cucka 2009.08.03. 20:25

Mit nekem kánikula?!

Már este éreztem azt a féktelen bizsergést, amely a hatalmába kerített és tudtam, nincs megállás. Az egész egy ártatlan blogbejegyzés olvasásával kezdődött. Éjjel már róluk álmodtam, reggel tudtam, lehet itt bármilyen forróság, nekem ma ezt meg kell kóstolnom. Száz szónak is egy a vége ma pogácsát sütöttem, igen a 40 fokban, egy szál bugyi melltartó kombóban, a legifjabbik kukta segédemmel nagy egyetértésben. (ifjú hősünk alapjáraton megértette ugyan a pogácsa szaggatás és sütés koncepcióját, bár voltak pillanatok amikor éreztem, féktelen bukás lesz a vége, pölö mikor teljes testével ráfeküdt a kilisztezett deszkára hóangyalkát imitálva, vagy amikor nyalogatta a nyers tésztát, vagy amikor ő még kicsit módosított a kinyújtott tészta állagán a sodrófával... nomeg ugyanezzel a sodrófával akart a macsekokon is végigsimítani...).

A végeredmény önmagáért beszél: minden áldozatot megért ez a pogi, most szuszogva igyekszem a levegőnek is helyet biztosítani a gyomromban. Ez van, Hunor gyermekkel megzabbantottam egy szekérderék gej csokis sütit, Minka leányka kétnaponta raklapnyi sós, házilag sütött pogácsát igényel. Már nem félek, hogy nem lesznek rajtam plussz kilók.

Újabb mérföldővel gazdagodtunk, ugyanis a nagymelegre való tekintettel Hunor nudista irányba halad, azaz itthon nem tűr meg magán semmiféle ruhaneműt, beleértve a pelenkáját is. A baj ott kezdődik, hogy még nem tudatos (vagy mi a szösznek nevezzem?) a végtermékek eliminációja, azaz amerre jár arra pottyant-csurgat ezt azt. Persze, utána szól, hogy öööööööööö (a Hunor nyelvet nem beszélők részére: né má, itt egy tócsa gyere lécci töröld fel), ilyenkor én elmondom neki, hogy kisfiam, lécci, akkor szólj, amikor érzed, hogy kell pislantani vagy mackózni, hiszen ma vettünk neked egy Teáltalad választott WC szűkítőt, tehát, csak szólj bátran és én már röpítelek is a megfelelő munkaszobába. És ilyenkor még hevesebben bólogat és a nyomaték kedvéért még mosolyog is, én meg bedőlök neki, ahogy szoktam. (esetenként azonnal rá is kéredzkedik komoly arccal a trónra, ott nyögdös párat, mint aki tényleg, majd lemászik és mutatja, hogy végeztünk, húzzam le... persze, nulla produktum... ) Aztán pár perc és újabb öööö-zés és újabb csöpögtetés. Ma viszont kitoltam vele, kapott 3 darab alsónacit is a kicsihős, melyek ugyan kicsit még nagyocskák rá, de éppen olyanok, mint Tátyé, és melyeket nagyon nagy büszkeséggel visel-mutogat. Viszont az szemmel láthatóan idegesíti, ha ez nedves lesz. Félsiker. Bár, hogy merre tovább és hogyan is, az még nem állt össze bennem teljesen. Sőt. Mondhatni egyáltalán nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr921286680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi33 2009.08.03. 22:06:35

:)))) bocsiii!!! De nem ígérem, hogy nem lesz több sütős bejegyzés.. :)

Hm... Ugye nem szőnyegpadlótok van?? Azon nehezebb lenne Huncos naturalista mivoltát kiélni... Vagyis nem NEKI lenne nehezebb... Drukkolok, hogy mielőbb összehaverkodjon a wc szűkítővel, és tudatosodjanak a dolgok! ;)

cucka 2009.08.03. 22:09:41

@Eriberi33: nem bánom, isteni lett a pogi! :))) Hunc is befalt vagy 4-5 darabot belőle. :)
Szerencsére - főleg a macsekok miatt- lakásfelújításkor úgy döntöttünk, amíg ők itt szőröznek, nálunk nem lesz sem szőnyegpadló sem szőnyeg. így azért lényegesen könnyebben feltisztítható a csurgatás is, meg a macskaszőr is. ;)

Pocakos Macska 2009.08.03. 23:42:49

:))))
Nagyon-nagyon boldog születésnapot! Puszi :)

Timocska_ 2009.08.04. 05:48:33

Korgó gyomorral blogot olvasni? :) Normális vagyok? Nagyon jól néz ki a pogi, biztos fincsi is! :) Te pedig milyen fitt vagy, hogy ilyen melegben is sütkérezel. Én álló helyzetben majd elolvadok! :(

TOFI! 2009.08.04. 08:08:08

Picit megkésve, de nagyon boldog szülinapot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jót nevettem a poszton!:D Pogi meg úúúh...

motymoty 2009.08.04. 11:04:13

Teljesen megértelek, én a jó pogácsáért bármikor ölni tudnék.
Ismerős – ismeretlenül is nagyon boldog születésnapot kívánok Neked!

cucka 2009.08.04. 13:24:34

@Lillusék: a fittségem a kívánósságom tövéről fakad! :)))
@TOFI!: @motymoty: köszönöm a jókívánságokat! :)

Kinga85 2009.08.04. 13:37:11

Mmmmmmmmm... isteni lehet ez a pogi! Nem ér ám ilyen fotókat berakni :D Azért 40 fokban sütit sütni nem semmi ám... Ügyes Hunor nagyon :) Nálunk a wc szűkítő nem jött be annyira, bilire viszont ráül a lányzó, meg szól is mindig. Mondjuk nálunk 1-2 hét volt, mire megszokta a bugyi hordást, mert előtte már csupaszon nagyon ment, de bugyiban is simán ráült a bilire, és azon keresztül pisilt bele :D Aztán persze belejött, hogy le kell húzni előbb. Fog ez menni simán nálatok is :)

gneke 2009.08.04. 13:45:38

Boldog szülinapot Cucka!
Szobatisztaság: átérzem, ötletem nincs, nekem ez a(z egyik) mumusom az anyaságban egy nagyon pozitív és egy nagyon negatív példával a hátam mögött. Viszont a kedvencekkel díszített kisgatya hatásos:-)

A pogácsa istenien néz ki, bár kell hozzá kis önsanyargatás ebben a melegben nekiállni.

CsJ 2009.08.04. 15:31:02

Boldog születésnapot! És sok sikert a szobatisztasághoz.
Egyébként még mindig őszintén csodálok mindenkit, aki a gyerekezés mellett sütni-főzni-háztartást vezetni tud. Nálunk egy tízperces mosogatás abszolválása, esetleg egy sajtos tészta megalkotása is nagy eredmény és a hatékony időbeosztás rekordja :)

cucka 2009.08.04. 16:23:06

@CsJ: Köszi! :) tudod mért sütögetek? mer egy javíthatatlan zabagép vagyok, és számomra baromi fontos, hogy saját készítésű főtt ételt egyek. :DDD (amúgy lehet, hogy kaja mindig van nálunk, viszont a lakás szokott futni rendesen. ;) mindenben nem lehet tökéleteset nyújtani, már rég feladtam! ;)
@Kinga85: nálunk meg a bilit nem akarja rendeltetésszerűen használni, inkább tologatja-meglovagolja. Javíthatatlan. :))))
@gneke: nálunk még nincsenek igazi kedvencek, így maradt az általam választott kisautós, úgy tűnik elnyerte a tetszését, bár továbbra is a történtek után jelez. :DDD

CsJ 2009.08.04. 20:56:38

Nálam egy kicsit bonyibb a helyzet, mert egészségesen táplálkozni, meg a csemetét erre szoktatni azt szeretnék. Nadeviszont főznitudásom és -szeretésem eléggé korlátozott, előbbi javítás alatt, utóbbi kompromisszumosan: olyat főzök, ami hamar megvan. Csakhát az idő, az folyik ki a kezemből valahogy :)

LiliBogar 2009.08.04. 21:04:42

:) Én is sütnék, de nálunk le van még a tea főzés is tiltva a lakásban :P
Csurog a nyálam :P
Puszi

Ingrid 2009.08.05. 11:16:25

Pirulosan, ket nap utan kivanok nagyon boldog szuletesnapot, innen Gardonybol
puszilunk mindannyian!

Nani 2009.08.05. 13:12:20

Tőlem is fogadd szülinapi jókívánságaimat, bár megkésve... bocsi!

A pogácsa nagyon jól néz ki, szinte éreztem az illatát, még szerencse, hogy most ebédeltem!

cucka 2009.08.05. 14:50:13

@Ingrid: @Nani: aranyosak vagytok, köszönöm szépen! :) nem késtetek le semmiről, így legalább minden nap érkeznek a jókívánságok! és ez olyan jóóóó! ;)
süti beállítások módosítása