cucka 2010.02.21. 16:45

A hídember

Ha valaki pár évvel ezelőtt azt mondja nekem, hogy vasárnap délelőtt 10 órakkor mi már túl vagyunk reggelin, egy-két kóbor macicsapaton, és élvezzük a küszöbön toporgó , lágyan cirógató tavaszi napsütést, én azt finoman szólva is arconröhögöm.

Ma viszont nyakunkba vettük a vidéket, órákon át sétáltunk, erdőben, gyalogúton, Hunor javarészt motorral, Minkesz rámkötötten. (mer nappal szembe jó pózolni...)

A kiszabadult gyermek, aki már a lakótömbök gyűrűjében is különös kapcsolatban állt a játszótér melletti szökőkúttal (ő és a kis Gyurka pajtija versenyt dobálták tele kavicsokkal a biztonsági őrök legnagyobb örömére), most háborítatlanul dobálhatott mindenféle kavicsokat, tobozokat, botokat a sebesen futó patakba.


Rájöttem, a mifalunk (kicsit érezhető azért már a lokálpatriotizmus, ugye?!) a hídak faluja, bármerre is indulunk neki, minimum egy két hídon átkelünk, Hunor nem kis örvendezésére. Ott aztán hosszú perceket kell eltölteni, én szívdobogva lesem, mikor kell ugrani utána a folyóba, annyira a széléről és annyira életveszélyesen dobál.

Akárki meglássa, hídember lesz belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr331778483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilgya1 2010.02.21. 23:17:00

Nagyon szép helyen laktok már most látom!!!!!!!Hídember:)

micka · http://micka.freeblog.hu 2010.02.22. 05:22:52

csendesen megjegyezném, hogy ismerek 8évest akinek sikerül egy nap alatt 8szor csutakosvizesre hídaznia magát (na jó, volt ott sár is meg minden). "véletlenül történt, anya".
ha nálatok már tavaszi a napsütés akkor előbbutóbb itt is, ugye??

Marcipán&Frutti · http://forromarcipan.blogspot.com 2010.02.22. 09:24:12

Az álomlak álomtelepülésen:):):)Örülök Nektek!Puszi

Melike80 2010.02.22. 10:35:59

Nagyon szép helyen laktok.
Nekem olyan ismerős..
Titkos?? Nem árulod el?

Puszi nektek

Leonine 2010.02.22. 11:14:33

Jaj, de gyönyörű helyen éltek! Hegy- és folyómániás vagyok, és ez nagyon tetszik!

(egyébként válaszoltam nálam.)

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2010.02.22. 13:07:26

Gyönyörű tényleg, irigykedek is rendesen:)) Úúúgy mennék már kifelé én is a városból...

cucka 2010.02.23. 08:26:01

@micka: ööö, pedig bíztam a kor előrehaladtával történő javulásos tendenciában. :))))
(csak 7végén volt tavaszvillantós napsütés nálunk is... :( )
@Marcipán&Frutti: @Picimeli: @Leonine: @Csilli81: @ilgya1: köszönjük szépen. :) Szerelem volt első látásra pár éve és ezzel egy időben elérhetetlen is. Aztán, mégis úgy alakult, hogy megtalált minket az álomházikó. ;)
süti beállítások módosítása