cucka 2009.03.03. 09:43

Stepfordi feleség

Olyan jó lenne, ha:

  • mindig tökéletes lenne a frizurám/ruhám/sminkem/alakom
  • az arcomon hálivudi mosollyal és a lelkemben örökderűvel tudnám fogadni a váratlan helyzeteket
  • szép lennék, boldog és tettrekész, légyen az házastársi hancúr vagy éppen pincetakarítás
  • türelmes lennék és nem a hangom kieresztésével igyekezném jobb belátásra bírni környezetemet
  • hajnalhasadásig lenne erőm fényesre sikálni a -még az avatott szemek elől is - megbúvó sarkokat
  • több energiám lenne a külsőségek fenntartására
  • semmiről sem feledkeznék meg, mindehova időben érnék oda és nem mellbedobással esnék be
  • levelezéseim kipipálva, restanciáim megírva-elküldve-megválaszolva

 

Néha szeretnék menthetetlenül műanyag lenni... nem gondolkodni, nem érezni, csak robotnak lenni és cselekedni... ha egyszer lenullázhatnám a dolgaimat, soha többé nem hagynám, hogy így a nyakamra nőjjenek a feladatok... legalábbis azt hiszem.

16 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr90977000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

popianyus 2009.03.03. 10:54:49

Hahaha...már az első ponton kvázi megbuktam. Smink? Az meg mi?! Frizura? Mikor volt az nekem? Stb...

micka · http://micka.freeblog.hu 2009.03.03. 11:16:12

a műanyag robotokat nehéz szeretni. jó hogy érző, hús-vér nemtökéletes ember vagy. :-)

Nani 2009.03.03. 12:42:02

A tökéletesség nem ott kezdődik, hogy minden időben kész, szép, finom stb, hanem, hogy olyannak szeretnek, amilyenek vagyunk. Az egyik legfontosabb amit mostanában megtanultam, szeretnem kell önmagamat. Pedig nagyon nem vagyok ám tökéletes...
De ilyen fellángolásaim néköm is vannak, hogy de jó lenne, ha ebben-abban jobb lennék. Persze, mert mindig kell valamire vágyni. És ez így pont elég is...:)

Lyndy2 2009.03.03. 12:45:13

Ez már nekem is sokszor megfordult a fejemben. Csak egyszer lenne minden tökéletes az életemben. DE azt hiszem erre még várnom kell.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.03.03. 12:47:31

Jó lenne.... főleg a 4-es pontból kellene nekem sokszor egy nagyobb adag.
DEEEEEE..... Így vagy jól, ahogy vagy, így szeretünk:)))

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2009.03.03. 13:15:17

ehh, szívemből szóltál :)
azért egy idő biztosan elegünk lenne műanyagnak lenniis;)

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.03.03. 14:22:04

azt hiszem,a fenyesre sikalas kivetelevel mind megvan....NEEEEM dehogy is:D
en nem szeretnek ilyen lenni...
eljenek,a tokeletlenek!!! mert azok tenyleg ELNEK:)))

virubiru 2009.03.03. 18:48:20

Néha tényleg jó lenne tökéletesnek lenni, de nem vagyunk azok és ez így jóóóó!!!

Pocakos Macska 2009.03.03. 19:21:33

:) Nagyon tetszett ez a bejegyzés, bizony jó lenne néha ilyen tökéletesnek lenni :) De azt hiszem meg kell elégednünk azzal, hogyha nem is vagyunk "ilyen tökélesek" a családunk, a barátaink így is szeretnek ;)

Szöszi-Andi 2009.03.03. 20:22:46

A tökéletesség sajnos tőlem sem karnyújtásnyira, hanem mérföldkövekre van :DDDDD
De nem is kell .... aki szeret, így szeret.
De a nullázás jól jönne .. csak egyszer érném utol magam, és máris jobb lenne ... úgy 2 hétig :D

masika 2009.03.04. 17:53:39

Bizakodj csak drágám, de Én már tudom, hiába érem magam utol, valahogy utána nem megy az, hogy nem hagyom a nyakamra nőni!

updatefogyok 2009.03.04. 18:31:29

Én csak a bankkártyám szoktam lenullázni:-)

Ingrid 2009.03.04. 21:31:27

Jaj, de imádtam ezt a filmet! Mindig is hittem, hogy létezik egy hely, ahol így élnek emberek.... Nem műanyagként, csak tökéletesként...
Mióta Heléna megszületett, rájöttem, ilyen nincs, állandóan becsúsznak hibák....

cucka 2009.03.05. 08:40:35

Megnyugtattatok... de azért mégiscsak jó lenne addig stepfordi feleségnek lenni, amíg rendbeszedem magam és környezetem, aztán mehet minden éppen ugyanúgy, mint eddig! ;) Az esélyem megvolt... :)

snow(flake) 2009.03.05. 11:10:16

ha így is lenne, úgysem találnád soha annak, és azok körébe tartoznál, akiket utálnak azért, mert tökéletes mindenük, mégis állandóan panaszkodnak. :)

gneke 2009.03.08. 14:43:18

Jó lenne, ha nem is műanyagként hanem hús-vér emberként néha tökéletesnek lenni. Elolvasni azért volt rossz, mert megint rájöttem mennyi dolgom van...Én meg csak blogolok.
süti beállítások módosítása