Ezt a bajuszalatt somolygós megjegyzést kaptam este a Zuramtól. A helyzet komikumát csak növelte, hogy csobogva zúdult sok sugárban a fejőcuccba a tej, miközben esti hírmorzsákra klikkelgettem félkézzel a világháló előtt. És karácsonyos zenét hallgattam. Juszt sem ismerném el, hogy van benne néminemű igazság, főként, ha azt vesszük alapul, hogy Minilány, már a 4 kiló felettiek súlycsoportját erősíti, ösmét van tejtesója is, és Huncorgónak is csurran-cseppen valami a mindennapokban.

A kedves szavakért véletlenül elvétettem az irányt és szerelmetes szavaim kíséretében fülbecuppanóssal jutalmaztam a Ház Urát...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr261628179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.12.28. 13:42:43

Hihihi, ez tetszett:))) Ismerős szitu, közel 8 hónapig voltak hasonló jelenetek a gép előtt:)) Csak én a Riska nevet kaptam:)

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2009.12.28. 15:53:26

ÁÚÚÚ, fülbepuszi...az fáj... nemhogy örülne, milyen gyerekellátó tudsz lenni:D Szerintem a gyerekek csak örülnek neki...

voribegy 2009.12.28. 21:31:34

drága Cuckám!
végre tudok kommentelni, valamiért csak firefox böngészővel tudok írni a laptopomról, a nagygépünk meg szervízben...de ma átjött az öcsém és feltelepítette...mondhatnám, csak miattatok és a blog.hu-sok miatt :))))
"irigykedve" szívom magamba ezeket a pillanatokat, amiket mesélsz, gyönyörűek vagytok, nálunk lassan már 8 hónapja ezeknek...
megható a két kis pocok együtt...Hunor milyen komoly bátyus lett :)))
ringatniénsoha...ismerős...a lányok kiharcolják maguknak, amit akarnak :))))
puszi nektek és mostmár majd be nem áll a szám :)))))

voribegy 2009.12.28. 21:32:46

a szülésed pedig maga volt a csoda...még így leírva is annyira elképesztő volt...sajnálom, hogy én soha...boldog lehetsz, hogy megcsináltad császár után, és szerintem még jó párszor meg is fogod tenni :))))))

gneke 2009.12.28. 22:27:08

Olyan jót nevettem a címet olvasva:-)
És milyen nagy szerencse, hogy van bőven és legyen is sokáig!
süti beállítások módosítása