cucka 2009.08.08. 21:33

Macis fürdés

Eljött az a nap is, amelytől már a gyermekvállalás előtt is rettegtem, hiszen a környezetemben élő, nálamnál tapasztaltabb anyukák szájról-szájra adták át az ilyen és ehhez hasonló történeteket. 

Az úúúgy történt, hogy a délutánunk a szokásos mederben zajlott, motoros környék látogatás, finom jeges kávéval egybekötött sütizés a kedvenc cukrászdánkban (naja, ha nem egyedül futattom meg a fiatalúrat, még erre is lehet egy kis időt lecsípni a sétálásosból), majd hazamotorozás, koorodináták belövésével (nézd egy motor, menjünk érjük utol a motoros bácsit!), itthon már várt a kánikulában egyáltalán nem megszokott, de általunk nagyon szeretett sült hurka. Hunc hatalmas étvággyal falta a finom falatokat, még kovászos ubit is tuszmákolt mellé, majd következett a fürdés. Mostanában az a menete, hogy amint meghallja/meglátja, hogy kinyitottuk a kád csapját, már tépi is le magáról a pelenkát és követeli, hogy merítsük bele a habokba. Ott bohóckodik egy sort, locsolgat, játszik, majd benyújtja az aznapra kiválasztott fürdőpartner iránti igényét rámutatással és bólogatással. Ma HuncApura esett a bökés, látszik, hogy az utóbbi időben kevesebbet voltak együtt.


Hunc legújabb játéka a büffencs és a pukkancs utáni harsány nevetés, mind tőle, mind az apjától. Pasik. Ők értik egymás ilyetén vicceit is. Naszóval, pöppet föltűnt ugyan, hogy ma túl sokszor harsánykodnak ezeken, majd egy Úristen, gyere gyorsan és egy rövidke csillagokat az égről is lehozó monológ után, a következő életképre léptem be: Hunc kiabálva/sírva mutogat a kádban egy szépen formált, úszkáló kismacira, HuncApu meg egyik lábáról a másikra állva, próbál minél jobban háttérbe húzódni, és igyekszik minél kevésbé érintkezni a fürdővízzel. Én spontán röhögőgörcsöt kaptam, de úgy, hogy a könnyeim is potyogtak, HuncApu meg blogbejegyzést nem tűrő stílusban kérte, hogy hozzak be mindenféle törlőeszközöket meg vegyem ki a gyereket, demostazonnal. Vittem a törlőkendőket, közben megkértem, ugyan már, öblítse le a macis kölköt azért még kivétel előtt. És ekkor jött a hab a tortán, a kismaci utóvédje HuncApu tenyerében landolt. Mentettem a menthetőt, a könnyeimet törölgetve, kétrétgörnyedve fuldokolva a röhögéstől.

Újabban így zajlik nálunk egy átlagos szombat este.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr431297302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eriberi33 2009.08.08. 22:12:38

HuncAput nem irigylem, de a helyedben valószínű én is röhögőgörcsbe fulladok... :DDDDDD

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.08.08. 22:19:06

Szia Cucka! Bocsi, hogy így ismeretlenül idefirkantok, de ez nagyon tetszett:):) Szinte látom magam előtt:):) Nálunk is előfordult már hasonló, csak én ültem a kádban a kéthónapossal, aki rácuppant a szabadon lévő cicire, majd a táplálkozás közben a vízbe eresztette a mackót:) Ami lévén, hogy anyatejből képződött, beterítette az egész vízfelszínt:) Én csak röhögtem, de a férjem nem találta túl poénosnak a dolgot, pedig még a kisujját se kellett a vízbe dugnia...nemértem... Férfiak:):)
Egyébként meg tetszik a blogod, és ha nembánod jövök ezentúl!
Üdv:Csilli

cucka 2009.08.08. 22:29:46

@Eriberi33: szakaszosan még mindig fel-felnyihogok, ha eszembe jut a ma esti fürdetés. :DDD
@Csilli81: Üdv Minálunk és természetesen bármikor szívesen látunk máskor is, gyere bátran! :) Régebben Hunc is fürdött párszor velem így, most így utólag aszondom mázlim volt, hogy a cicirecuppanáskor nem eresztette ugyanígy el magát, mint a Tied. :DDD
(Te is olvasható vagy esetleg valahol?)

Kendemami 2009.08.08. 23:17:38

Hát próbáltam némán röhögni, lévén aprónép már alszik, több kevesebb sikerrel. Főleg mivel egyrész vizuális típus vagyok, másrészt kísértetiesen hasonló esetek nálunk is előfordulnak, egy darab Kende névre (sem) hallgató humánszirénával súlyosbítva, mivel a fiúcskák ugye együtt fürdenek :)))

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.08.08. 23:22:50

:DDD mit is lehetne erre irni? a leirasod alapjan, megjelent elottem az esti macis film:DDD
gondolom ezentul hiaba bokod rad, mint aktualis furdospartner:))))ugy tunik Huncosnak marad a gumikacsa...vagy gumimaci:DDDD

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.08.08. 23:44:33

@cucka: persze, a malibaby.freeblog-on, gyere, ha van némi időd:) Amúgy az anyatejes "cucc" legalább szagtalan:):)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.08.09. 00:15:21

:))))))))))))))))))))
Nézd a van más jó oldala is a derültségen kívül ;)))) Legalább nem hasmenése volt/van Huncosnak :)))))

Ingrid 2009.08.09. 09:18:15

jajaj!!!!! :))))
H legutóbb a kismedencébe tolatott egy adagot, na az sem volt kellemes feladat kitakarítnai... de EZ! :DDDDDD
Állítólag szerencsét hoz... ;)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.08.09. 09:26:32

Szegény HuncApu:))) Azért én is szétröhögtem most magam:)

Kinga85 2009.08.09. 14:41:10

:))))))))) Szegény HuncApu :) Még szerencse, hogy nem hasmenése volt :DDDD

Nani 2009.08.09. 14:49:54

Nem csodálom a röhögőgörcsödet, majd le estem a székről....

Lillencs 2009.08.09. 15:42:05

Ez kééésssz! Én is vizuális vagyok, macikkal tarkított fürdés :)

Heni+Zita 2009.08.09. 15:47:59

Nálunk is volt majdnem ugyanígy,annyira röhögtem,hogy nem tudtam kivenni a gyereket a kádból:)))Az apja mondjuk nem találta viccesnek:))

evon · http://kisvince.blogspot.com 2009.08.09. 20:39:20

Hahoooo, nem szoktam kommentelni, pedig mar olvaslak egy ideje, ezen most olyan jot rohogtem!!!!!! :D:D::D Nalunk is szokott furdokaka lenni, siman kikapom a vizbol, mar rutinos vagyok. :D Fuuuj.

gneke 2009.08.09. 23:06:54

Láttam már hasonlót otthon, csak akkor nem röhögtem, most igen. (Nem kárörvendésből tettem most sem.
Ja, tetszett az eleje is, koordináták belövése hazamotorozáskor.:-))))

tsetten 2009.08.10. 09:37:35

Szia Cucka, bocsi az offtopik üzenetért, de nem tudod felvenni valahogy a kapcsolatot Mickával? Mely számon tudnám elérni? Sürgősen beszélni kén vele.
csók, a család:)

cucka 2009.08.10. 13:10:08

Igyekszem Minden eddig zugríderhez bekukkantani, ha picivel több lélegzethet jutok. Addig is köszönöm a jelenléteteket! :)
@tsetten: írtam, remélem, megkaptad??! cupp!

Kata76 2009.08.10. 21:34:00

:DDDDDDDDD
Szegény HuncApu!

Anitával is megtörtént ez egyszer, amikor az antibiotikumtól volt a hasmenése. Szegény úgy megijedt, hogy sírva fakadt, alig tudtam megvigasztalni.
süti beállítások módosítása