Az úgy kezdődött, hogy a Zuram az este jódógába (mert kivételesen tényleg jódolgunk volt, a minik 10 előtt fej fej mellett kidőltek, aztán rövid időn belül mi is...), ráhelyezte Minilányt a mérlegre, csak úgy kiváncsiságból. Röhögve dobtunk majdhogynem egy hátast, ugyanis a Ded igencsak megérezte a Bratyó és a közte lévő súlykülönbségből fakadó hátrányokat, 4280-assal zárta a mérlegelési estet és hol volt ekkor még a vacsorája?!

Aztán ma felhívott a gyerekorvosunkat helyettesítő doktornéni, hogy minden kerek-e, nekivághat-e így az óévbúcsúztatónak vagy vessen a kicsikre még egy búcsúpillantást. Mondtam minden gömbölyű, Minkaleányzó pláne, kérdi véletlenül nem mértük-e le a napokban, mert akkor azt beírná. Mondtam, egész véletlenül éppen tegnap este. Nos a mért érték hallatán és a visszakérdezést (biztos, hogy annyi?) követően, valamint egy gyors fejszámolás után, ő nem röhögött fel visítva, hanem megpróbált komor hangot megütve figyelmeztetni, hogy ritkítani kellene az evéseken. (miért is? mondjuk, aztán eszembe jutott egy olyan Helyszínelők-ös rész, ami egy kórosan mindentmegzabáló pasiról szólt. Ezt az emlékemet azonnal meg is osztottam gyermekeim apjával, aki csak annyit kérdezett, láttam olyan részt is, ami egy kórosan mindentfelzabáló anyatejes csecsemőről szólt?...) 

A tényeken azért az mit sem változtat, hogy Minilány szemmel láthatóan kikerekedett:

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr691633202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hencsi+Zita · http://kicsizita.freeblog.hu/ 2009.12.30. 17:54:53

A méretei és a kinézete is tüneményes!Az biztos,hogy nem éhezik.De szerintem így tökéletes.
(Minkalány tappancsával mi újság?)

cucka 2009.12.30. 18:52:30

@Hencsi+Zita: semmi, már a kórházban rákérdeztem, mutogattam az ultrahangos leleteimet, de azt mondta az újszülöttosztályos doktornéni, ha volt is gond a lábacskájával, mert mondjuk nem fért el rendesen és ezért keresztben tartotta, mára már elmúlt, méhen belül korrigálta! :)

Csillagbaba1 2009.12.30. 18:54:18

Szerintem - bár ezt a telefonban is mondtam- így tökéletes :D Anyatejből NINCS túletetés! De ezt Te pont olyan jól tudod mint én :)

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2009.12.30. 20:06:19

Marci 10 hetesen megduplázta a súlyát.Akkora feje volt,hogy nem lehetett fotózni:):):)Persze mi gyönyörűnek láttuk.És a dokibácsi mindig azt mondta:"Anyuka!Anyatejes babát nem lehet túltáplálni.Meglátja később olyan lesz,mint a többiek!".És lőn:):):)Úgyhogy jó étvágyat Minkalány!:)

cucka 2009.12.30. 21:10:29

@Csillagbaba1: bocsánat, lemerültem. :$ Aztán meg beindult ezerrel az este. :)))
@Marcipán&Frutti: azta! :)))) Marci se volt kispályás ezek szerint.
Ilyenkor el szoktam gondolkodni azon, hogy orvos és orvos véleménye között, hogyan is lehet ekkora különbség?! Hunor is bő két hónap alatt duplázta meg a születési súlyát, Minka születéséig azt gondoltam, ezek olyan "fiús" dolgok, de úgy látom, Hugi még keményebben hasznosítja a mindennapi betevőjét. :))))

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2009.12.30. 21:10:37

Egyen amennyi jól esik neki, az anyatejben nincs tartósítószer, meg semmi egyéb, 100% bio...attól meg nem lehet kórosan elhízni...A képen meg egy tünemény amúgy is...

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2009.12.30. 22:00:56

Annyira gyönyörű ez a lányka! :) És tényleg hogy kikerekedett. Az én fiaim is töb mint 1 kilókat híztak az első hónapokban, de aztán lelassult a növekedés, ahogy ez lenni szokik' :))

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.12.30. 22:02:32

Milán az első hónapban másfél kilót hízott, a doktornő ránk is szólt, hogy ne egyen annyit (meg állítólag a sok tejcsitől volt a vízsérv a zacsijában) de én sem foglalkoztam vele:)) Ő pontosan tudta, mennyire van szüksége:) Bírom amikor a foteljában ülve akarja megmondani, mennyit kellene ennie a gyereknek...
Minka gyönyörűséges, csatlakozzon csak a tejkútra amennyit jólesik:) Azért amikor a 300-at írtad, igencsak kikerekedtek a szemeim, hogy biztos jól látom-e:)))Nemcsoda ennek fényében, hogy ilyen szépen gömbölyödik:) Nálunk 170 volt a csúcs 9 hónaposan, szilárd kaják fogyasztása mellett...

Timocska_ 2009.12.31. 07:08:33

Gyönyörűséges! :)
Csak zárójelben jegyzem meg, hogy nálunk volt olyan hónap, hogy Lillus 1270 gr-ot hízott kizárólag anyatej mellett (piruló fej)! :)
És csak az ösztöneidre hallgass, azok nem csapnak be. :)

Pankababa 2009.12.31. 12:02:02

azta de gyönyörű:-))))))) Nagyon jól sikerült az utángyártás:-)) (pedig azt hittem egy ilyen jóképű kölök után mint Hunc, nem lehet még egy ilyen gyönyörű gyereket legyártani, hát dehogynem.-)
Figyu, törökpanka 3 hónaposan 7,3 kiló volt, hasonló ütemben hízott, mint Minka, és boldog boldogtalan szóvá is tette ezt...8 hósan már 11 kiló volt, és láss csodát, amint elkezdett járni rögtön megváltozott minden....2 évesen nem lett 25 kiló, hanem csak 13-at nyomott.

Csillagbaba1 2009.12.31. 14:09:47

Drágám! Ha a boldogság még fokozható akkor én kívánom Nálatok a legjobbakat a következő esztendőre!!! Sok puszi sok öleléssel!!!!

Ingrid 2009.12.31. 15:40:05

Olyan gyönyörű ez a lányka!
Boldog új évet szívem!

masika 2009.12.31. 16:03:05

Édes, gyönyörűséges kis gombóc!
Nagyon Boldog Új Évet Kívánunk nektek!

Nani 2010.01.01. 11:26:17

Gyönyörű gömbölyű!!!! Hát igen, az anyatej... mi is emiatt vagyunk hurkásak... de olyan jó ránézni egy gömbölyödő babára!! Minkalányka csudaszép vagy!!!
süti beállítások módosítása