cucka 2008.06.24. 11:45

Hőség

A melegre való tekintettel képtelen vagyok épkézláb gondolkodásra, életfunkcióim lecsökkentek, mint egy vizilónak (csak a tópart hiányzik hozzá). Hunor ragacsbaba, hihetetlen módon izzad és erőlködik. Erőlködik, mert szeretne megindulni mászni, egész nap négykézlábaz, (térdel és előre-hátra imbolyog, a fejével szigorúan kitámasztva a földet) majd lefotózom, (videózom), hihetetlenül aranyosan igyekszik felülkerekedni a gravitáción (meg a nehéz fején).
Reggel megkérdezte gyermekem apja, hogy ugye milyen kipihenten aludtunk, most, hogy megérkezett a hidegfront? Igyekeztem apránként megemészteni minden szavát és elgondolkodni azon, hogy én mért emlékszem arra, hogy fél 2 és fél 6 között négyszer (vagy hatszor?) voltam fent és, hogy ha valóban jól aludtam, az rám mért nincs ilyen hatással, és én mért nem így emlékszem? de hangosan nem mondtam semmit, csak pislogtam ki az ágyból, oldalamon az örökmozgó négykézlábazóval. Aztán vetett egy pillantást az ablakraszerelt hőmérőnkre és konstatálta, hogy ahhoz képest, hogy még csak 8 óra, már 28 fok van... továbbra is értetlenül pisloghattam, mert megjegyezte, talán mégsem érkezett hidegfront ma éjjel... rosszalló tekintetemtől kísérve pillanatok alatt távozott dolgozóba, otthagyva a magyarázó aligcsipással és az ébredéses kusza gondolataimmal (álmodtam? vagy tényleg ezt mondta volna?)... arra jutottam, talán meg(s)üthette a nap Életem Értelmét...

Hétvégén megkezdődött Hunor űrhajós kiképzése, melyet nagy örömmel fogadott:

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr54536670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bea · http://www.pappb12.freeblog.hu 2008.06.24. 14:18:14

Máté is élvezi amikor így dobáljuk. hidegfront? felénk sem járt. Jó hallotam némi kis széllökést, de Máté nyöszörgése elfedte a kinti zajokat. Számomra a 34-ről 32-re való lehülés nem igazán a hidegfrontot jelenti. Kitartást!

baybee 2008.06.24. 16:38:01

Öööööööö... Csak halkan megjegyzem, hogy IE-ben megint (vagy még mindig) el vagy csúszva. :O)
De majd megnézem, ha ideér HuncApu hidegfrontja :O) :O)

Lyndy 2008.06.24. 18:40:53

Nekem is mondta a párom, hogy jöna hűvös és a vihar. aham . Hát nem jött. Pedig tárt karokkal vártam.
Hunc igazi űrhajós. nagyon jól tűrte. ._))

tollpihe 2008.06.25. 10:35:45

drágáim, nem vagytok olvashatóak megint IEben :((

nagyon édes a ksi gagarin :)

nani · http://nanye.blog.hu 2008.06.25. 11:44:49

Igazán jó kis Űrhajós lesz belőle azt hiszem. A hidegfront nálunk is elmaradt, bár kezdtem örülni a nagyobbacska széllökéseknek egészen az öt perc végéig, amikor is ahogy jöttek úgy mentek. Egyszer végre majdcsak enyhül már...

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.06.25. 15:15:24

Hidegfront itt sem járt, eső volt de még az is a meleg fajtából:-(
Nálunk beindult a klíma szezon ilyenkor áldom Apa okos fejét.
Egyébként megint csak mozillával tudunk olvasni!!!
Ja és "Jurij" az új nagyon édes:-)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.06.25. 22:28:21

Hunor, te Drága! Nyugodt vagy, mosolygós kis örömbonbon.... imádom ezt a videót :)
süti beállítások módosítása