cucka 2007.12.09. 22:40

Egy hetes kisember

Alig hiszem el, hogy már egy hete velünk van, Hunc. Szinte naponta fotózzuk, mert szinte naponta újabb és újabb dolgokra képes és egyik pelenkázástól a  másikig is képes valami új dolgot felfedeznie!
Élete első hetében mindannyiunk mindennapjaiba rengeteg változást hozott:
- ezelőtt egy héttel ilyenkor már a  karjaimban tarthattam Őt. Igaz, még mindketten csak ismerkedtünk egymással, mégis velünk volt már és valami teljesen új és eddig nem ismert érzést csempészett HuncApuval való kapcsolatunkba.
- 2 nap múlva megtörtént a tejbelövellés, igaz a  kórházban délután még nem hittek nekem, aztán éjjel pokoli fájdalomra ébredtem, enyhe hőemelkedésre és két Pamela Anderson számára is irigyelnivaló cickóra ;), amiből nem tudtam kikönyörögni Hunc számára a  tejcit sehogy sem. Az éjszakás nővérke segítségével megszabadultam a fölöslegtől és így már szabadon szopizhatott Hunc, majd éjszakára kaptam egy felmelegített meggymagpárnát, ami reggelre teljesen fellazította a  kötöszöveteket.
- a 3. napon kisfiam megkapta az első oltását ( a BCG-t, ami a  tuberkulózis védőoltása), amit én végigzokogtam, Hunc egy erőteljesebb gügyögyő hanggal konstatált.
- 4 nappal később (éppen Mikulás napján) hazahoztuk a  kórházból a  kismanónkat. Nagyon furcsa volt az első nap itthon nekem, bár Hunorka akkor is jól kezelte az új helyzetet: végigvittük a lakáson, tudom, hülyének tűnhetünk, de minden helyiségről mondtam neki pár szót, majd nagyot szopizott és elaludt a  kiságyában. Ezen a  napon kezdte el először "markolászni" a felé közelítő cicimet (persze, mert egy kis méregzsák, ha nem kapja meg azonnal, mihelyst kinyítja a szemét :D)
- az 5. napon délelőtt kijött a  gyerekorvos, mindent rendben talált, de ezt leszámítva családi idillben éltünk, HuncApu kiadós és finom ebédet főzött az én irányításom alatt, többször elbőgtem magam a  harmóniától és a  szeretettől.
- 6. napunkon vacsi után még nem volt álmos a  kicsikirályfi, HuncApu a  nappaliban játszott vele, ismerkedtek és ekkor rámosolygott! Hosszan és kitartóan és nagyon Huncutul! Elolvadtunk mosolyától...
- ma pedig egy hetes és reggelre már sikerült átfordítania a fejét fekve! Eddig, ha lefektettem pl. a  jobb oldalára, akkor általában következő ébredéséig úgy is maradt, de mára a szemem előtt átfordította a kis fejét a bal oldalra.

Délután fentjárt a KeresztApu, Hunorka ébren és nagy érdeklődéssel fogadta Őt is meg a  tőle kapott rózsaszín malacot. Kaptunk egy gazdag komatálat is:


HuncApu elkapott egy titkos pillanatot, néha szopizás után összebújva elbóbiskolunk pár percre Hunccal:



Annyira boldog vagyok, hogy minket választottál, kisfiam!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr91258491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2007.12.09. 22:47:46

Ez annyira szép volt. :) Most itt bőgök. ... Nagyon sok boldogságot immár 1000.-szer nektek.

Bogár · http://www.babaszoba.hu/services/blog/bogar 2007.12.09. 22:58:21

Egy hatalmas kalandba vágtatok :-D
S jobb a császár, mint a hosszú vészes kínlódás ;)
Szép az úrfi!
Puszi

gyulaiszilvi 2007.12.09. 23:06:40

Annyira szép ez a kép rólatok. Tele van békességgel, harmóniával, szeretettel.

Kata763 2007.12.10. 00:55:36

Ezt a bejegyzésedet is megkönnyeztem, átérezni a szeretetet, boldogságot, a csodát, hogy Hunorka már ott van veletek. Nem is tudom megfogalmazni....Csodálatos a kép rólatok!:)

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.12.10. 07:27:33

jaj Cucka...lassan megszokom, hogy bőgni járok ide...és irigykedni és hihetetlen érzésekkel feltelődni, hogy mindjárt...
ez a kép valami fantasztikus...anya és kisfia...csodás pillanat...grat Huncapunak :))))

Pöttye 2007.12.10. 08:21:31

Csodálatosak vagytok:)

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.10. 08:46:23

Már megint ezt csinálod itt mindenkivel?? :-)

Ingrid 2007.12.10. 10:15:50

Jaj, de ismerős érzések! Én is bőgtem rendesen az első napokban-hetekben. Hol a szeretetáradattól, hol azért, mert Bogyóapu dolgoni ment, hol azért mert boldog volam, hol azért mert kimerült az éjszakázástól.
De mindent összevetve csodálatos napok voltak :) És ezek a napok továbbra is tartanak.
Ti gyönyörűek vagytok! Olyan édes kisfiad van :) Szépen tartja a kezét, feléd fordul, mert most te vagy neki a világmindenség :) És már most pasi, mert egyelőre, csak a cicid érdekli ;)

micka 2007.12.10. 10:17:48

Kincs, én a humorod értékelem nagyon, napok óta most mosolyogtam egyet jóízűen:-) és ezen most ne bőgd el magad;)

Eriberi 2007.12.10. 10:54:23

Csatlakozom az előttem szólókhoz... én is bőgni járok ide. De ez olyan jól eső érzés! Olyan jó olvasni az írásaidat!

Pocakos Macska 2007.12.10. 12:16:29

Fantasztikusak vagytok és az a kép... :)))))
süti beállítások módosítása