Hunor felrúgta a tankönyvben szereplő fognövekedési módokat és ismét valami újjal rukkolt elő: tegnap estére kibújt a második fogacskája (az alsó metszőfoggal rögvest szemközti fölső metszője), valamint ma reggelre megjelent csík formájában a fölső jobb oldali metszőfoga. (képek rövidesen, de most kipiheni a növesztgetéseket). Az alsó jobb oldali metszőfognak esze ágában sincs kibújnia, bár már többször úgy tett mintha...

Alsó fogak megjelenésének ideje:

  • középső metszőfogak (1) kb 5. hónap
  • oldalsó metszőfogak (4) kb. 7. hónap
  • első örlőfogak (6) kb. 12-16. hónap
  • szemfogak (8) kb. 16-20. hónap
  • második örlőfogak (9) kb. 20-30. hónap 


Felső fogak megjelenésének ideje:

  • középső metszőfogak (2) kb. 5-8. hónap
  • oldalsó metszőfogak (3) kb 9. hónap
  • első örlőfogak (5) kb. 12-1. hónap
  • szemfogak (7.) kb. 16-20. hónap
  • második örlőfogak (10) kb. 20-30. hónap

És akkor a beígért újabb fog és újabb fogcsík fotó:

Az éjszakáink egész elviselhetőekké váltak: ma pl. mindösszesen kétszer ébredt a Kétfogú, és pár perc után már vissza is aludt... a fenemód kipihentségemnek köszönhetően, én viszont már hajnali fél 6 óta talpon vagyok... növényeket locsolgattam /ápolgattam és megkávéztam nosztalgikusan egy székbe kucorodva az erkélyünkön úgy, ahogy régen, lustán figyelve a környékünk apró, ébredező szusszanásait... szeretem a kényelmes és puha reggeleket...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr39617458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.08.15. 22:36:10

De jó kép :)))
Én ilyet sose fogok fotózni ;)
Örülök a jobb éjszakáknak! Akartam már kérdezni, hogy Hunc szemével mi a helyzet? Rendbejött?

LiliBogár 2008.08.15. 22:41:18

:-D
Na ezt a lista is olyan, amit nem tudni kiket figyelve írtak össze ;) :-P
Nagyon szép fogacskák ;)
Puszi

Csillagbaba · http://csillagcsalad.freeblog.hu/ 2008.08.15. 23:10:21

Nálunk az alsó kettesek elfelejtettek kinőni....Viszont az alsó egy-egy kisörlő már kint van...
Viszont Huncnak nagyon édes a fogacskája! :)

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.08.16. 12:42:35

Hehe, mintha az Én gyermekem fogsoráról írtál volna, nálunk még kacifántosabb a helyzet, mint Huncnál!
Azért az már jó hír, hogy éjszaka alszik!

Bingi 2008.08.16. 15:12:32

Na most már akkor tudom, hogy hova ment tőlünk a fogtündér:D Nagyon jó ez a kép:) Gratula Huncosnak:)

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.08.16. 18:11:04

Én is imádok korán kelni, amikor még senki nincs ébren és egy kicsit elidőzhetek egymagam. :)
Hunc pedig remekül pózol a fogas fotón :)

Baybee 2008.08.16. 18:30:35

Tök jó lett a fotó. Látod nem kellek én ehhez. :O)

Nani 2008.08.17. 10:59:58

Jó nagyon a fogas fotó! És az is, hogy jót alszotok mostanság...

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.08.18. 10:03:54

Látod, látod, kár volt az aggodalom a fogak miatt:) Máté még mindig csak 2nél tart, a két alsó metsző van kint. Ügyes fotó:)

cucka 2008.08.18. 17:59:57

Azt gondolom a mostani nyugodt éjszakák az egy héten belül hirtelen kibújt 3 fognak tudhatók be. Úgy érzem, most egy ideig (egy héttel már boldog lennék!), felszusszanhatunk! ;)
Macsek, azért nem írtam a szeméről, mert nem mertem elkiabálni, de nagyon úgy tűnik, hogy a második könnycsatorna átfecskendezés sikeres volt! :) Teljesen megszűntek a panaszok! :)

Cukiék · http://www.torokpanka.mindenkilapja.hu 2008.08.18. 20:47:53

Én is imádnék a semmibe bámulva egyedül kávézgatni:-)) lehet nekem is fél 6-kor kellene kelnem:-))) mindenesetre a két kelés tök jó!!!!!!!!
süti beállítások módosítása