cucka 2007.10.19. 18:37

No para!

Pihentem, feküdtem, bekaptam még 3 szem magnéziumot, de  továbbra sem változott a helyzet...Fruzsival újra részletesebben megbeszélve tüneteimet, rájöttünk, hogy szülés ugyan ebből nem lesz, viszont nagy valószínűséggel Hunc elindult a  befordulás útján! :))) És ebben az előrehaladott terhességi időszakban, a  baba méretei miatt is, már így reagál a  méhem az intenzív mocorgására! És valóban ez lehet, mert tapinthatóan kimozdult a feje közvetlenül a rekeszizmom alól (könnyített légzés...hurrá!!!) :))) Nem utolsó sorban pedig hidegfront van, és erre Hunc amúgy is érzékenyen szokott reagálni!
Kiegészítésként Fruzsi "felírt" méhizomlazításként 1 pohárka tokaji aszút, ami ugyancsak jót tett és valóban ellazultam tőle...már jól vagyok, de azért visszább veszem a tempót, ha már így figyelmeztet csöppfiam! :))) Jövő héten pedig, ha addig nem történik semmi, Fruzsi mégiscsak ránknézne.
Úgyhogy tényleg no para! :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr74201452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.10.19. 21:31:06

örülök, hogy jobb a helyzet egy kicsit és hogy lelazultál...azt hiszem én is iszom az egészségetekre egy pici pohárral :))))

cucka 2007.10.19. 22:31:41

Egészségetekre! :))) És köszi az aggódásotokat! :)

micka 2007.10.20. 01:49:55

örülök, és köszi hogy leírtad, mer különben itt aggódás esete forgott volna fent...
vigyázz magadra.

Ingrid 2007.10.20. 08:41:45

Örülök, hogy jobban vagytok! Ölellek és vigyázz magadra. Hunci meg csak forogjon befelé, ez a dolga :)
süti beállítások módosítása