A tegnapi ctg oly mértékben jól sikeredett, hogy optimista lelkülettel tértem haza, ugyanis közös történelmünk során először fordult elő, hogy a gépre kötve szép szabályos 30-35 másodpercig tartó 7 perces fájásokat produkált a kiskisasszony! (mondanom sem kell, hogy én naiva már megint azt hittem, estére útnak indul a királylány...) Ezért közel egy órán át élvezhettem a kórház vendégszeretetét, valamilyen változásban bízva, közben onlájn izgult Huncom apja is, végül hazaeresztettek, majd röpke egy óra múlva minden a régi lett. Azaz semmilyen fájás, se rendszeres- se rendszertelen. Már nem is izzítok be senkit, totál fölösleges.

Igyekszem élni az eddigi mindennapjaimat, bár sokkal terhesebben, mint eddig, hiszen akármit is eszem-iszom, mostanra már állandó gyomorsavval küzdök, hű társam lett a savmegkötő és reggelente is bucilábakkal ébredek. Megboldogult lánykorom egyetlen formabontó kispiros cipellője jön már csak fel a lábamra- ez is necces, hogy meddig-, ezt anno csak azért vettem meg, mert tetszett a nemmegszokott színe és aznap nagyon rossz passzban voltam, ezzel igyekeztem valamiféle fényt csempészni borúmba. És mindezt tettem annak ellenére, hogy egy számmal nagyobb volt, mint az akkori lábméretem, mert csak ez az egy darab volt belőle. Hiába, fiatalság-bolondság. Most vizsont határozottan jól jön.

Mostantól ctg kétnaponta, így holnap délelőtt is, hurrá! Ezenkívűl megdőlni látszik mindenféle népi megfigyelés és babona, mely szerint csúcsos has fiú gyermeket jelöl, többedik gyerek nagyobb és hamarabb jön, mint ahogy a lányok is... stbstb.

Azért ha valaki pár héttel ezelőtt azt mondja nekem, hogy  én ezt a Minkalányt túl fogom hordani, na, azt én jól szemberöhögöm!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr401574524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

STike · http://icikepicike.freeblog.hu 2009.12.04. 20:43:43

Ezek a lányok már csak ilyenek :D Talán a nagyszakállú meghozza Minkát, de a Jézuska biztosan :D ( na jó ez csak vicc volt)

gneke 2009.12.04. 22:04:48

Pár bejegyzéssel ezelőtt írta valaki, hogy Mikulásra baba lesz, már vagy két hete is van tán, emlékszem írni akartam, hogy ne idegesítsen már ezzel Téged most, hisz novemberi lesz Minka. Na ha most valaki azt írja, hogy Mikulás hozza, annak azt hiszem aranyba foglalod a nevét. Végülis lehet, első gyerek advent első vasárnapja, második gyerek második gyertya...Hát, már én is kombinálok minden dátummal.

Lidi83 2009.12.04. 22:18:46

Szia!

Régóta zugolvasód vagyok,ezért különösen jólesett,mikor bejelentkeztél nálunk :D.Most azt hiszem ideje,hogy én is előlépjek.

Először is nagyon boldog születésnapot szeretnék HuncÚrnak kívánni,nagyon sármos kispasi :D

Másodszor pedig semmi okosat nem tudok írni,még tisztán emlékszem én is az utolsó napok türelmetlenségére :)

Kívánok neked kitartást és egy gyönyörű szülésélményt!!

Üdv Ildi

popianyus 2009.12.04. 22:55:13

Aszta, már a túlhordásnál tartasz? Továbbra is kitartás!! ++++

Pocakos Macska 2009.12.04. 23:11:10

:) Sokat gondolok Rátok!

Csillagbaba1 2009.12.04. 23:28:10

Jaj Te kis időzített bombám! Amikor csak tehetem bekukkantok, mi hír! Kívánom, hogy a Mikulás meghozza MinkaLeányt! Puszik

Kendemami 2009.12.04. 23:39:16

Együttérzek, mélyen, szívemből, nálunk a második 1 kerek hetet húzott rá ;)

nuca.zselyke 2009.12.05. 05:05:07

Sokat gondolok Rátok!!! Huncosnak pedig kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel kívánunk boldog születésnapot!:)

Lillencs 2009.12.05. 07:06:24

Hejj Cuckám mondanék valami okosat, de nem tudok. Ahogy az én orvosom mondta a túlhordás 6. napján, repülő égen, gyerek bent még nem maradt!

Anita... 2009.12.05. 11:30:21

Minden nap jövök kb. 100x, hátha van valami. :) Nagyon szorítok Nektek!

CsJ 2009.12.05. 16:36:20

Ujjam keresztben, drukkolok, hogy minden úgy menjen, hogy szeretnéd! :)

voribegy 2009.12.05. 18:36:23

újabb tippem van :)))
a második gyertyagyújtást szeretné magának! :))))

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2009.12.05. 19:14:35

Én is sokszor benézek, nagyon drukkolok Nektek, hogy mihamarabb együtt legyen a négytagú Család! :)

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.12.05. 21:27:02

Mikulás, Mikulás öreg MIkulás,
gyere már, gyere már minden gyermek vár...

helyett:
Minka lány, Minka lány, drága Minka lány, gyere már, gyere már Cucka s Hunor vár! (apa már nem fért bele a ritmusba, bocsi!)

cucka 2009.12.05. 21:45:50

Kedvesek vagytok, bár csak szolgálhatnék izgalmasabb hírekkel is. ;)
Lidi: örülök a "kölcsönös lebukásnak". ;)
Beso: elénekeltem a ház urának! :))) nagy derültséget okozott, hátha... :)
@gneke: @voribegy: ebben már mi is bizakodunk, sőt mi már tovább mentünk gondolati síkon, hogy minden tervbevett gyerekünk advent valamely vasárnapján érkezhetne. :)))
És még egyszer köszi a drukkokat Mindenkinek! :) Nagyon jól esik, hogy ennyien itt vagytok és izgultok értünk. :) Köszönjük a rengeteg pozitív gondolatot, érzést... :)
süti beállítások módosítása