cucka 2008.04.11. 20:54

Csak röviden...

...éldegélünk, megvagyunk, napjaink 80%-át a séták teszik ki, Okos Anyuka rájött (najó, HuncApu, de én szabadalmaztattam), nem kell feltétlenül róni a köröket (mondjuk az úszógumijaimnak határozottan jót tesz), elég, ha Világrarácsodálkozó Kisdedet betolom egy fűzfa/bokor/virágzó fa alá...



...a látvány gőgicsélésre készteti és hosszú percekig szippantja magába az új élményt... mindeközben kihasználandó az így nyert szabad időt, lehet padon ülve D vitamint bőrön át felszívni a tavaszi napsütésből és olvasgatni.

Manci újra a régi, bár fogínye hófehér és minden nap azt hiszem, én kis naív, hogy foggal ébredünk, még nincs foga, nyála viszont folyik patakokban. Átaludt éjszakáink is újra vannak (az írott szó ereje), szám szerint kettő darab ezidáig.

Ma hoztuk el HuncApu biciklijét a tavaszi éves generálról, kiscsaládunk kissétával tette. A helyszínen volt egy göndör fürtös szösszenet, a szerelő kisfia. A maga 15 hónapos kíváncsiságával látni szerette volna Hunort, ölbe vettem a kézisúlyzómat és ők ketten, a két kispasi kommunikálni kezdtek. Az anyukák öléből egymásramosolyogtak, mutogattak és saját nyelven gügyögtek, mindeközben  hihetetlen grimaszokkal jelezték egymás iránti szimpátiájukat. Hunort elbűvölte a szélben lobogó zászló, egész pontosan röhögőgörcsöt kapott. És akkor már nevettem én is, de nevetett a kisfiú is, az anyukája és a fiatal szerelő is, és velünk nevetett (előbb csak zavarában, majd egyre felszabadultabban) HuncApu is, és a boltba tévedő menedzserformának is önkéntelenül mosolyra húzódott a szája... talán még a nap is kacérabbul szórta miránk a sugarait... a mindent elnyelő kisgömböc meséje elevenedett meg a szemünk előtt. Miközben meleg fények táncoltak a szemekben, egy angyal szállt ott el...

"Merre jártatok, kicsi, zöld gyümölcsök,
Illatos bimbók, fakadó rügyek, mind?
Mért nem jöttetek hamarább? Mi vártunk
Egyre tirátok." (Dsida Jenő)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr50421772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LiliBogár 2008.04.11. 21:12:46

:) Egyre jobban apja fia ;)
Puszi

Pocakos Macska 2008.04.11. 22:11:42

De jó volt ezt olvasni :) Nagyon megkapó lehetett imádom az ilyen pillanatokat :) Hunc egyre pasisabb ;)

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.04.12. 07:08:11

Annyira imádom ahogy írsz! Olyan nagyon, hogy könnyes lesz a szemem az esetek 80%-ban. Mekkorát nőtt Huncos! Jó lenne újra beszédbe keveredni vele! :)

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2008.04.12. 11:53:00

Szia Cucka, nem ide tartozik bocs, de sikerült megoldani hogy a mózest magad felé tedd a babakocsira? mert asszem én rájöttem mi lehet a baj. Cserébe majd én is kérnék egy kis segítésget. :)

Csillus · http://dilidomino.freeblog.hu 2008.04.12. 15:26:07

Annyira gyönyörűen írsz.:) Hunc pedig továbbra is tündéri!

Lyndy 2008.04.12. 15:27:05

benned valami jó kis regényíró veszett el. Imádom olvasni a bejegyzéseid. Van benne humor és minden ami kell. :-)) és Hunc továbbra is gyönyörű kispasi.

cucka 2008.04.12. 17:23:03

Szőlő, drága, segíjjé'! Cserébe, bármit kérhetsz! ;)
Én meg csak köszöngetem a szavaitokat irulva-pirulva... :)
És igen, Huncos már igazi nagyfiú, maholnap már itt fog futkározni körülöttünk! :)

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2008.04.12. 19:30:00

Na az van hogy az adapter, vagy amit be kell klittyenteni, az nem ugyanolyan, van jobb oldali, illetve bal oldali (kivéve a sport részt, mert valamiért annak "univerzális" szerintem az adaptere, és mindkt iránbya be lehet klittyenteni. hogy miért nem lehetett a hordozóra is és a mózesre is olyat tenni, azt én nem értem...). És szerintem nektek fordítva van a mózes részén mint nekünk. Elvileg ahogy nézem valahogy le lehet szedni az adaptert a mózesről. Szertinem ezt kéne kipróbálnotok, hogy leszeded és megcseréled, és így pont feléd lehet majd rátenni. Nem tudom, ez így mennyire érthető.... :$

Sajna amit én akartam cserébe kérni az felejtős, kiderült hogy a mi hordozónkhoz az adapteren kívül is hiányzik még valami, úgyhogy a t.köm tele, de tényleg...

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2008.04.12. 20:17:17

gyönyörű kép, gyönyörű kisfiú, gyönyörű történet, olyan jó, hogy ezt így megírtad, és "irigyellek" hogy részese lehettél :)))))

cucka 2008.04.12. 20:42:03

Szőlő, értem, mire gondolsz, mi is arra jutottunk, hogy ott kellene valahogy megfordítani, de annyira nem egyszerű, baromi nehéz leaplikálni azt az adaptert. (nekünk még nem is sikerült, se slusszkulccsal, se egyéb célszerszámokkal :DDD).
De mégis mi kellett volna? Ismerjük a forgalmazó srácot, hátha... :)
Vbegy: köszi! :)))

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2008.04.12. 21:42:44

Kellene egy olyan hordozó amit rá lehet tenni a vázra haha. De tényleg.... Megkaptuk az adaptert 2 hónap után (mer'ugye nekünk az hiányzott róla), erre kiderült hogy kéne még valami cucc, amit rá kéne csavarozni a hordozóra és az adaptert úgy lehetne rátenni, majd így fel a vázra. Felhívtam a Babyfunt hogy ez egy VICC, jövő hétig adjon nekem egy olyan hordozót amit rá tudok tenni, nem kell csavarzonom és semmi egyebet csinálnom. ELVILEG holnap kicseréli mert éppen van neki egy piros amin eleve rajta van.... Kíváncsi leszek.

Bevallom én nem próbáltam feszegetni a mózest, hátha még azt is eltöröm és akkor 3 "feltétemből" már 2 nem használható :D De amúgy tuti ez a megoldás, mert fordítva tényleg nem lehet beklittyenteni azt a cuccot... (nem is értem miért ilyen drága egyébként ez a babakocsi....)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.13. 07:30:56

nagyon szépséges kis Hunc :) újabb hasonlóság: Pihümama is ilyen "szöszmöszizét" tett a babakocsiba Lucka alá, mint amin Huncimanci fekszik :)) épp tegnap cseréltem le plédecskére.. pussz! milyen babakocsi ez, ami ennyi fejtörést okoz, lányok? nem látjátok a törpéket a mózesben???

Szőlő · http://grapes.freeblog.hu 2008.04.13. 09:17:42

Tollpihü, nekem még ilyen "problémám" nincs, mert még bent van a baba. :) Nekem kivételesen a mózes tökéletes, csak az autós hordozót nem tudom a vázra tenni és ezen mérgelődöm, mert úgy vettük meg 60 ezerért a babakocsit, hogy "vázra csatlakoztatható hordozóval".

cucka 2008.04.13. 10:23:38

Te, Szőlő, én nem értem, mért nem tudod vázra csatlakoztatni, mert a mi autósülésünk adapter-része egybe van öntve a az egész üléssel, azaz tényleg egy kattintással csatlakoztatható... (amúgy piros színű és ugyanolyan "titi" márkájú... ). Még nem sikerült beszélnünk a sráccal, de igyekszem jelentkezni, ha megtudok vmit. (bár ő csak forgalmazó, és internetes áruháza van: shop2.unas.hu/shop_artdet.php?shop_id=7358&cikk=unas_698619, jelen esetben sztem a Babyfun a hunyó.)
Még az jutott eszembe, hogy biztos a hozzátartozó autósülést kaptátok meg? :S (a boltban nem próbáltátok bele?)
Pihü, én már megszoktam, hogy háttal fekszik nekem és csak egy kis lukon látok be hozzá, mert nemtom megfordítani a mózest. :( De legalább kifelé remekül lát! :) Mi is tegnap ebrudaltuk a báránybőrt a babakocsiból. ;)

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.04.14. 07:53:46

értem, hogy megszoktad, de azért, ha már az ember olyat vesz, amit lehet pörgetni a vázon, akkor azt lehessen is.. nekünk is hasonló kocsink lehet, szerencsére kompatibilsek egymással a klittyentős részek.. szerintem ne hagyjátok annyiban..
Szőlő, olyan hamar eltelik az idő, észre sem veszed és már klittyented a mózest :)
süti beállítások módosítása