Kb. 3 hete kezdődött el az a folyamat, amelyben Hunor -ezeddig jólmegbújó- pakolási és rámolási tehetségét igyekszik tökélyre fejleszteni. Az első napokban még nem rendelkeztünk kellő mennyiségű rutinnal és nem gondoltuk, hogy az állandó rendezgetésnek áldozatai is lehetnek. Kezdetnek eltűnt a drágapénzen vett kedvenc kiscipője, majd követte őt az enyém kiskedvenc téli rénszarvasos sapekja, de ugyanezen az úton indult meg több lábáról-szárítótól levett félpár zoknija is, az asztalsarkán tárolt toll, papír, bármi, ami még akár fel sem tűnt ezidáig.

Aztán rájöttem, Hunc továbbra is minket másolva, a kicsit a nagyobba elv alapján rendszerez, így találtam meg a C vitamint a kukába (r)ejtve, a kisautót a mosógép dobjába, a fürdőcápáját a sminkesdobozomba, a zenélő-pörgő bocit a csizmámba, a popsitörlőit a cipősszekrényben és még sorolhatnám a furcsa párosításokat. Amit azonban hiába kerestem, nem kis bosszúságomra, a fentemlített kiscipő és a rénszarvasos sapek. Tegnap délután az ágyról figyelve monoton rámolgatásait (mert a Zapjától kapott egy cipősdobozt, benne sok használhatatlan töltővel és kábellel és zsinórokkal, azóta ezek a kedvencek), azt vettem észre, hogy kinyítja a ruhásszekrényemet és mintakiténylegtudatosancsinálja, kivette belőle a kiscipőjét. Volt nagy öröm, móka és kacagás, még a szemem is könnybelábadt, hogy milyen eszös is a gyermök, egészen addig a pillanatig, míg rá nem jöttem, ez a 3 hét éppen arra volt elég, hogy Huncorgó lába akkorát nőjjön, hogy maximum zokni nélkül, itthoni viseletnek felelhet meg a kiscipő.

A téli sapek még mindig nincs meg... utolsó ismert tartózkodási helye a ruhaszárító volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr98831442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2008.12.19. 13:18:24

Milyen szép ezen a képen HuncMester:) Remélem a sapek még tavasz előtt megkerül, hogy tudjátok még legalább 1 hétig hordani:)

Pocakos Macska 2008.12.19. 13:23:45

Jaj Cuckám :))))) Bizony-bizony vannak ilyen esetek. Kis varázslók ;) Remélem azért meglesz a sapek mielőtt kinövi ;)

micka · http://micka.freeblog.hu 2008.12.19. 13:34:07

:-D
mire jó még egy karácsony előtti nagytakarítás....:-))

vorosbegy71 2008.12.19. 14:27:45

:)))) jaj de jót röhögtem...
olyan édes ez a pakolós korszak :)
én tegnap este kutattam fel mindent a kockakirakónk utolsó darabja után, ma délben megtaláltam a mosogatógépben a kanalak között, persze a papír leázott róla :)
meglesz az a sapek is egyszer :)

Mazsola01 2008.12.19. 15:45:52

lehet szimplán nem tetszett neki a cipő, és így hozta a tudtodra :D
Szeretem olvasni, raktározni az általad lejegyzett eseményeket, h felkészülhessek Marci ilyen irányú ténykedéseire... szóval már tudom, h a mosógépet mindig ellenőrizni kell! ;)

Ingrid 2008.12.19. 23:36:46

Kis rafkós gyermek :) Szeretem, hogy a maga csendes, szolid módján intézi az "ügyeket" :)

Ildi-84 2008.12.20. 09:03:59

:))) Nagyon rendszerető gyerek! :) Nálunk öcsém a cumisüvegeket tűntette mindig el.... :) És ha megkértük, mutassa meg, hova tette, akkor megvonta a vállát, nézett ránk, és közölte: nem tudom.... :DDDDDDDEzt olyan 2- 2 és fél éves koráig játszotta.... :D Aztán a nagytakarítások alkalmával sokminden került elő az ágyak alól/mögűl, szekrény mögűl, stb... :DD

bakacsimba · http://milanbaba.blog.hu 2008.12.20. 13:18:04

De kis zsivány :D Néha én is találok Milánnál ezt-azt, de ő még nem rámol ennyire. Kíváncsi vagyok, hol lesz a sapek :D

Nani 2008.12.20. 19:53:29

Majd ha már akkora lesz a buksija, hogy nem lesz jó rá a sapka, akkor meglesz, nyugi...

Masika és Lili · http://farkaslili.mlap.hu 2008.12.22. 13:40:54

Ez nagyon ismerős! Lili is folyton eldug mindent, Ő tudja, hogy hol van, néha meg is mutatja!
A sapek a kiságy alatt és a szennyestartóban szokott landolni nálunk! Hátha!

cucka 2008.12.22. 14:38:52

Masika, követtem tanácsodat: ágy alatt hótaposót találtunk, szennyestartóban pingpong labda lapult. :DDD

Masika és Lili · http://farkaslili.mlap.hu 2008.12.22. 18:29:14

Örülök, hogy legalább ezek meglettek, ha a sapek nem is:-)

RKriszta 2008.12.28. 16:29:04

De édi...kár, hogy nem látom, ahohyan keresgélitek a cuccokat..
:-)))))))))))))))))))
süti beállítások módosítása