cucka 2010.07.12. 12:25

A vég kezdete 2.

Amikor felhívod a másik feled és a közelgő szülinapodra egy 50 méteres locsolócsövet kérsz ajándékba.

Nemszámoltamszor tettem meg két tizenötliteressel a kerti csap és a locsolnivalók közti távot, a két őrkutya ki- és bezárásával, (imádnak a  frissen locsolt paszuly tövébe degleni letiporva azokat), logisztikázva Hunort, akinek háperszehogy éppenmost vetődött be a papucsába egy kisbéka (= kíka) és jobb esetben csak a fél falu hallotta a kétségbeesett hisztit, mert undorodós fajtájú a szentem, és csak akkor volt hajlandó újra felvenni a papucsot, amikor azt bizonyítottan átbogarásztam-megmutogattam-kiöblítettem vízzel, miközben ő velőtrázóan üvöltötte, hogy kíka, és csapkodta a másik fél papucsot a földhöz-a kutyákhoz, mikor kit ért a dühe.

Ó, és máris dél van?! és még csak hétfő?!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr672146295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöppke · http://www.csoppkeblog.hu 2010.07.12. 13:02:17

:))))
Boldog hetediket Minkalánynak!

Nani 2010.07.14. 09:34:46

Ezek a szépséges hétköznapok..... majdmegpukkadtam kíka sztorin, mert látnivéltem lelki szemeim előtt Huncos kétségbesett pofiját... (el ne mondd neki!) derűs napom lesz. :)

motymoty 2010.07.14. 14:11:07

Szerintem a locsolócső egy romantikus ajándék, minden egyes alkalommal eszedbe fog jutni a párod amikor használod, és örülni fogsz neki.

EszterL 2010.07.14. 17:06:52

Ez nagyon vicces... de szegeny Huncos!
süti beállítások módosítása