cucka 2007.10.28. 11:06

Sütőtök


A tegnapi cicivakarós (javuló tendenciát mutat!) bevásárláson, rábukkantam a sütőtökre. Sosem volt semmilyen kapcsolatom vele (hacsak annyi nem, hogy: 1.Anyu imádta és mihelyst kicsit is megcsípte a  dér ezeket a növényeket, menten rohant a  piacra venni; 2.amikor kiskutyákat neveltem itthon kecskeméti sütőtök konzervvel szoktattam őket a  szilárd táplálékra; 3.középiskolás emlékeimben él, hogy karotin tartalma miatt jó A vitamin forrás, meg C vitamint és antioxidánst is tartalmaz). Most viszont hihetetlen vonzalommal vetettem bele magam a  különböző méretű, alakú és színű tökök tapogatásába. Végül kiválasztottam egy narancssárgás hosszúkásat, alig 2 kilót és győzelemittasan hazacipeltem. TáltosApu teljesen ráizott a tökös témára, este meg is sütöttük és rá kellett döbbennem, elmulasztottam 30 tökmentes évet az életemből. Asszem megvan az újabb kedvenc...
...és nincs kivel bababörzére mennem, mert TáltosApu ma is dolgozik, ezért (is!) sült tökbe fojtom bánatom...:))))

És megdöbbenéssel tapasztaltam, ma léptünk a 35. hétbe és már csak 35 egytestben töltött napunk van! :S

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr84210652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gabó 2007.10.28. 18:20:09

Miért nem kérdeztél engem a témáról? Heti rendszerességgel kerülök velük bensőséges kapcsolatba. :-) Mondhatni sütőtök-függő vagyok. (hm, lehet, hogy jobb híján;-) ) Jó étvágyat! Puszi!

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.10.29. 12:13:04

grat a 35. héthez...hűűűűűűűű de közeleg az idő...hogy láthatod- és majd mi is- Huncúrat a kisfiadat :)))))))))
a sütőtökhöz jó étvágyat, én kihagyom...nézni se bírom :))))

cucka 2007.10.29. 12:35:08

Kedves Druszenka! :))) Hát tudtam én, hogy magácska ekkora tökfogyasztó? :))))))) ...ma is vettem 2 nagy dögöt...:DDDD

Pöttye 2007.10.29. 12:56:44

Hatalmas gratula!!! Minnyá itt van Hunc Úr:)
Sütőtök: Lehet én is így vagyok vele, mitn te... de egyelőre még nem kóstoltam... :)
Na majd talán..egyszer... :)
süti beállítások módosítása