cucka 2010.05.13. 11:03

Hozzátáplálás

Hátööö, nem egészen így terveztem, de Pelenkási úrfi rövidre zárta a kezdeti lépéseket, amíg fordultam egyet, Kisminka újabb tapasztalattal gazdagodott gasztronómia terén. Egy omlós buláta olvadt péppé a szájában, melyet végül csak lesben állva néztem, nem mertem közbelépni, nehogy a száj-attrakció  (biobuláta visszaszerzése a szája szétfeszítése árán akár) későbbi étkezési frusztrációkhoz vezessen. Apró fintor, majd lenyel. Különösen nem zökkentette ki a valóságból Buddha lányt a kis intermezzó, békésen rágicsálta tovább a telefonzsinórt. (többedik gyerek szindróma)

Ma délelőtt pedig az almás pitém töltelékéből kapott egy körömdarabnyit, a kis konyhafőnöktől, szintén elégedetten lenyelte még mielőtt visszavonhattam volna.  Fejlődőd képes vagyok, szerintem a pulzusszámom már meg sem emelkedett. Magam megnyugtatásaképpen: legalább bioalma volt a hatodik szomszéd kertjéből, néminemű fahéjjal fűszerezve. (a méz meg csak egy lehelletnyi volt, totálisan elveszett az egy kiló almamennyiségben... és kicsit elfeledkezem arról, hogy két éves kor alatt vastagon tiltólistás termék...)

Az éjszakáink. A fiúk versenyt köhögnek, konkrétan ugatnak. Én már nemtom minek kellene még felszakadnia, de szerény becslésem szerint, már többkilónyi cucc távozott belőlük. Mi jányok, továbbra is emelt fővel vesszük az akadályokat, lepereg rólunk mindenféle mutáns víruskezdemény.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr541999450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2010.05.13. 13:07:40

Végülis Hunor egy csomó eldöntendő kérdést levesz a válladról, nem lesz már min gondolkoznod, ha tényleg el akarod kezdeni a hozzátáplálást.

gneke 2010.05.13. 13:59:27

Nem fogod elhinni, de ma reggel gondoltam rá, hogy lassan már a hozzátáplálásról (hozzátáplálódásról...) fogsz írni. Így legyen ötösöm a lottón! (ha lottóznék...)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.05.13. 14:23:35

Egyszercsak azt veszed észre, hogy a pörköltös tálat nyalogatja, pedig te még azt hitted hogy full anyatejes:))) Matyi is bepróbálkozott már kölesbogyóval, de az még hónapokkal ezelőtt volt, és akkor még kiszedtem Milán szájából...ma már biztos én sem tenném.

cucka 2010.05.13. 15:30:10

@motymoty: igen, ilyen meggondolás alapján törte össze költözés előtt a zenélő körforgót is (meg még pár dolgot), kevesebbet kellett csomagolnunk. ;)
@gneke: lotózz, tenő! :))))
@PBea: hehe :))))) vagy kilóg a hóna alól egy sült csülök. :)))) tegnap mondta védőlányunk, hogy van erre szakszó is, mármint a Minkeszku pozitív hozzállására a máskaják irányába, naszóval befogadó a gyermek. :) És tényleg. :)

ilgya1 2010.05.13. 18:42:14

mosolyog a bajusza alatt (mármint én)

Dius_78 2010.05.13. 22:28:32

Ugye micsoda könnyebbség, hogy van egy nagyobb tesó is a háznál? :))
Minka pedig tökjófej, hogy ilyen kis befogadó. :))

Kinga85 2010.05.17. 09:42:36

:DDD Nálunk Panni nem etet, úgyhogy a hozzátáplálás nálunk majd rám hárul :) Azért ámulok, hogy még arra is tudsz figyelni egy ilyen helyzetben, hogy nehogy később "étkezési frusztrációkhoz vezessen"
süti beállítások módosítása