cucka 2008.01.04. 17:03

Olvasás-szomj

Terhességem utolsó fázisában, mikor már az alvás se volt az igazi és napközben sem tudtam annyira elfárasztani magam, hogy végigaludjam az éjszakát, rengeteget olvastam. Voltak olyan éjszakák, hogy simán kiolvastam egy könyvet, és kb. félig elolvastam egy másikat. Amióta hazajöttünk a kórházból, gyakorlatilag mostanáig egy betűt sem volt időm, kedvem, erőm olvasni. Talán még egy leheletnyi bűntudatom is volt, ha mégis belelapoztam valamibe, úgy éreztem az olvasásra szánt időt Hunortól veszem el... vagy valami ilyesmit éreztem... olyan gyermekágyas-frissanyukás-vadgondolatok voltak...
Mióta kiscsaládunk macskástúl-tengerimalacostúl  összeszokni látszódik, egyre több idő jut magamra is. Már nem futok Hunor minden rezdülésére a kiságyához, nem őrzöm éberen az álmát, megszoktuk egymást. Már napközben is elmerek menni zuhanyozni, ha egyedül vagyok itthon, nem félek Huncot magára hagyni (igaz viszem a  bébiőrt magammal, de mégis! ;) ), és így szép lassan visszatért az olvasási igényem is. (még mindig jobb, mintha valamely jólsikerült tévécsatorna brazil szappanoperáira kattantam volna rá :D). Hosszas lelki tépelődés után, úgy döntöttem, lassan visszatérek az itthoni munkához, mint régen, ha Hunc az elkövetkezendő napokban is ilyen türelmes és angyali kismanó lesz. (végül is folyamatosan dolgozgattam mióta itthon vagyok, voltak eddig is kisebb munkáim).  Szóval, kezdem visszaszerezni visszakapni a régi életem.

...egy dolgot leszámítva: mindent átáztatok, annyi tejem van... néha már úgy érzem magam, mint egy igazi Holstein fríz ...és Hunor erősíti is ezt bennem: mihelyst meghallja a  hangom vagy megérzi az illatom, ha HuncApu kezében van, azonnal cuppogtatni kezd vagy bekapja az öklét vagy az alkarját és cuppogva adja tudtunkra, hogy fölismert... :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://kismamavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr83284738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pocakos Macska 2008.01.04. 17:07:57

Örülök, hogy Te is így érzed :)))) Nem vesztettük el (teljesen) a régi életünket, csak át kell alakítanunk :D Ha alszik uszsgyi intézni a dolgunkat ;)
Az átázás ismerős, sajnálom... (mosható melltartóbetét és mellszívó nélkül nem tudnék létezni :( ) Nagyon remélem, hogy a 6. hétre beállsz...

Zsó - baboca.blog.hu · http://baboca.blog.hu 2008.01.04. 18:31:15

Kicsiz most irigyellek ... a viszonylag nyugodt napokért, és a tejcsiért.
De Velünk is történnek jó dolgok is, és ha lesz időm leírom a blogra is... majd egyszer. :)
Puszi Nektek!

Ingrid 2008.01.04. 19:01:12

Nem is tudod mennyire irigyellek én is a tejért... Van, de mégsem az igazi.

A régi életnek örülök. Szerencsére én sem panaszkodok, sokmindenre jut idő a gyerek mellett. Ugye nem hitted volna? :)

cucka 2008.01.05. 19:12:57

Hú, Macsek nem gondoltam volna, hogy ez ennyire kemény! Mindent kb.ahhoz kell időzítenem, hogy mikor "telek meg", és néha alig várom, hogy felébredjen Hunor, annyira feszülök... és ördögi kör: ha lefejem, egyre több lesz, ha nem, szétdurran és csöpög... arról nem beszélve, naponta hányszor érzem, hogy folyik (vízcsobogásra, arra gondolva, nemsokára felébred Hunor, tévében babát vagy pocakos kismamit látva, Hunc hangjára, cuppogására...)
Drága Zsó! Már alig várom, hogy írj! :)
Ingridem! Nem is tudtam, hogy nálatok "akadozik a szolgáltatás"... sajnálom... :(. Írok emailt! Puszi! :)

Pocakos Macska 2008.01.05. 23:14:19

Eleinte én se mertem fejni, de 8 mellgyulladás és a 6. hét után hogy nem csökkent úgy döntöttem fejem... Mikor már iszonyúan fájt, szúrt nekem is már attól folyt, hacsak ránéztem Nórira... Borzalmasan sajnálom, ha valakinek nincs, vagy kevesebb van, de ez is nagyon kemény tud lenni.
Most annyira lefejem mindig, hogy ne feszüljön ( ha valahová megyünk akkor full üresre) és így nyugi van 3-4 órára.
Lányok többektől hallottam olvastam most, hogy a sör segíti a tejtermelést!!!

Csillagbaba · http://csillagbaba.freeblog.hu/ 2008.01.05. 23:52:46

Cucka! Örömmel olvasom, hogy kezd kialakulni az élet újra... igaz már módosult formában, de mégis .... Irigyellek az olvasási lehetőségért.. én sajna most a 4. mellett már a mese olvasásba ( ami hangosan történik) belealszom..... Egy regény?? ÓÓÓÓ Mit nem adnék érte!!!! A tejci viszont igazi kincs!

Ha ennyire sok a tejetek -PocakosMacska neked is- akkor a felesleget adjátok le! Literje 1800 .- és nem nagy plusz. Persze ez csak egy tipp volt....

Pöttye 2008.01.06. 08:49:39

Én is örülök, hoyg kezd magadra is jutni idő...Annyira csodálatosan van ez az egész kitalálva...

Ölellek Cucka!!!
:)

RKriszta 2008.01.07. 14:03:36

Én szurkolok neked, hogy minden úgy alakuljon, ahogyan szeretnéd....
süti beállítások módosítása