cucka 2009.08.10. 13:29

Kismajom

Pár napja gondoltam egy nagyot és merészet és előbányásztam az oly sok éve szekrény mélyén lapuló magossarkas cipőimet. Az első megdöbbenésemet, mely szerint bezony nem csalás-nem ámítás és nem csak a képzeletem játszik velem fura játékot, egy számot nőtt a lábam. (a cípők nagy százaléka ekkor már kiesett a rostán). A következő döbbenet akkor ért, amikor csinibinibe öltözve egy rövidke sétára indulva pár méter után egyre inkább tudatosult bennem, vissza kéne dobozolni ezeket a méltánytalanul elhanyagoltakat még egy jóidőre. Járni is alig bírtam bennük, és mindez azért is érintett kellően érzékenyen, mivel Hunor születése előtt gyakorlatilag nem voltak lapos talpú cipőim. Hm.

Ma délelőtt rávettem magam és a gondolati síkot végre tett is követte: nekiestem most már valóban szanálni a  régi szerelmeim között. Mindegyiket felpróbáltam, egy perces néma csönddel tisztelegtem előttük, és végigfuttatam magamban, a hozzájuk fűződő kedves emlékeket. Majd bedobozoltam, bezsákoltam és HuncApu navégre mondatától kísérve leköltöztek a tárolónkba. Egyelőre.

Hunor eközben némán figyelt, egyszer-egyzser felkapott egy-egy cipellőcskét, közben duruzsolt a babanyelvén valamit, oda-oda hozott egy egy általa preferáltat, látványosan tetszett neki a ma délelőtti műsor.

Végül 3 pár maradt a magosabbsarkúakból, és úgy tűnik, az egyik Hunor kényes ízlésének is megfelelt, ugyanis kismajom módjára csattogott benne a lakásban. Ennek én is nagyon örültem és feltehetőleg az alattunk lakó is. (csak a végét sikerült megörökítenem, előtte idegesítően hosszú percekig klaffogott a cipőkben...)

(talán túl sok Topmodell leszek-et nézek mostanában?)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr891300289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lyndy2 2009.08.10. 13:51:28

Tesómnál az ikrek is mindig ezt csinálja. És képesek fél órán át kopogni a cipőkben egyszerre ketten. :-))

Eriberi33 2009.08.10. 15:17:32

Csini a cipő! És élmény lehetett ezt sokáig hallgatni... :-O :D

Mazsola01 2009.08.10. 16:59:33

Hogy ezen minden gyerek átesik, azt én is bizonyíthatom, Ádám is csattogott magassarkúban, mi meg fetrengtünk a nevetéstől. Lassan Marci fogja ezt csinálni, repül az idő...
Hunor topmodell jelölt hogyan áll a szobatisztaság felé vezető rögös úton?

Csigamami 2009.08.10. 17:21:43

Jajj hát ez nagyon éééédes :o)))) hehe :o))))

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2009.08.10. 20:31:24

De milyen ügyesen megy benne:))) Ez azért nem semmi!!!

Kata76 2009.08.10. 21:40:20

Hűha, nagyon profin lépked benne!! :))
Nagyon ügyes!:)

hugomum · http://hugoelete.blogspot.com 2009.08.10. 22:44:29

:D megegy ok, hogy imadom!:DDD

hozzank kene jonnotok, az lenne am Neki a paradicsom:)))

Csilli81 · http://malibaby.freeblog.hu 2009.08.10. 22:59:41

Nem semmi a kispasid:) Tuti tetszett neki a kopogás:) Valószínűleg jobban mint neked...

Bingii 2009.08.11. 08:32:15

Milyen profin közlekedik benne:)
Maja óta én se bírom a magassarkút....nem is értem, h előtte hogy bírtam bennük egész nap...
MAcis-fürdős sztori...:DDDDDD

Ingrid 2009.08.11. 08:53:28

De örülök ennek!!! Ezek szerint nemcsak a csajok csinálják ezt :)))
(habár Helénának is Áron volt a mentora... :) )
Te, ez a lábnagyobbodás nem lehet a víztől??? Vagy te nem vizesedsz???
Jaj, kár lenne a kis miniatűr lábaidért ;) :P
(megszólalt a jetilábú)

cucka 2009.08.11. 10:03:04

@hugomum: nekem is Te jutottál eszembe, hogy Huncos Nálad a paradicsomban érezhetné magát, miközben új hobbiját gyakorolja! :DDD
@Ingrid: nem tudom, minek köszönhető a lábmegnagyobbodás, de 37-es lábam volt fénykoromban, még a Hunorral való pocakosodás alatt is, aztán egyszer már csak azt vettem észre, hogy nemkényelmes a 37-es, csak a 38. És most már le is lóg- ki is lóg a lábam a kisebb körömcipellőkről(ből). Azt mondta előző nőgyógyi barátnőm, hogy a növekedési hormonok következtében ez egy természetes folyamat, sok nőnél előfordul. ... azért, azt remélem, hogy nem jutok el 40-es méretig. :))))
Jetilábú: menj, már! :DDDD

Kinga85 2009.08.11. 11:00:21

Nagyon édes :D Nekem első terhesség után nőtt a lábam egy fél számot :S Most is biztos fog. Én a csinicipőket akkor veszem fel, ha kocsival megyünk valahova :D Csak hogy nehogy megsértődjenek, hogy már nem hordom őket... Korábban nekem se volt lapos cipőm :)

vicger · http://vicger.blog.hu/ 2009.08.11. 22:58:58

Cucka hallod, az Erő Veled van! :) ha magamból indulok ki, akkor nem egyszerű dolog szanálni....

Huncúr pedig majd méltón értékeli a hölgyet, aki magassarkúban fog elsuhanni mellette kb 20 év múlva ;)

Egyébként tényleg nő az ember lába pocakosság alatt... én is 37ről indultam, jelenleg 39ben nyomom. De ezt csak halkan mondom ;)

Kendemami 2009.08.12. 00:24:30

Csatlakoznék Vicgerhez, nem akarlak elszomorítani, én 37-38ról kezdtem, már 39nél tartok 2 gyerek után, a sportcipőm 40-es... És mi lesz még április után ;))

Ingrid 2009.08.12. 08:48:38

De ha nekem beindulnak ezek a hormonok, a jetiláb tuti garantált :)))))

Pankababa 2009.08.18. 09:06:44

Képzeld el, nekem is nőtt egy számot a lábam! Terhesen azt hittem, ez csak víz, de azóta már majdnem 2 év telt el...szóval...siratok pár régi gyöngyszemet, mert már csak nézegetni tudom őket, és várom, hogy a gyerek belenőjjön.:-(
süti beállítások módosítása