cucka 2010.12.16. 19:05

Kétmondat

A kislányom, az az áldottjó-féle, a gondoskodó jelenlétem mellett megevett egy fél zacskó alutasakos csirkés macskaeledelt. (és én még örültem, hogy milyen szépen eljátszik, amíg én bekészítem az ebédet). Aztán egyedül felpattant a bátyja motorjára és elhajtott.

Hogy van-e összefüggés a két dolog között, azt nem tudom, mindenesetre értelmet nyert EZ a reklám.

(Mindenki jól van, kismici azóta rátolt még két és fél virslit is, Chanel lányunk neheztel egyedül az elorzott ebédje miatt)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr52520295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micka · http://micka.freeblog.hu 2010.12.17. 14:23:08

:-D már akkoris nagyot nevettem amikor mesélted, és most is:-DDD
KisMici nagyon tud valamit. született egy új ínyenc a családba?:-))

Julcsi84 2010.12.17. 14:42:08

Drága Cucka!

Most olyan de olyan jót nevettem!!!
Minkus csoda mókás Kicsi lány!!!
Puszim!

Julcsi az iwiwről

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.12.17. 14:49:04

Hát nem adtok enni ennek a szegénylyánynak??????? nem véletlen, hogy fogyott is!!!!! Nincsenek véletlenek:)

Eriberi33 2010.12.17. 17:47:59

Örök igazság: ha a gyerek csendben van, rosszban sántikál... :D

sellőlány 2010.12.18. 14:49:16

Hangos ha-ha-ha! Egy biztos, nem elveszett (és túlélő típus) a lány! :-) Ki tudja, lehet, hogy az eledel után jönne maga a macskusz... ördögi vigyor...
süti beállítások módosítása