Pocakosságom utolsó harmadában lehetett, azaz akárhogy számolom, minimum egy év is eltelt már azóta, hogy moziba jártam volna. Egy ideig még nyomonkövettem a moziműsorokat, mára már alábbhagyott a lelkesedésem, minek is fájdítsam a szívem, ha úgyse jutok el egyetlen előadásra sem?! Aztán a napokban csoda történt, kedvenc Barátnőmtől egy csajos-kimenős-mozis-utószülinapi ajándékos kupont kaptam, melyet éppen tegnap este váltottunk be.

Az egész nap szakadó eső belőlem a morózusabb énemet hozta ki, morogtam, mint egy bolhás kutya, semmise volt jó, HuncApu is az őrületbe kergetett, többször jól hallhatóan elismételte Huncosnak, hogy ma kimenője van a Máminak! Sikerült mindezt annyiszor elsütnie, hogy már az egyáltalánnemvicces kategóriát sem súrolta a poénja, miközben cifrázott egyet-egyet rajta... én pedig egyre nyamvadtabbul éreztem magam, a kisesti könnyedruhámat sutba dobtam, többtucatszor átöltöztem kedvenc pasijaim nem kis örömére, máig nem tudom, melyiküknek okoztam nagyobb derültséget, a kicsinek vagy a nagynak?! Mire eldöntöttem, maradok a lazán sportosnál, megszólalt a telefon és kiderült, a Pártner, übercsinibe nyomul, így kezdhettem mindent előlről...  Fogcsíkorgató szenvedésemet látva, HuncApu nevetve felajánlotta, elmegy inkább ő Barátosnővel szórakozni, maradjak itthon Huncossal én...

Már a finisben voltam, mikor kiderült, Fáradt Anyukának sikerült úgy elrejtenie emberi szemek elől a pénztárcáját (természetesen az életbenmaradáshoz feltétlenül szükséges összes benne lapuló irattal együtt), hogy csak leizzadásos keresgélés után került elő a fürdőszobából egy szennyeskupac aljáróról (hogy hogyan került oda? kezdem azt hinni, valóban létezik egy Pufi nevezetű háziszellemünk) Hosszas szenvedésemnek szinte egyeneságú következménye volt, hogy felejthetetelen estével gazdagodhattam... igazi csajos-koktélozós-mozissal. Egy olyan könnyed limonádé-filmet néztünk meg, néhol megkönnyezve, néhol kinevetve a szerény költségvetéssel készült trükköket, amilyenre HuncAput hatökörrel sem vontathattam volna be, de még különböző ellenszolgáltatásokért cserébe sem kísért volna el.

Tudományos tapasztalattal is gazdagodhattunk: nem csak a szarvasmarhák esetében nő a hozamtermelés zene és jó közérzet hatására... legalább kipróbálhattam az álometetést, Huncosnak igazán nem volt ellene kifogása...

Köszönöm Barátném az estét, megboldogult jánykorom fénykorában éreztem magam utoljára ilyen jól!

12 komment

Címkék: programok

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr65668491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.09.17. 20:17:51

szívből örülök a jólsikerültestédnek! alig várom, hogy magam is hasonlóról számolhassak be ;)

az előző poszt közösképén meg, hmmm, de csinos Cucka van!! természetes igencsinos Huncapuval! szépek vagytok!

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2008.09.17. 22:08:53

Szinte nyálcsorgatva olvastam a bejegyzésed...én is, én is, én is akarok ilyen estét!:-)

szilvi 2008.09.17. 23:29:14

Hát, nekem mákom van (meg Huncnál majd' egy évvel idősebb gyerkőcöm ;-)), és várandósság ide vagy oda, csak megoldom valahogy az ilyen jellegű kilengéseket. Legalábbis egyelőre...
Örülök, hogy szuper estétek volt. Tessék gyakrabban csajos, mozizós, kimenős estéket csapni. Pláne, ha ez még a tejtermelésre is ilyen pozitívan hat. ;-)

Boglárka · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2008.09.18. 08:33:12

Nagyon jó olvasni, hogy jól érezted magad! Én múlt hétvégén ruccantam ki... jó dolgok is ezek! :D
Még sok ilyen örömteli mókás estét Neked! :)

nani · http://nanye.blog.hu 2008.09.18. 08:38:09

Olyan jó, hogy a végén mégiscsak jól sikerült az estéd. A borongós esős hangulatrontós napok meg mehetnének már a búsba. Szépek voltatok az esküvőn, és persze az ifjú pár is. :)

Ingrid · http://www.simoningrid.com 2008.09.18. 08:45:26

Örülök, hogy elértem célom a kiruccanással :) Lesz még ilyen, ne aggódj! :)

Bea 2008.09.18. 10:29:48

Örülök, hogy sikerült kicsit kikapcsolódnod:) Kell ez, nagyon kell!

Pocakos Macska 2008.09.18. 11:49:09

Dejó :) Szuper lehetett! :)))

Zsibrák 2008.09.18. 12:47:42

Jó kis estétek lehetett, kell a feltöltődés!

Lyndy 2008.09.18. 12:55:47

Jajj de szuper lehetett. Én is vágyom egy jó mozira.

masika · http://farkaslili.mlap.hu 2008.09.18. 14:19:19

Nálunk a mozi úgy kell életem párjának, mint kutyának a csont, így szinte minden héten meg kell néznünk egy-egy újabb és újabb csodát a vásznon! Őszintén, én sem bánom, kicsit kell a kikapcsolódás!
Örülök, hogy jól érezted magad, Én ma nézem meg a filmet amit láttatok, de most kivételesen nem Apával:-)

cucka 2008.09.18. 15:37:34

Kiemelten irigykedem Szilvire és Masikára, akiknek megadatnak az effajta élmények a mindennapjaikba... ;)
Nademajdmostantól! Igenis be fogok iktatni egy-egy babanélküli kiruccanást magamnak, mert... mert megérdemlem, és kész! ;)
süti beállítások módosítása