen meg egy újabb érkező kisember hírével. Ezjó.

És rendbeszedtem karmaimat... ma ösmét. Mert ráértem. Most meg ágyamba dőlök és olvasni fogok a bucira dagadt csülkeimet felpolcolva pihentetve. Nagyon dagadok, már kora reggel is, pedig sokat iszom és szinte fűszertelenül étkezem. És hála Huncnak mozgok is. Ez már a vég kezdete.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr731555001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csőryke · http://myfairytaleworld.blog.hu/ 2009.11.26. 21:47:04

Bocsika, én azt hittem hogy már be is költöztetek. Ritkán olvasok mostanában, mert sok a tanulnivalóm. Azért már mivel nagyon kevés idő van hátra Minka érkezéséig, naponta benézek, van hogy többször is, hogy egyben vagytok-e még. Veled/Veletek izgulok a háttérből. :)

cucka 2009.11.26. 21:51:09

@Csőryke: én se nagyon szoktam részletesen beszámolni a dolgok állásáról, így nem csoda ha nem voltál teljes mértékben képben. :) Aranyos vagy és köszönünk minden drukkot és ránkgondolást, elkél és talán nem is tudjátok, mert nem biztos, hogy minden esetben jól fejezem ki magam, de nagyon sokat jelent ez most nekem. :)

Dius_78 2009.11.26. 22:00:37

Gratulálok én is az új lakhelyhez. :)
És ha nem is arra várt Minka, lehetséges, hogy még odabent szeretné megvárni a nagy és okos bátyja szülinapját, mert udvariasan igazán nem szeretné megzavarni a jeles eseményt? :)
Türelem... még ha nagyon nehéz is. :)
De azért drukkolok, hogy most már mielőbb úgy döntsön ez a kisasszony, hogy kíváncsi a nagyvilágra. :)

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.11.27. 06:28:22

amíg működik az öniróniád, addig nincs baj. kitartást mindenkinek!!! (értsd úgy ahogy mondom :-P )

Ingrid 2009.11.27. 09:55:21

Jaj! Ismerem a fizikai fájdalmat kialvatlanság és mellettem dörmögő, békésen szundikáló pasival :)))) Én fizikai tettekbe is át tudnék ilyenkor lendülni a dühtől ;)

Minkacitálás: Tudod, az a véleményem, hogy kár volt G.-nak annyira előre okoskodni, ezért szeretné most mindenki kívül tudni a kisasszonyt, pedig lehet, hogy ő még nagyon jól elvolna és az előre kibérelt kis idejét ki is töltené...

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.11.27. 10:38:24

Abszolút megértem az utolsó napok türelmetlenségét... Egyetértek Ingriddel, kár volt már hónapokkal ezelőtt azzal kecsegtetni, hogy ez a baba bizony már idejekorán kint lesz... talán ha nem ringatod magad hiú ábrándokba emiatt, kicsit jobban viselnéd ezeket az uccsó várakozós napokat. (Tudom... mert Matyival én is így jártam... még mikuláshozta gyerekről is volt szó, aztán 15-e lett belőle)
Kitartást Drága, és a körülményekhez képest próbáld még egy kicsit a jó oldalát nézni a kismamiságodnak:)))))

Kinga85 2009.11.27. 11:09:43

Hát igen, valóban gyakori, hogy az orvos által korábbra ígért/várt gyerkőc nem ért egyet a drbácsival, és igenis kivárja az idejét... (nekem barátnőmnek 26. héten kinyílt a méhszáj, végig koraszüléssel "fenyegették" ehhez képest a 41. héten indítani kellett:D) De nagyon megértelek, mert ezek az utolsó napok-hetek nagyon-nagyon nehezek, pláne egy pörgős, kifáraszthatatlan (és imádnivaló ;))kisgyerekkel pluszban... De kitartás!!!! Egyébként én terhesség nélkül is simán szoktam ilyen sárkányos lenni, és volt is rá példa, hogy bizony felébresztettem "véletlenül" F-t is, ha már se én se Panni nem aludtunk órák óta...

gneke 2009.11.27. 11:22:09

Így szülés előtti napokban...őszintén szólva én nem hiszek ebben az UH alapján megállapított szülési időpontban. Szerintem a terhesség élettanilag 40 hét, az UH gépekbe be van kódolva hogy manapság egy ÁTLAGmagzat 3400g-mal születik és ez alapján számolja, hogy nahát 3 héttel előbb lesz kinn a baba, mert már mekkora a súlya. (megint saját példa: Áron szülése indított volt, mert kevés volt a magzatvíz. Becsült súlya majdnem 3800 g volt aznapi UH-n, ami 10%-ot téved. Fél nap múlva megszületett 3250g-mal...) Jó ez kicsit sarkított, de lássuk be nem minden baba 3400g és az is ok, hogy a női ciklus akármelyik napján foganhatott az a baba. Egyszer kérdeztem is, hogy mensi alapján végülis mikorra kellene születnie Minkának, én valamiért a dec3-ra emlékszem. De tudom közben módosítottad a vonalzót.
Ha meg 3 héttel hamarabb született volna, akkor meg azért aggódnánk...Hidd el...
Persze nagyon várjuk, hogy megszülessen, azt is átérzem, mert többször megéltem, hogy mindenki aki későbbre várta már babázott, csak még én nem. Nem lesz semmi baj!
És most vasárnap is ráérek, leendő vendégek fele lebetegedett, úh nyomon tudom követni Minkaszületést;-)

gneke 2009.11.27. 11:24:11

Jaj, a lényeg megint kimaradt.
Félreolvastam a címet: MESEaludt-MESEszülünk. Így legyen!

Nani 2009.11.27. 12:46:24

Drága Cucka, nagyon várom már.... naná, hogy ki szeretnéd csalogatni...kint már mindenkinek jobb lesz. Rettentően várom már. Minkalányka, tessék novemberi születésűnek lenni na!

Amoda kívánkozna, de lusti vagyok átmenni, szóval ezermillió gratula a falusi léthez!!! Látod nemrég még csak beszéltünk róla, a nagy álomról... most meg!!! Meglásd hipp-hopp ott találjátok magatokat az új pihe-puha meleg fészketekben!!! Sok sikert hozzá!

popianyus 2009.11.27. 13:18:32

Én is pontosan így jártam, azt mondta a Dokim, hogy 38. hétre baba lesz. Aztán mikor nem lett, nagyon türelmetlen lettem, mert nagyon megviselt a véghajrá, minden szempontból....Kitartáááás! +++++++

cucka 2009.11.27. 15:44:53

Igazatok lehet, ebből eredhet ez a nagyfokú türelmetlenségem, hogy Katalin-napra nekem babát ígértek, és valahogy minden szervezni- és terveznivalót ennek fényében alakítottunk.
Sebaj: szülésesdit félredobtam és gőzerővel vetettem bele magam az új ház körüli dolgok lebonyolításába, HuncApu nem kis örömére. ;)

voribegy 2009.11.27. 15:51:18

pár nap és gyertyagyújtás :))))
a vidéki élethez pedig gratulálok, imádni fogjátok biztosan!
a majdnemkétéveseknappalialvás témájáról inkább nem is mondok semmit...szép éjszaka elé nézünk, Barni éppen alszik :))))
puszi

cucka 2009.11.27. 16:27:39

@voribegy: höhöhö, ezek szerint ugyanolyan éjszakánk lesz, mert Hunor is alszik, kb fél órája! :DDD

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.11.27. 19:43:40

Milán meg 6-kor aludt el ma épp a kezeimben, de most gonoszanyu voltam nem tettem kiságyba, hanem 20 perc után felkeltettem:))) Különben még éjfélkor is a fejünk tetején táncolna:)))) Nade mondanom sem kell, abszolút nem viselte meg az ébresztés:))

Lillencs 2009.11.27. 20:23:27

Hejj Cuckám, naponta többször is benézek, és érdekes, nekem is az jutott eszembe, hogy 0. születésnapját nem-é Hunorvirágszál 2. születésnapjára időzíti Minkalány.

Jó ez a falusi lét, imádom!
Öleléssel Lili

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.11.27. 22:11:44

Minkának üzenem, már jobbára jelen vagyok, ha csak rám várt, jöhet ;))))

Kapj elő egy ingát, kérdezd meg mikor szülsz :) Anno én így tettem, nem is ért meglepetésként ;)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.11.27. 22:14:05

Ja, és a düh fizikai megnyilvánulása... nos igen... asszem vagyunk/voltunk így ezzel páran :):):) Én hisztiztem is :D Éjjel, mikor minden épeszű és nemterhes édesdeden alszik, hisztizni az ágyban kimeríti a vicces kategóriát ;) Szóval teljesen megértelek és együtt érzek, bár tudom ez vajmi kevés a boldogsághoz ;)

kata790313 2009.11.28. 21:16:40

Én is úgy várom a Minka babát, mintha az enyém lenne:D Szolidariból én sem alszom, jó?;)És tök jó lenne, ha december 3-án szülnél, mert a dec 3-as csajok nagyon belevalóak!!!És nem mellékesen azért mégsem Huncúrral együtt lenne a szülcsinapjuk, ugye...

masika 2009.11.29. 12:30:39

Kitartás drágám már nincs sok hátra!Pihengess csak, most még megteheted!
süti beállítások módosítása