cucka 2008.10.10. 22:20

Hosssszú hétvége

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy hőn szeretett Zuram munkája igencsak helyhez kötött, és -általában- nem igényel éjszakai távolléteket. (najó, néha-néha becsusszanhat egy-egy nem várt sürgősségi eset, de nem kifejezetten ez a jellemző).

Ezért is kuriózum a két egymást követő éjszaka nélküle... rendelés után még hazaviharzott, megfürdette csemetéjét, közben kiszűrődött az instrukció, mely szerint, legyen jó kisfiú az elkövetkezendő 2 napban és hallgasson a Mámira, ne borítsa őt ki nagyon az éjszakai ébresztgetésekkel... és hogy nagyon fog Pápinak hiányozni, és sokat fog gondolni rá... aztán bedobálta ruháit egy sporttatyóba és kocsiba vágta magát...

Mert a szüret az a férfiak dolga... és Hunc ehhez még picurka. Így kettecskén maradtunk vasárnap hajnalig... amikor HuncApu fog minket mellénkbújással ébreszteni, hiszen nagyon korán kell hazaérnie, dolgozni megy és kivételesen most mi is vele tarthatunk, őszbúcsúztató nyílt nap lesz a Kutyaparadicsom nevezetű budakalászi kutyaiskolában. 

Koradélután pedig pár napra kihúzzuk a képzeletbeli telefonzsinórunkat és a szokásos kényeztető termálvízes-wellness napjainkat töltjük Sárváron, HuncDédivel. (masszázs, termálvíz, koszt-kvartély... hmmm). Már elkezdtem a képzeletbeli pakolást... hááát, lesz pár pakkunk, de sebaj!

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr1707731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tollpihü · http://www.tollpihe-domborka.blog.hu 2008.10.11. 07:42:32

gyönyörűséges feltöltődéses napokat Nektek! tessék hazasietni soksok Huncképpel! puszi

Baybee 2008.10.11. 08:54:19

Érezzétek jól magatokat!
(bár azt hittem, hogy ezen a héten mentek, és jövőhéten tudunk találkozni végre. No mindegy, akkor majd utána valamikor)

Panka 2008.10.11. 09:36:07

Hú, ez jól hangzik... Élménydús napok előtt álltok valóban, izgatottan várjuk a beszámolót!

Bea · http://www.pappb12.freblog.hu 2008.10.11. 10:29:15

Remélem sikerül kipihenni magatokat, és feltöltődni egy kicsit:) Várunk vissza Benneteket!

Mazsola01 2008.10.11. 13:11:59

Szép időt kívánok,jó pihenést/feltöltődést, aztán ;)

Kata 2008.10.11. 19:50:39

Érezzétek nagyon jól Magatokat, pihenjetek nagyokat!:) Sok puszi!

Lyndy 2008.10.11. 20:29:06

Kellems pihenést nektek!!

masika 2008.10.13. 08:58:25

Remélem jól telet a pihenő, itt a szomszédunkban! Kár, hogy nem olvastam előbb, akkor beugorhattatok volna hozzánk, mert Budakalász az biza a szomszédunkban van!
Wellness Én is, Én is!

Bíborlili · http://biborszel.blog.nlcafe.hu/ 2008.10.13. 13:06:39

Hát már megint irígy vagyok, Cuckám, érezzétek agyon-nagyon jól magatokat, mindhárman!!!

rkriszta 2008.10.15. 10:26:43

Na demérges vagyok, én nem is tudtam a kutyasulis buliról..pedig mentünk volna!!!
Na, mindegy, gondolok rád!!!
süti beállítások módosítása