Túléltük. Buzgómócsing Anyuka oldalam előrevetítetten kicsit túlvállalta magát (2 kiló kenyér szendvicsei és két kiló liszt kakaóscsigái), talán ennek köszönhető, de a délutáni ovibuli külső megfigyelőjeként voltam csak jelen. Legalább fotóztam.

Volt konflisozás a faluban (még szerencse, hogy én ekkor javában nemvoltamkész, így akár még azt is elsüthetném, hogy voltam annyira gondos, hogy a falu legelőnyösebb pontjáról fotóztam, a teraszunkról):

majd egy egyórás táncház következett, melyen ha részt vettem volna a tűző napon, 5 kilóval könnyebben és egy újszülöttel gazdagabban zárhattam volna a napot:

Mici képviselte családunkat a kifutón, akinek annyira tetszett a táncmulatság, hogy egészen közelről szívta magába a népzenei ütemeket. Mindeközben megéhezett legényünket lefotózhattam sármos amorozzó hangulatában (háperszehogy cicává arcfestett Szonjával).  Igazság szerint legalább tucat kép készült elsőszülöttem idétlenebbnél idétlenebb bazsalygásairól, melyeket olykor bandzsulással párosított, de ezeket inkább megtartom a későbbiekre, addig is szövögetem zsarolási terveimet.

A tombolák sorsolását izgatottan vártuk, az apró játékok/kiegészítők mellett voltak igazán komoly nyeremények (étterem-fagyizók-cukrászdák felajánlásai, kozmetikai kezelések, és mi itthon azon rötyögtünk, -mert perszehogy óhatatlanul is szmk-s lettem-, hogy jövőre lesz állatorvosi csomag is a nyerhetőek között). Egész szépen gazdagodtunk a fellelhető összes törékeny, javarészt kerámia alkotással (lett teakiöntőnk, üveghattyúnk, rózsaszínbohócos perselyünk), végül már csak én izgulhattam a sorsolás kimeneteléért, mert a gyermekeim cserbenhagytak és leléptek motorozni. Kismicit meg tiszteletbeli óvodássá és túlélővé minősítettük, együtt motorozott-homokozott-csúszdázott a nagyokkal és végigkunyerált mindenkitől minden élelmet:

A tombolán nyert esernyőnknek majdnem gyakorlati hasznát is vehettük hazafelé jövet, de persze annyira adta magát a dolog, hogy Huncos még kicaplatott a nagyernyővel a teraszra és Hugival szarrá áztak kipróbálták a lehetőségeiket fürdés előtt.

Ringató-altató senkinek sem kellett, fél 8-ra régnemhallott csöndbe borult hajlékunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr712921041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.05.22. 07:38:18

Állatorvosi csomag mint nyeremény :D Kisállatosoknak egy db ivartalanítás, nagyállatosoknak egy db inszeminálás, nyugdíjas kutyatartóknak egy db előadás a helyes táplálásról?? :D

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.05.23. 05:51:17

igazán megmutathattad volna a kakaóscsigákat is:-)

Hunor nagyon tud csajozni, az üveghattyút meg valamiért nem akarom elképzelni:-))

cucka 2011.05.23. 08:07:48

@micka: a kakaóscsigák már a végső stádiumban készültek, fotók meg nem róluk. az üveghattyút viszont szívesen fotózom. :))))
@anyuss: :)))) nem is hangzik rosszul, én pl kombinált-veszettség oltási csomagra gondoltam, vagy ivartalanítással egybekötött kullancs és bolha prevenció. :))))

2011.05.23. 10:10:51

@cucka: Az már a fődíj :)

micka · http://micka.freeblog.hu 2011.05.23. 10:57:56

én azt hittem az állatorvosi csomag tartalmaz majd egy kisállatot (mondjuk kecskét vagy tengerimalacot) amihez egy évig jár az ingyenes állatorvosi vizsgálat.
amúgy elképzeltem a gyereket aki megnyeri. anyuuuu, nyertem egy ivartalanítást:-)))

motymoty 2011.05.23. 13:07:37

Milyenek vagytok, az állatovosi csomagot én akarom megnyerni, saját használatra.

2011.05.23. 13:21:43

@motymoty: Lehet h a doktorúr hamarabb meggyógyítana mint a mostani orvosod :)

cucka 2011.05.23. 14:46:08

@micka: @motymoty: @anyuss: az érdeklődésre való tekintettel, szabadon felhasználható kuponok lesznek! :))))
micikém, majdnem megfulladtam a röhögéstől, az anyuuuuu, nyertem egy ivartalanításon! :))))))

motymoty 2011.05.23. 19:42:10

@cucka: Csak nehogy összeverekdjünk rajta a végén.

sellőlány 2011.05.24. 14:36:48

És lőn Szonja profilból... :-) Jó ízlése van a fiadnak! ;-) Mici meg egy akkora arc, hogy csak na, ahogy tobzódik a nagy lábak között, motoron, titkos napágyon. Imádom ezt a kiscsajt. (Bérgyártást vállalnátok???)

cucka 2011.05.24. 22:37:35

@sellőlány: gondoltam ám Rád, hogy értékeled, amikor feltettem! ;) (ööö, bérgyártás ügyben most egy ideig passzolnék, valóban értékelnék pár teher- és szoptatásmentes hónapot ;) a felvetés azonban kifejezetten hízelgő, májnagyobbító :))) )
@motymoty: ti bundások lesztek, kaptok kuponyokat. ;)

2011.05.25. 07:01:34

@cucka: Az jó, elég vacakul éreztem magam tegnap.

motymoty 2011.05.25. 08:42:31

@cucka: Megnyugodtam. Bár sajnos azt hiszem, hogy az enyémet már ellőttem előre. De legalább a gazdim megúszott egy süti sütést. Ha lesz.
süti beállítások módosítása