A napjaink önző módon telnek. Esküszöm, rosszabb vagyok, mint egy 14 éves tinilány, napközben többször is képes vagyok elbőgni magam annak a gondolatára is, hogy ottlehetek, úgy várom az így, csupa nagybetűvel íródott KONCERTET! Így most megszűntek az Alma dalos bulik, nincs több Kolompos, az elmúlt egy hétben még az esti levezető densz is a lemezbemutató zenére történik. Minka szintén nagy rajongóvá vált, talán mert ő a nagyfiú oviban tartózkodása alatt is kap egy adagot belőle, Hunor meg már csak megadóan építgeti a vonatsíneit, miközben egy erőtlen Alma? kérdéssel próbálkozik.
A szombati bulit egyetlen dolog árnyékolja be, mégpedig hősies Kismici második napja perzisztáló láza, ami ugye várható volt, a múlt heti oltás következményeként. TankAranka megtagad mindennemű lázcsillapítást, a kedélye jó, bár minimálisan étkezik (annyit, mint általában Hunor itthon, tehát aggodalomra továbbra sincs okom), így nem is abajgatom, bár az éjszakai felsírásai, meg a hajnal ötös hányásos kelése a hátam közepibe se hiányzott. És persze figyelgetem, mert ugye királylányunk már bizonyítottan hajlamos a lázgörcsre.

Mindeközben olvasok. Sokat és sokfélét, és mindig nagyon meg tudok örülni annak, ha sikerül egy igazi gyöngyszemre bukkannom. És az ezenfelül is fennmaradó szabadidőmben pedig kötögetek, viszonylag szépen haladok itt ezzel, bár egészen másképp kötögetem, és az eredeti tervvel ellentétben: nem fog debütálni a vállaimon szombat este, azon profán okokból kifolyólag, hogy nem lesz kész.  Szegény csáládom sínyli meg újkori befordulásomat, akár 2-3 napig is ugyanazt a főtt ételt kénytelen fogyasztani, cserébe viszont hajlandó vagyok a leglehetetlenebb kéréseknek is eleget tenni, mint pölö az este tízórai rántotta-készítés. (azt viszont megközvélemény-kutatnám, hogy Hunor azt kérte, hogy kössek neki egy olyan manónadrágot, amiben dirrdurrozhat, és ennél több pontosításra nem volt hajlandó... WTF??? ilyenkor -is- látszik, hogy nem vagyok a kreativitás csúcsán szédelgő anyuka)

Úgy látszik, csak írnom kellett róla és máris helyrebillentem, mert persze az ittemlítettet azonnal meg kellett sütnöm, isteni finom, a recept örökös tagságot nyert, amit aztán majdhogynem egyedül kellett elpusztítanom (nem esett nehezemre), apjuk nem édesszájú, bár erről még ő is elismerte, hogy finom, a büdöskölköknek meg zsenánt volt érinteni a ragacsos csiguszokat, így inkább egyáltalán nem foglalkoztak vele. Azaz Hunornak még volt pofája ártatlan babaszemeivel megkérdezni, hogy mást nem sütöttem-e? Szóval a kakaóscsigák mellett észrevétlen bekúsztak a zöldségek is, valahogy új dimenziókat fedeztem fel, ahogy a zöldségeshez belépve szaglászva válogatok, aztán persze általában csalódás ér, mert a paradicsomok isteni illata mellett az íze igenis felejthető, a kerti zöldhagymánk viszont még mindig dobogós aranyérmes. (holnap kihagyom!)

Lett egy vadiúj lízing kecsként ismét, Folti. Így már komolyabban is bele kellene vetnem magam a sajtkészítés rejtelmeibe, mert lassan tejben-túróban fürdünk, és a legyártott mennyiség messze meghaladja a fogyasztásunkat, sőt a szomszédok/barátok kapacitását is.

Hunor meg rácuppant a Spongyabobra, amit én ezidáig csak egy kedves figuraként éltem meg, meg ugye hajdanában Huncos fogai nőttek spongyabobosan, köztük ikarusznyi hézaggal. Még mindig nem tudom eldönteni, hogy csak reggel van és csak én nem tudom felfogni a poénjaikat, vagy a készítőik tényleg elszívtak egy zacskó cuccot mielőtt nekiültek rajzfilmet csinálni, és ahogy tolultak az agyukból a gőzös gondolatok, úgy adták azokat válogatás nélkül a szereplők szájába.

És most már tényleg csak egyet kell aludni, (beleszámítva a koradélutánimat kettőt), és a szakadó eső sem tud eltántorítani. (legfeljebb egy bőröndnyi rucival készülök).

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr302900006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.05.13. 10:31:12

Jaj, én jövő kedden viszem a 15 hónaposra a dedet :(

cucka 2011.05.13. 10:40:22

@anyuss: jajj :( én nem hallottam még olyan gyerekről, akit ez az oltás-kombó nem döngölt volna padlóra :(

2011.05.13. 10:41:37

@cucka: Ez most más, mint amit tíz éve kaptak? Nem emlékszem h hánytak volna oltástól.

cucka 2011.05.13. 10:47:23

@anyuss: sztem ez ugyanaz, mici a slejmtől hányt, ugyanis ez felső-légúti tüneteket is okoz (köhögés, magas láz) és kiütések. nomeg nyüzüge és bújós lesz a kölök tőle. :(

cucka 2011.05.13. 10:48:23

@anyuss: tök jó, gyakorlatilag BÁRMILYEN tünetet produkálhat, éppen az oltás mellékhatásait olvasgatom. :/

2011.05.13. 10:50:05

@cucka: JAJ JAJ JAJ :( pedig érdekes, nem emlékszem semmi drámai fejleményre...

2011.05.13. 10:51:28

@cucka: Amúgy is nyüzüge és bújós és nem eszik :(

cucka 2011.05.13. 10:53:40

@anyuss: Hunor csak lázas volt, életében akkor először, 40 fokosra emelkedett, levihetetlenül 3 napon át, aztán ahogy jött, úgy el is múlt. (mondjuk az a 3 nap az ördögé volt), Mici meg nyüzgül meg lázaskodik, de ellenáll, mindennemű lázcsillapításnak (mondjuk annyira nem is magas)

cucka 2011.05.13. 10:54:12

aztán meg az is lehet, hogy TiedDed simán veszi az akadályokat. :)

2011.05.13. 10:55:53

@cucka: Majd beszámolok róla :)

Andrejja8 2011.05.13. 18:31:21

Szia!
Már régóta olvaslak, de csak elvétve írtam 1-1 kommentet.
Most úgy éreztem meg kell szólalnom, olyan jó olvasni ezt a nagy várakozást! Én is ugyanezt élem át, mióta megvan a jegy számoljuk visszafelé a napokat:) Én is nagyon nagyon várom a holnapi KONCERTET! :) És már csak egyet kell aludni! :))Szuper lesz!!
Andi (egy féligzugolvasó)

motymoty 2011.05.14. 11:44:09

Jó koncertezést! Mi még gondolkodunk, hogy neki álljunk-e alkudozni valamelyik jólszituált jegyüzérrel. :)

Vagy inkább táncolni menjünk.

Vagy vegyünk ülőjegyet. Na jó, ez nem valószínű.

cucka 2011.05.14. 13:12:34

@motymoty: látod, motyikám, mi már kellően öregek vagyunk az ülőjegyekhez?! :))))
menjetek táncolni, vagy próbáljatok meg a jegyüzérekkel alkudozni. most gondolom, sokat segített a mintaanyákgyöngye. :P :DDD

cucka 2011.05.14. 13:13:45

@Andrejja8: akkor Nektek is jó bulizást estére, érezzétek jól magatokat! én még mindig alig hiszem el... :)))
(és emlékszem rád, azaz a kommentjeidre és köszönöm őket)

2011.05.14. 14:23:36

Jaj az ülőjegy az borzasztó. Bár a Kispál csöndes-ülős koncertjei nem voltak rosszak.

cucka 2011.05.14. 15:55:06

@anyuss: és nagyhassal az első sorban csápolni jobb lenne? ;) (mondjuk, igen, jobb, de ehhez köllene a zuram rugalmassága is, ami khm... hiánycikk belőle)

2011.05.15. 07:32:50

Várjuk az élménybeszámolót.

cucka 2011.05.15. 08:44:35

@anyuss: nade ennyire jorán???! há van neked szüved...?! :DDD

2011.05.15. 08:51:29

@cucka: Tuttam én hogy mán talpon vagyol kisjányom, a rendes asszonkákat kakaskukorintáskor kiveti az ágy magábul.

cucka 2011.05.15. 09:55:39

@anyuss: nevezzük inkább két igencsak korán kelő kiskorúnak azokat a kakasokat, jó? :)))

2011.05.16. 07:43:00

Na hun van mán az az élmínybeszámolás?? :)
süti beállítások módosítása