Ezüstmosolyú SzomszédJózsi (itt mindenki Józsi, még a zuramat is lejózsizta papíron a kéményseprő), beállított egy gumicsimmás üzletemberrel, hogy gyüjjön má' ki a doktor úr, mer nem áll lábra a kutya. Ezt is hosszas kérdezgetés után volt hajlandó elárulni... mér éreztem egész beszélgetésünk alatt azt a semmihezsemfoghatót, hogy szóba áll ugyan velem, -mer muszáj, de embörszámba mégse vesz?!

Marikanéni váratlan felbukkanásai általában mindig egy nagy tál sütivel történnek. Ez jó. A rossz benne: olyankor mindig betegeskedik a 19 éves macskusza. Marikanéni pár kérdésével kenterve vert, hogy ezt se-meg azt se sütök a zuramnak (szegény embör, vajh miből növesztehetett akkor ekkora pocakot?!), de sebaj, nyáron majd megtanít... az egyszerűbbekre.
Amíg még élnek Marikanénik és gumicsizmás úriemberek, addig a haza becsülete mentve van.

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr471783745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gneke 2010.02.23. 14:52:50

:))))
Mikor kb. másfél éve írtál az álmaidról, (mi lesz veled-veletek 1-2-3) év múlva, akkor arról is írtál hogy a szomszéd néni sütikkel lep meg vagy valami hasonlóról, igaz kicsit más köntösben.
Natessék, ez is bejött:D

micka · http://micka.freeblog.hu 2010.02.23. 14:56:26

jajj de jóó:-) mmint, hogy barátkoznak veletek.

egy nagy tál tiramisuval el lehet ám kápráztatni a marikanéniket is:-) tapasztalat.

cucka 2010.02.23. 15:24:48

@gneke: :))))))) visszakerestem... megdöbbentő...ugyanis Marikanéniként emlegettem a szomszédnénit, és túrósbuktával hálálkodott az eb-kezeléséért :o) ... mondjuk a mi Marikanénink 3. akciója ez már, volt már itt mézes krémes, Hunornak torta, és most a képviselőfánk.
@micka: én nem tudni tiramisut csinálni.. :$

gneke 2010.02.23. 15:36:49

@cucka: Küldd már errefelé Marika nénit, elnézem neki ha azzal vádol, hogy éheztetem a zuram. vagyis hogy én eszem meg előle...
Lehet hogy a tiramisura is ő tanít majd meg?

popianyus 2010.02.23. 16:19:57

:-))))) Jajjj, úgy ismerem a típust. :-) Bár az én tyúkanyó ösztöneim berzenkednek ellenük, mert Popi ellen mindig elkövetnek egy egy merényletet...pölö, hogy miért nem beszél még mindig?! És hogyhogy nem szobatiszta???? Szééééégyen!

Tiramisu: Szarvasi Mascarpone dobozán (tetejének belső oldalán pontosabban) ott a recept! (csak egy tipp...)

PBea · http://pappb12.freeblog.hu/ 2010.02.23. 17:03:18

Isten áldja meg Marika néni jó szokását:))) (bár tudom, hogy néha terhes is tud lenni) de jó, hogy vannak még ilyen marikanénik.Nekem van tiramisu receptem, ha kell küldöm. Nem tudom mennyire fedi a mascarpones dobozon lévőt.

WildShycu · http://igazvilag.freeblog.hu/ 2010.02.24. 02:09:32

Jaj, ezek a Marikanénik...én ezért sütök, főzök, mint egy eszeveszett...és tanulok varrni, kötni, horgolni, hímezni... mert már előre érzem, hogy nekem is lesz egy Marikanénim:D
már felkészülve fogom várni
*és ehhez most gonosznak tűnő( de nem az), sunyi mosolyt vágok*

micka · http://micka.freeblog.hu 2010.02.24. 12:07:34

ha jobban belegondolok akkor nem feltétlenül kell ragaszkodni a tiramisuhoz, csak finom legyen és mondjuk kevésbé ismert falusi körökben. (a tiramisu tökegyszerű, ha kéred megadatika recept:-P )

cucka 2010.02.24. 15:00:29

@popianyus: ennyire nem hagyom közelembeférkőzni... bááár, ahogy itt elnézem, ezen a vidéken, mindegy milyen stádiumban halad a beszéd-evés-szociális fejlődése, a lényeg, hogy FIÚ, tehát úgy van jól, ahogy van. :S
Köszi a tippet, tiramisu ügyben. :) (mascarpone belsőset), de szívesen veszek bárminemű kipróbáltat is Tőletek, szóval bombázzatok! :))) ...különben is annyira megkívántam... :$
süti beállítások módosítása