A mai nap egy újabb mérföldkő az életünkbe: megváltozott külsővel kívánok Huncnak Boldog Hófordulót. (hála Ingrid gyöngédnek egyáltalán nem mondható presszúrájának ;))

Csak a szokásos sablonos közhelyeket tudom ma is ismételni, mint a röpül az idő, és a szemünk láttára változik napról-napra... de ez valóban így van.

Hunor önálló kis emberkévé vált, kúszási techinkáját immáron tökélyre fejlesztette, négykézlábaz bőszen és egyre inkább bosszantja, hogy -egyelőre- érdemben nem tud még haladni eme mozdulatsorával.

Evési szokásaiban érzékelhető változás nem történt, azt leszámítva, hogy napi 2-3-szor szilárd ételeket is kap már (uzsonna, ebéd, vacsora) és, hogy napközben többször kínálom meg vízzel, gyümölcslével. Tegnap utánaszámolgatva rájöttem Hunc még mindig napi 6-szor (de inkább 7-szer) cicizik, étkezései után még mindig igényli záróaktusként a tejcsit. Még a várandósságom ideje alatt elhatároztam, Hunor igény szerinti baba lesz: igény szerint szopizik, igény szerint veszem fel és igény szerint próbálok mellette lenni, játszani vele. Azt akartam, sose érezze azt, hogy cserben hagyom, rám mindig számíthat, ha viszont önállóan óhajt ismerkedni a világgal, háttérbe szorulok és -néha ugyan nagyon nehéz!-, de mosolyogva elfogadom szuverenitását. Talán ennek is köszönhető, hogy Hunor sosem sír indok nélkül. Sokan mondták, hagyjam sírni, mert ezáltal tágul a tüdeje és jót tesz neki, hiszen függetlenebbé válik és ha állandóan fölkapkodom, elkényeztetem... de miért hagyjam magára a félelmeivel, miért tanulja azt meg, hogy a bajában magányosnak kell éreznie magát? Az emberek, ha meglátnak egy kismamát vagy egy anyukát, azonnal késztetést éreznek, hogy tanácsokkal lássák el, én meghallgattam/meghallgatom őket, de tudom, akkor tudok erős köteléket építeni közénk, ha önmagamra hallgatok, arra a bizonyos anyai ösztönre. Csak így lehetünk mindannyian boldogok és nyugodtak.

Alvási szokásai vannak igencsak változóban, ezekkel az új szokásokkal le is amortizál estére mindkettőnket: egészen egyszerűen az én jól alvó kisfiam nem hajlandó 11 előtt lefeküdni. Annak tudom be, hogy meg akar élni minden pillanatot és nem akar alvással elfecsérelni egyetlen drága percet sem. Az esti etetés, fürdés és altatási kísérlet után végkimerülésig velünk négykézlábaz a nappaliban. Bízom benne, a fogacsák megjelenésével, vagy a holdállással elmúlnak ezek a rossz szokások is.

Nem hivatalos paraméterei számokban: 8320 gramm és 74 centiméter hossz.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr9549439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita · http://kende.freeblog.hu 2008.07.02. 13:03:45

Az alvás nálunk is a legnagyobb mumus. A létező összes hibát elkövettük, amit csak ellehetett. Napközben csak kézben, rázva, alszik el, lehetőleg Apánál, nálam nagyon nehezen, de ekkor is sír. :( 4 hós koráig éjszakára is így kellett altatni, de egyszer a nappaliba kényszerültünk, és köztünk szó nélkül elaludt. Ott is ragadt, mert kényelmes volt. Most a franciaágyunk mellé tolt gyerekheverőn alszik, az elalvás sírva történik. Utána már húzza reggelig. Nappal a max idő amit egyszerre alszik, az 15 perc. És nem találok megoldást. Szerintem Kende nem tanulta meg, hogy lehet elaludni, vagyis mi nem hagytuk, hogy megtanulja. De sírni hagyni nem fogom.

tollpihe 2008.07.02. 13:20:56

Isten éltessen nagylegény! a blog valami csúcsszuper lett!! csak halkan mondom, de IE-ben szétvancsúszva. de télleg csak halkan, nehogy Ingrid meghalja ;)

álommanók, esetleg ha erretévednek, küldöm felétek is!

Lyndy 2008.07.02. 13:54:47

Nagyon boldog hófordulót.
A sablon nagyonszép. :-))
Szerintem is a legjobb ha a saját megérzéseidre hallgatsz. A te babád, te tudod igazán mi kell neki. Én is így csinálom. Semmit nem erőltetek, mindent megcsinál a maga idejében.
A súyotok is nagyon szép.

nani · http://nanye.blog.hu 2008.07.02. 13:55:00

Nagyon szép lett a blog! És sok sok gratula Huncosnak! Tök jók a Balcsis képek!

bogyolany 2008.07.02. 15:06:13

Drága Hunor!

Isten éltessen! Ma már beszéltünk, nagyon nagyon sokszor puszillak!

IE-ben mennyire van elcsúszva???? Nincs nekem olyanom nem láthatom :((((
este itt lesz Bogyóapu laptopja és megnézem....

PUSZII!

Csillagbaba · http://csillagcsalad.freeblog.hu/ 2008.07.02. 16:39:54

Kedves Hunor! Nagyon sok boldog hófordulót kívánok és csodálatosan szép lett a blog ruhája! Puszi nektek! :)

bogyolany 2008.07.02. 18:28:49

Drága!

Úgy látszik mindenki a blogodon dolgozik :)
Nem véletlenül ;) Baybee! Köszönöm a segítséget!
Közben én is okoskodtam, loptam a te sablonodból is ...

Pocakos Macska 2008.07.02. 21:39:28

Még egyszer gratulálunk :) Nagyon tetszik nekem is a sablon ( Ingrid Téged összehozlak a fejlesztőimmel eszmecserére, Ők IE ellenesek ;) ).
Lyndynél a pont, mindenkinek a saját megérzéseire kell hagyatkozni. Alvást sajnálom, drukkolok, két napja nekünk is horror...

bingii 2008.07.02. 22:55:23

Boldog hófordulót Hunc:))) Csini vagy abban a kalapban:)
Cucka, az anyai megérzések tévedhetetlenek;)
Sabon igazán szép lett!

cucka 2008.07.02. 23:30:30

Mindenkinek köszönjük a jókívánságokat, az összes átadva az ünnepeltnek! :)
Ezúton is nagyon szépen köszönöm a 2 blog-dizájneremnek (Ingrid és Baybee) a lelkes közreműködést, hiszen nélkülük ez az új arculat igazán nem jöhetett volna létre! :)

Bea 2008.07.03. 07:48:56

Puszi Hunornak:) A blog szuper lett, rem. hogy már nem fog szétcsúszni, mint tegnap. Én is felvevéspárti vagyok, tudod, szerintem sem kell sírni hagyni, nekem sem esne jól, ha bántana vmi, és senki nem törődne velem. Hunc szépen fejlődik, látszik rajta, hogy boldog, kiegyensúlyozott kisfiú, nme is kell másképp csinálnod semmit, csak úgy, ahogy a szíved mondja:)

CsJ 2008.07.03. 08:46:03

Boldog hófordulót!

eriberi 2008.07.03. 12:03:27

Nagyon boldog hófordulót KicsiMacsónak! :D
Teljesen egyetértek a nevelési irányelveiddel. Én se hagyon sírni, akkor eszik, amikor kér... Szerintem ezzel csak megerősítjük, nem elkényeztetjük. Így tudni fogja, hogy mi MINDiG ott vagyunk, és számíthat ránk!
Nagyon szép lett az új külső! :)

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.07.03. 17:18:36

Még egyszer Boldog hófordulót az Úrfinak!
Nagyon jó az új design!

Zsó - nikibaboca.freeblog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.07.03. 21:10:30

Végre talán sikerül kommentelnem hozzád, a napokban sehogy sem jött össze.
Boldog hófordulót HunC-nak!!!
Azóta apázik kicsit a fürcsi előtt? Hamarabb elalszik?
Amúgy arra gondoltam, hogyha HunC-nál ez nem is a fogzás, akkor néha attól is lehet az éjjeli nyügi, hogy nappal sokat mozgolódik, éjjel pedig zsibognak a kis izmai esetleg.
Niki a múltkor lefektetés után brümmögéssel ébredt, éjjel is ezt gyakorolta. ;)
Jó pihikét Nektek!!!

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.07.03. 21:59:58

Hunornak add át még légyszi a mi gratulációnkat is. 7 hónap nagy idő! Nagyon-nagyon boldog hófordulót!
Szép lett az új arculat, ügyi vagy. :)
süti beállítások módosítása