Koradélután, miután Huncot megetettem és elaltattam, gondoltam szánok magamra is pár percet a fürdőszoba terén. (hogy nőcisebben érezzem magam gondoltam arcpakolok, beszárítom a hajamat és jó alaposan tetőtől talpig bekrémezem magam :D)).
Még csak a gondolati síkig jutottam, amikor élesen megszólalt a kaputelefon, postásnéni közölte, csomagom érkezett, leszek-e szíves lefáradni érte. Mondtam lenni lennék, de szépen kérném, tegyen most kivételt és hozza fel, mert egyedül vagyok itthon a  két hetes kisfiammal és nem szívesen hagynám magára, percekre sem. Valamit motyogott, majd közölte, akkor bedob egy értesítőt, hogy a postán én vagy meghatalmazottam átveheti a  csomagomat. Éreztem, hogy pillanatokon belül kitörök, ezért belemondtam a kaputelefonba, hogy oké, egy percet lesszíves várni, lemegyek. Miközben tovább hergeltem magam, felöltöztem és lecsattogtam a  földszintre. Egy igen erősen sminkelt 100-120 kiló körüli férfiakálma postáskisasszony fogadott, mutatta hol írjam alá, én pedig szépen megköszöntem, hogy ennyire szolidarizál egy kisgyerekes anyukával, és igazából nem is tudom, hogy mért támasztok elvárásokat a világgal szemben, amikor mi nők sem tudunk ennyiben sem segíteni egymásnak?! Mire ő értelmesen: dehát jó helyen van a  gyerek, nem? Nem tud leesni vagy ilyesmi? Mondtam persze, nem tud leesni és tényleg csak ez számít...
Visszajöttem és a kisfiam mellé feküdtem és csak néztem, csak néztem ŐT... annyira jó lenne Őt megvédeni ettől a világtól... belenézek azokba az ártatlan kék szemekbe és szeretném olyanná nevelni, hogy mindig ilyen ártatlanok maradjanak... tudom, ez is bugyutaság, de pár napja begyulladt a szeme Huncnak és szemcseppezzük, mert nem használt a  kamillás törlés... egészen egyszerűen nem vagyok képes én csöpögtetni, mert ha közelítek a  csöpögtetővel még be sem hunyja a  szemeit, annyira bízik bennem...

Hunorka legújabb alvási póza (saját maga fejlesztésében!) a hasi alvás (szerintem emlékeztetheti a magzati pózra :) ):


A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr6268510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2007.12.18. 21:37:11

Én is hosszú percekig, órákig el tudtam nézegetni az enyémet :)
Ez a póz nagyon édes, imádom! Nagyon cuki ez a Hunor baba.

Postás néni no comment.

Pocakos Macska 2007.12.18. 22:30:54

Mekkora szemétláda :((((( Nálunk a postáscsaj tök rendes, ma a srác is vigyorgott, mikor hozta a csomagot... (2. emelet)
Nórinak is volt gond a szemével... Váladékozik?
Mi is meg vagyunk babonázva Nóri szemeitől :) Annyira ártatlan, gyönyörűen tiszta....
De irígy vagyok, hogy Hunc szeret hason aludni :) Mi most próbáljuk ránevelni Nórit...

Zsibrák 2007.12.19. 08:18:37

Hunor nagyon drága! És ez a póz! Csak az aprók tudnak így aludni!
A postásnénitek felhúzott, úgyhogy nem is mondok semmit...
Hanem a váladékozás..., mitől van?

Pöttye 2007.12.19. 08:30:45

Kis csöppség....
Jaj de nagyon tündér bogyoró.....

Postás .... áááh....

Cucka 2007.12.19. 11:06:06

Nem tudom, mitől váladékozik a szeme, de csak az egyik teszi (a jobb szeme). Már a kórházban is gond volt vele (kicsit csipás volt és nehezebben tudta kinyítni), bent Brulamycines szemcseppet kapott, mikor hazajöttünk sem volt még az igazi, bár lényegesen jobb volt. Itthon kamilláztam, de sajna nem javult, sőt egyre rosszabb lett, így visszatértünk a szemcseppre, és most már úgy tűnik rendeződik a váladékozás.

Leonine · http://leonine.freeblog.hu/ 2007.12.19. 11:31:54

Nagyon drága, úgy irigyellek titeket! Jobbulást Huncnak a szeme miatt!

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.19. 12:15:10

Cucka, nagyon édes volt ahogy ezt leírtad, mindig egy öröm nekem ide jönni.

Eriberi 2007.12.19. 12:48:17

Szörnyű, milyen emberek vannak! :(

Olyan Hunc, mint egy kisbogár! :) Tündéri, ahogy alszik!

lare 2007.12.19. 17:36:53

nekem azt mondta a dokim, hogy azért váladékozik, mert nem tud rendesen ürülni a könnyzacskó és begyullad ,) a férjed, bár nem humán doki, de biztosan meg tudja mutatni, hogy hol kell massszírizni a könnycsatornákat és hozzá használod a szemcseppet a brulamicinest és kécc ,))

a fiamnak is váladékozott, masszír+szemcsepp és pár hét alatt teljesen rendbejött ,)

leírom, de keress a neten egy képet a könnycsatornákról és az is segít... szóval ha a magad szemét tapogatod, akkor a belső zemzug alsó részén van könnykivezető nyílás, szabad szemmel is látod tükörben ha lehúzod az alsó szemhéjjad belsejét ,) nos a babánakugyanott van csak nem ennyire kifejlett... ott kell finoman, nagyon óvatosan maszírozgatni, mindíg a kívülről a szemzug felé!

remélem segít valamit ,)

sajnos egyik napról másikra nem megy és végső megoldása asszem egy-két éves?hónapos? nem emlékszem-korban a műtéti tágítás... de eddig csak kevesen jutnak el, azok aki elhanyagolják, de ezt el sem tudom képzelni rólad ,))))

lare 2007.12.19. 17:38:13

jaj igen ez az alvási póz tipikusan hasfájós babapóz ,)) saját maguk tudják mi a jó ,)) békázásnak is hívják ,))

Niki- picurAnyu 2007.12.19. 19:31:14

Nálunk ez a büdösbogár póz. :) Én mindig így aludtam mikor kicsi voltam.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.12.19. 20:05:08

babakupac...imádom...Donát is imádott így aludni...jaj Cucka néha olyan, mintha magam olvasnám...annyira emlékszem Donát születése utáni első hajszárításomra is ... féltem hogy felébreszti a zaj, majd percenként lekapcsoltam a gépet, hogy nem sír-e...és olyan nagyon szépnek éreztem magam frissen mosott hajjal...fontos pillanat!!!
postásnő mondjon le...bunkó...
a szemét figyeljétek, ha nem múlik érdemes megmutatni, mert lehet a könnycsatorna részleges elzáródása tényleg!
puszi nektek!

Cucka 2007.12.19. 20:15:14

Kedves Lare! Nagyon köszönöm a segítségedet (és természetesen Neked is kedves Vörösbegyem :) ), már beszélt is HuncApu illetékes szakemberrel (szemész doktor bácsi), aki ugyanezt javasolta, mint Te/Ti. Valószínűleg pénteken megyünk átmosatni a könnycsatornáját (már előre be vagyok kakkantva :S), a Brulamycines szemcseppre, ha nem ez lenne a baja, jobban kellett volna reagálnia, sajnos. :( (amúgy nem gondoltam volna, de annyira nem ritka ez a dolog, hogy általában 10 babából egynél előfordul ez a probléma :S).
Most akkor lehet, hogy mégiscsak hasfájós a pici fiam és nekem fel se tűnik?! :S ...nehéz ez a babanyelv, hiába no...

Pocakos Macska 2007.12.19. 20:34:11

Huh most jutottam ide, nekünk is a jobb szem volt és elég sokáig! De nekünk azt mondta a dokinő, hogy nem akarja átmosni, csak ha nagyon muszáj... Nekünk se hatott a szemcsepp, kamilláztam minden etetés előtt, masszíroztam én is, borogattuk teafilterrel, nekünk két hete nincs (kopp-kopp). Remélem rendbejöttök!!!!!

Cucka 2007.12.19. 20:56:53

Ma este megpróbáljuk a masszírozgatást (mármint HuncApu masszírozza), marad a kamillás borogatás és a Brulamycin és ha péntekre sincs változás, akkor mossák át... majd meglátjuk :)

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu 2007.12.19. 22:28:40

Édes istenem! Milyen édi bogárkán alészik! Imádom! Még meg is hatódtam. Nemrég Meském is ilyen pindurka volt még! Cucka! Raktározz el mindien lehetséges percet, mert roham léptekben nőnek fel.....

lare 2007.12.20. 11:22:17

szívesen ,)))

ne aggódj a fiad észre sem fogja venni ,)) mint még sok mást sem eg ideig ,) csak téged és esetleg apját figyelgeti, meg oké a környezetet is, de ANYA az első és egyetlen egészen egy éves koráig ,))

szóval nyugi ,)) semmi extra nics benne, ez egy természetes dolog, pl ugyi a kismacsoknak is csipásodik a szeme néha ,)) kutyának bármilyen puppynak ugyanúgy mint az ember(gyerek)kölyöknek ,)))
süti beállítások módosítása