cucka 2007.12.11. 19:30

A pöttyös labda...

Elkaptam a  dobott labdát Ingridtől és sikerült össze is szednem pár pontba a kedvenceimet (szerintem a  teljesség igénye nélkül és biztos kifelejtek valami igazán kedvencet ).

1. első számú kedvencek az állatok. Pici gyerekkorom óta valamilyen formában részesei az életemnek. Míg a szüleimmel éltem kutyák, macskák, nyulak, csirkék formájában, mióta önállóan élek maradtak az igazán nagy kedvencek: a macskák. (bioágymelegítők :D) Nem véletlen az sem, hogy évekig dolgoztam állatorvosi rendelőkben és hogy HuncAput is itt ismertem meg... ;)
2. szintén dobogós a könyv, azaz inkább könyvek, minden mennyiségben és minőségben. Alap a Szepes Mária Vörös oroszlánja, de szépen megférnek a  könyvespolcon a  Harry Potter-ek , Weöres Sándor, Kányádi Sándor és Szilágyi Domokos versei is. (nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom nagy kedvenceim a  versek  is. ) Mellékesen megjegyzem, mióta hazajöttünk a  kórházból egyetlen bötüt sem sikerült még olvasnom. :D
3. imádom a  színházat gyermekkorom óta. Ilyenkor már előző nap valami különös izgalom és bizsergés kerít hatalmába, ünneplőbe öltözik a  lelkem is. És a régi igazi színházakban van egy olyan igazi színházszag, imádom a  varázslatot, amit látok az ott-töltött órák alatt. És hagyom magam elvarázsolni, tudok sírni és kacagni a  színészekkel (najó, kicsilányként természetesen minimum egy Blaha Lujza szerettem volna lenni ...és ez most komoly! )
4. és igen én is szeretem a  zenét, nagy kedvenceim Ákos és George Michael, de finom és nőies lelkem, néha kifejezetten igényli a  Tankcsapda vagy a Belga romantikus dalait.
5. imádok táncolni, örök kedvenceim a  latin-amerikai táncok. Várandósságom utolsó harmadában talán ez hiányzott a  legjobban és most meg már alig várom, hogy újra mambóra főzhessem a  paprikáskrumplit! (ilyenkor minden alapanyagot táncolva aprítok föl és teszek a lábasba és jobbszeretem ebbéli tevékenykedésemet egyedül intézni :D)
6. kedvenc italom a finom száraz bor. Örök kedvencek a somlói fehér borok és a villányi vörösek. Bulikon, szórakozóhelyeken a  gintonic és campari-dzsúz csúszik a  legjobban.
7. kedvenc évszakom a  forró és tomboló nyár( talán, mert ekkor születtem, vérbeli oroszlánként :D) ... bár az ideit pocakosan szívesen kihagytam volna ;)

Ezzel a mozdulattal meg is szabadulnék ;) tovább is dobnám a képzeletbeli labdát, amennyiben még nem kaptak ilyet Pocakos Macskának, Eriberinek és Bíborszélnek.


After post:
- tudtam, hogy kimaradt valami: az örök kedvenc a spenót és a rakott krumpli!

3 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr20260724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RKriszta 2007.12.12. 09:45:08

Mindig szeretem olvasni a soraidat. Új képek a kis pöttömről??Na....

Pöttye 2007.12.12. 10:17:25

Ezrért hívtalak Cucka..;-). Szeretnék nagyon sok boldog NÉVNAPOT kívánni neked!!!!!
Legyen csodaszép napod!!!
Puszillak!

cucka 2007.12.12. 11:15:23

Kössszi! :))))))))
süti beállítások módosítása