cucka 2008.05.25. 11:44

Szombat

Az előző bejegyzésem történései miatt, elég nehézkesen ragasztgattam össze emlék-cserepeimet és öltöttem magamra újra a mindig fitt anyuka képét, de a forró fürdő megtette hatását. Főként úgy, hogy délutánra egy rögtönzött találkozóra készültem a Szépszeművel. Nem így képzeltem el az első randinkat, sokkal jobban fel szerettem volna készülni rá, sokkal figyelmesebb lenni vele, hiszen megérdemli.
Úgy röpült el Vele az idő, hogy alig vettük észre, hogy sötétedni kezdett, csak róttuk a köröket a Margit szigeten, majd megpihentünk kicsit, hogy aztán újra mehessünk, izomlázasra sétáltam magam. Hunor birkatürelme is említést érdemel, hiszen csúnyán bojkottálhatta volna  a programunkat, bár ő igazi kispasi: legyen kaja és tiszta pelus, kicsit szórakoztassák, a többi igazán már nem is számít!
Köszönöm a délutánt/estét (napot?), tudom, hogy lesz még ilyenben részünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr15486449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baybee 2008.05.25. 13:26:39

Naaa, mesélj, milyen Szépszeművel találkoztál? ;O)
Remélem is, hogy sétálunk még ilyen maratoniakat. :O) Nekem ugyan izomlázam nincs, de nem kellett altatni.

cucka 2008.05.25. 13:49:35

Tiszta- és őszintefajta szépszeműekkel találkoztam! :) Na végre, remélem, jót aludtál és nem nyúztad hajnalig a számítógépet! ;)

baybee 2008.05.25. 13:56:30

Nem, megfürödtem, megírtam azt a 3 mondatot a blogba, majd beestem az ágyba, és 5 percen belül aludtam is. Ugyanis ma fél 8kor keltem, mert mentem tanítani, és most értem haza.

rkriszta · http://www.barni.blog.hu 2008.05.25. 20:48:27

VÉGRE!!! Olvaslak! Már elvonási tuneteim voltak. :-)
Boldog szulinapot igy picit megkésve HuncApunak, Hunor képei megint édesek....
Még csak 30 éves? Na most térek magamhoz...micsoda fiatalság... :-)
Szerda...hmm

Kende és Anita · http://kende.freeblog.hu 2008.05.26. 07:36:31

Kedves Cucka, nem semmik vagytok. Ránk is ránkférne már egy ilyen kimozdulás! :D HuncApunak utólag is Boldog Szülinapot!

Baybee! Kaphatnék egy meghívót a blogodhoz??? :)

Nani 2008.05.26. 13:43:14

Végre egy ejtőzős kiruccanás! Biztosan Rátok fért! HuncApunak nagyon boldog szülit így késve csöppet!!!

cucka 2008.05.26. 23:23:03

Az utólagos jókívánságokat is átadtam! :) Valóban ránkfért már egy kis lazítás, bár tény, hogy nem úgy indultunk neki...
süti beállítások módosítása