... is tud pillanatok alatt hurrikán puszította övezetté válni. Mindehhez pont annyi kell, hogy Minkesz éhesen ébredjen, én kicsit madonnázgassak karomban a királylánnyal, Hunormackó meg játékosan ébredjen és karambolosast nyomjon a kisautóival. Azon belül is a legkisebbekkel. Amiken a legtöbb letörhető mütyürke található. És amikről tuti letörik egy kis fityula. És ekkor az én okos, továbbra sem beszélő elsőszülöttem azt a kis diribdarabkát behelyezze az orrmányában. Persze, ez csak utólag derül ki, egyelőre annyi látszódik, hogy zavar van a rendszerben, Okosgyermek ugyanis csak nyüsszög, továbbra is az orrrában matatva, míg végre megértem, hogy van benne valami nemodaillő.

Kértem fújjon, mintha orrot fújnánk. Erőlködik, nem megy. Pulzusom az elfogyasztott kávéval 270-re ugrik, próbálok higgadt maradni, fény felé viszem, belesek az alagútba, nem látszik semmi. A legokosabb amit tehetek, hívom családunk problémamegoldó eszét, ámbátor gyermekem kiérzi a nincs semmi baj, nyugi, felhívjuk Apát, jó?-ban a nemlétező szőnyegünk alá söpört feszültséget, így éktelen ordításban tör ki és ezzel egyidőben kipottyan az orrából a körömnyi, műanyag kék féklámpa. Megkönnyebbülten sírunk-nevetünk-ölelkezünk.

Én újabb 5 évet öregedtem. Kezem-bensőm még mindig remeg kicsit, sebaj. Asszem, már értem a statisztikákat, mely szerint a gyes/gyed-en tartózkodó, gyermeküket nevelő anyukák esetében fordul elő a legnagyobb mértékben a zugivás.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr11766663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.02.17. 18:14:59

Jajjj.... akartam a képeshez írni korábban, de nem volt szabad kezem.... hát ott tünemény mind a kettő:))) A folytatás viszont tényleg illúzióromboló:((( még szerencse, hogy meglett az a féklámpa....

h.o.era · http://eranaploja.freeblog.hu 2010.02.17. 20:09:18

:DDD
Az én okos nagy-kis fiam francia drazsét dugott az orrába... kiolvadt...
Megtanulta egy életre. Gondolom Hunor is.
Utólag mókás azért :P Utólag...

Nani 2010.02.17. 21:25:24

Húúú, ez ijesztő volt! Örülök hogy megoldódott könnyen!

Dius_78 2010.02.17. 22:08:08

Nálunk nem is olyan rég egy icipici szilikon anyagú "süniorr" került a legkisebb orrába. Én is láttam csillagokat is, meg leizzadtam párszor, mire kijött. Úgy látszik, ez is olyan "muszáj"-csínytevés.
Örülök, hogy jól végződött. :))
Az előző bejegyzésnél a tájkép nekem is nagyon tetszik. :)

gneke 2010.02.17. 23:17:04

Korosztályos probléma, hogy orrba dugnak dolgokat a gyerkőcök. Épp ma gondoltam rá, mert Áron is kiejtette a cukorka láttán, hogy "orrába". (én kiskoromban rágóval próbálkoztam, golyórágóval)

micka · http://micka.freeblog.hu 2010.02.18. 07:34:32

orrbedugós sztoriból még mindig egy volt osztálytársnőnk viszi a pálmát, aki babot dugott az orrába és akkor vették észre mikor csírázott.... amúgy ilyenkor az orrszívó porszívó nem műxik? vagy utólag mindig sok a megoldás?

mindenesetre a humorod amivel leírod imádnivaló:-D

motymoty 2010.02.18. 08:50:15

én a maci szemét (jó nagy maciszemek voltak akkoriban) dugtam bele "a ojjomba". Beszélni már tudtam, és elmondtam, de ki nem jött, csak a sebészeten..

Pankababa 2010.02.18. 13:34:32

Üdv a klubban:)) Pankának a füll-orr-gégészeten szedtek ki egy nagyobb gyöngyöt az orrából nem is olyan rég (gyereket idézem: lánc esett, golyó ide ment....)

Kinga85 2010.02.18. 14:01:24

Így olvasva egy kicsit :DDDDD De ha velünk történik, tuti pánikoltam volna.

BPanka 2010.02.19. 18:23:17

Huhh, kemény pillanatok lehettek... Borika szerencsére megkérdezte a múltkor, mielőtt megtette volna: ezt most beteszem az orromba jóóóó? (valami gyöngy volt). Képzeld, nem engedtem meg neki! Azt a szőrösszívű szigorkodó mindenemet! :-D
süti beállítások módosítása