A szemfülesebb függők már biztosan tudják, hogy idén tavasszal is útjára indult a mára  példátlan népszerűségre szert tevő civil blogkezdemény, a Segítsüti. Idei támogatottjuk a Down egyesület lesz és az előző év tapasztalatait levonva, két szálon futnak az események: van mód magánemberként és cégként is ringbe szállni. Nem marad más dolgunk/dolgotok, mint rákattintani az alábbi képre, megcsodálni az ínycsiklandó desszerteket, kiválasztani az igazit és licitálni!

A licit ma indult és április 2.-án, szombaton 23 óra 59 perckor zárul!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr652785877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

motymoty 2011.03.30. 19:50:02

És melyiket nézted ki idén? :)

cucka 2011.03.30. 20:12:24

@motymoty: hátööö, az én gyengéim a kekszek/aprósütemények, úgyhogy valószínűleg ezen a vonalon fogok elcsábulni idén is. ;)

motymoty 2011.03.30. 20:15:24

@cucka: :) Azokat én is nagyon szeretem. De ez a sok csokitorta is nagyon csábító. (édességből csak csokisat, ha nem keksz)

cucka 2011.03.30. 20:26:42

@motymoty: :) dettó, ezért is hallgathatna a fiam a Trüffel névre. :)))) (napi 2-3 szeletet lenyomtam belőle, valamint a sima csokis tortából :))) ) az én bélám kedvence lehettem, amint könyörgő hangon felhívtam, ha esetleg hazafelé cukrászda mellett vezetne el az útja, ugyan hozzon már vagy 4-5-(6-7) szelet nagyoncsokis tortát. :)))

motymoty 2011.03.30. 20:28:11

@cucka: :) elhiszem, hogy örült neki. Hát még a cukrászlányok. :)

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2011.03.30. 23:46:35

Cucka gondoltam is rád, amikor megláttam az aprósütiket:) Kár, hogy a lottó ötöst így sose találom el:D És a nagy csokitorta-fan, csokisra nem is licitál??:)

cucka 2011.03.31. 08:48:20

@Csilli81: én meg figyelem az újabb Nagygombócos fightotokat. ;)
most kihagyom a csokis tortát, olyan valamit kell keresnem, ami bírja a postai menetet (és még szeretem is :P )

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2011.03.31. 20:34:57

Jó lenne nyerni, de ha második leszek, hát az se baj, csak az enyém legyen az a torta:) Amúgy a kettes csomagra is licitálok cégesen (ebben van egy dobostorta) ha megnyerem, szívesen viszek a Bogáncsba belőle( meg a másikból is) kóstolót, aztán majd a Zurad hazaszállítja:) És meg ne próbálj tiltakozni ellene, egy kismaminak kötelezőek az efajta finomságok:D
süti beállítások módosítása