cucka 2007.10.25. 12:56

Háziorvos

Beugrottam délelőtt a  háziorvosomhoz a  bizonyos pöcsétért az új kismamakönyvembe (ezt az első trimeszterbe illik beszerezni,hogy belgyógyászatilag nem látja akadályát a terhességemnek! :))) ) és a  táppénzes papíromért. Az arcán mély döbbenetet láttam, mikor elmondtam, hogy mikorra is vagyok kiírva szülni! Szerinte óriási a pocakom és nem úszom meg 5 kilós baba alatt...:S  Most ezek után már igazán kiváncsi leszek a  délutános súlybecsléses ultrahangra! Bár ez sem mindig valós, mert egy "képlet" segítségével becsüli meg az ultrahang a baba súlyát, a  femurálisa (combcsontja) méretéből. És ugye ebből adódóan lehetnek tévedések (rövidlábú tömzsi baba: Hunorka :))) és lehet hosszúlábú nőci is: KicsiBob :)))) ) .

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr35207023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.10.25. 13:09:34

bár valóban nem pontos :))) remélhetőleg :))) de azért bonyolultabb...a combcsont, felkarcsont, fejkörfogat és haskörfogat alapján jön ki az érték...
várjuk a híreket!!!!!!!!

PM · http://www.pocakos.freeblog.hu 2007.10.25. 19:00:09

Szerintem a súlybecslést hagyjuk... 2 orvos 4 nap különbség ugyanaz az UH 800 gr eltérés...

Zsibrák 2007.10.25. 21:47:35

Hát, mostmár én is kíváncsi vagyok...
De tényleg nem lehet vakon hinni benne. Pénteken a doktor bácsi 2700 grammot számolt és kedden megszületett Áron 3300 grammal. Ha a mérés pontos volt, akkor ügyes a gyerek, 3 nap alatt 600 grammot hízott. De én nem hiszem.. :)))

Pöttye 2007.10.26. 09:16:01

Lyuk van az oldalamon:))) Várjuk a híreket Cucka-mami:))

Ingrid 2007.10.26. 15:44:05

Én is várom a híreket, drága! Az UH gépek tévedhetnek, erről én is hallottam sztorikat, legtöbbször többet mérnek, mint amennyi.
Naaaa... gyere mááár! Vagy éged is megviccel ez a csúnya blog.hu.... két napja szenvedek vele, brrr......

cucka 2007.10.26. 16:02:49

Hihetetlenül nem műxik ma a blog.hu....:((((( Ezt a bejegyzést kb.3 óra alatt sikerült abszolválnom...:(((
süti beállítások módosítása