cucka 2007.12.20. 11:37

Délutáni lazítás




Tegnap vígasztalhatatlan napot tartott kisfiam. Azaz egyetlen percre sem volt hajlandó megválni tőlem. Úgy főztem vacsorát, néztünk tévét, ettem és indítottam el egy mosást, hogy közben rajtam lógott, mint egy kismajom (tényleg időszerű beszereznem egy hordozókendőt, mert a lassacskán 4 kilót elérő kisfiammal való súlyzózás kezd megviselni ;) ). A mászkálástól persze bealudt, de mihelyst letettem, 5 percen belül felébredt és visszakönyörögte magát hozzám. Hogy mi volt ez, nem tudom. De az esti vacsi után már békésen szuszmákolt a kiságyában. Anyás napja volt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr25270231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillus 2007.12.20. 12:09:34

Jaj, olyan formás gyönyörű Hunor! :) Ilyen anyás napjai Dominónak is vannak, csak ő már 13 kiló :D Vele még nehezebb a helyzet :)

Ingrid 2007.12.20. 17:27:19

Szépek vagytok együtt :) Ezek a napok igen nehezek, de olyan édesen bújnak, hogy nem lehet ellenállni nekik :)))

Hunor tényleg formás, szép baba !

Kata763 2007.12.20. 18:51:21

Gyönyörűűűszééép kisfiú Hunorka!!! Olyan édesek vagytok együtt:))

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2007.12.20. 21:44:43

Szia! Édesek, aranyosak vagytok együtt! Tök szép ez a kép!!!! Anno Meskének si volt ilyen nyűgös, anyás napja, nekünk nagyon jó szolgálatott tett a kendő. Jókat szundizott benne és ha úgy tartotta kedve cicire csatlakozott! Én pedig süthettem közben a csokis "palcsintát" KicsiHercegemnek. :-))

Pocakos Macska 2007.12.20. 22:30:12

Gyönyörűek vagytok :)))))))). Néha csak arra vágynak, hogy hozzánk bújjanak (Tudod, mi vagyunk Nekik a MINDEN :)

RKriszta · http://www.barni.blog.hu 2007.12.21. 08:45:04

Valószínűleg csak édes fotólkat lát az ember ilyen babaás blogokon. Biztos nem véletlen. Macska nagyon okosat mondott......"Mi vagyunk nekik a MINDEN""" ..-ez elgondolkodtató.

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2007.12.21. 08:56:13

Szióka!
Nagyon kis édesek vagytok!!! Jó benézni hozzátok!
A mi kis gombóckánk(mert mindig kis gombóccá húzza össze magát) is javulgatott kicsit. :)
Én is nézegetem a hordozó kendőket. Itt találtam elérhető áron:
bobita.infocentrum.hu/product_info.php?manufacturers_id=&products_id=195
persze lehet máshol érdemesebb venni... ez csak egy tipp.
Puszillak!!!

Zsibrák 2007.12.21. 09:10:17

Édesek vagytok, cucka! Nagyon drága gyermeked van. Megsimogattam a képernyőt...

vorosbegy · http://fioka.freeblog.hu 2007.12.22. 20:48:04

valami olyan gyönyörűek vagytok ezen a képen, hogy nem is lehet ezt szavakba önteni...
annyira szép Hunor...a kezét betömte a szájába? :)))

Pöttye 2007.12.23. 15:16:59

Én se tudok túl sok mindent szavakkal kifejezni....
Csodálatosak vagytok..és ez olyan jó érzés, mikor egy baba a mellkason alszik el... a legbiztonságosabb hely... :)))
süti beállítások módosítása